Jump to content

Tokio

Фен
  • Мнения

    938
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Tokio last won the day on Юни 9

Tokio had the most liked content!

Обществена Репутация

176 Good

3 Последователи

Относно Tokio

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Юли 31

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2 i-CTDI 2008, Infiniti FX30S 2010
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол
  • Интереси
    Всичко, което е Made in Japan

Contact Methods

  • Skype
    Нямам

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Показаните предпазители се намират в купето, непосредствено над палеца за отваряне на предния капак.
  2. Никой ли няма да каже, че дизеловите двигатели на Хонда след 2010 г имат проблем с помпата, пуска стружки, който запушват дюзите и трябва да се сменя всичко и да се чисти резервоара? Не съм чул за такъв проблем преди фейслифта. Освен това в Испания ЦРВ до 2010 фабрично са без ДПФ. Жена и кола са на късмет, а който прекалено много избира, често попада на изтормозен екземпляр и почват мъките.
  3. Аз бих посъветвал автора да смени маслото на двигателя.
  4. Колега, тествай с HDS, вероятно ABS модула иска да се "запознае" с колата.
  5. Аз мога да помогна. Имам HDS, имам и достъп до Maris кодовете.
  6. Ogibo, звънни ми когато решиш да дойдеш, че не влизам всеки ден тук на 0887 53 99 99.
  7. Ако Ямбол не ти е далече, ела да закачим колата на моя HDS.
  8. Аз имам компютър за фейслифт комби дизел.
  9. Колата комби или седан е? Преди или след фейса? Смяната на компютър не е болт он, ще ти трябват Maris кодовете от Хонда. Аз минах по тази процедура, та съм запознат. Проблема не е за еладжии, а за електрончик.
  10. Да повдигна темата, не можахме да си паснем със Златното Крило и го продадох. Сега си взех от Германия VT500 от който съм много доволен, 1987 година, но само на 40 к км. Смених му маслото в двигателя и диференциала, на коловете също със смяна на семерингите и прахоуловителите. Вторник ще му сменям и свещите. Много ме радва визията му, сега търся ролбар и слюда. Свиркайте ако знаете от къде мога да намеря.
  11. Проблема решен със смяна на EKU-то и съответното опознаване с другите модули с HDS с кодовете от Honda.
  12. Дай твоето EKU да го ресетна ако не си решил проблема.
  13. Ако блутута ти е оригинален, 99% проблема е от него.
  14. с обучаване на контактните ключове с имобилайзера на почти всички Хонди. Пиша тук, защото най-често се случва на Сивик да не си разпознава ключовете, но се случва и на други модели. На мен се случи с Акорд, оказа се че в България има само два оторизирани от Хонда сервизи (в София и Пловдив), та се наложи сам да се спасявам. Стана по трудния начин, сега имам два резервни компютъра, два имобилайзера и две бушониери, но поне разбрах каква е процедурата.
×
×
  • Създай нов...