-
Мнения
938 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
Tokio last won the day on Юни 9
Tokio had the most liked content!
Обществена Репутация
176 GoodОтносно Tokio
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден Юли 31
Profile Information
-
Кара
Accord 2.2 i-CTDI 2008, Infiniti FX30S 2010
-
Пол
Мъжки
-
Място
Ямбол
-
Интереси
Всичко, което е Made in Japan
Contact Methods
-
Skype
Нямам
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Показаните предпазители се намират в купето, непосредствено над палеца за отваряне на предния капак.
-
Никой ли няма да каже, че дизеловите двигатели на Хонда след 2010 г имат проблем с помпата, пуска стружки, който запушват дюзите и трябва да се сменя всичко и да се чисти резервоара? Не съм чул за такъв проблем преди фейслифта. Освен това в Испания ЦРВ до 2010 фабрично са без ДПФ. Жена и кола са на късмет, а който прекалено много избира, често попада на изтормозен екземпляр и почват мъките.
-
Колега, тествай с HDS, вероятно ABS модула иска да се "запознае" с колата.
-
Аз мога да помогна. Имам HDS, имам и достъп до Maris кодовете.
-
Нямат разлика.
-
Ogibo, звънни ми когато решиш да дойдеш, че не влизам всеки ден тук на 0887 53 99 99.
-
Ако Ямбол не ти е далече, ела да закачим колата на моя HDS.
-
Да повдигна темата, не можахме да си паснем със Златното Крило и го продадох. Сега си взех от Германия VT500 от който съм много доволен, 1987 година, но само на 40 к км. Смених му маслото в двигателя и диференциала, на коловете също със смяна на семерингите и прахоуловителите. Вторник ще му сменям и свещите. Много ме радва визията му, сега търся ролбар и слюда. Свиркайте ако знаете от къде мога да намеря.
-
Проблема решен със смяна на EKU-то и съответното опознаване с другите модули с HDS с кодовете от Honda.
-
Ако блутута ти е оригинален, 99% проблема е от него.
-
с обучаване на контактните ключове с имобилайзера на почти всички Хонди. Пиша тук, защото най-често се случва на Сивик да не си разпознава ключовете, но се случва и на други модели. На мен се случи с Акорд, оказа се че в България има само два оторизирани от Хонда сервизи (в София и Пловдив), та се наложи сам да се спасявам. Стана по трудния начин, сега имам два резервни компютъра, два имобилайзера и две бушониери, но поне разбрах каква е процедурата.