-
Мнения
943 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
Tokio last won the day on Юни 9 2024
Tokio had the most liked content!
Обществена Репутация
177 GoodОтносно Tokio
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден Юли 31
Profile Information
-
Кара
Accord 2.2 i-CTDI 2008, Infiniti FX30S 2010
-
Пол
Мъжки
-
Място
Ямбол
-
Интереси
Всичко, което е Made in Japan
Contact Methods
-
Skype
Нямам
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Маркуча го поръчах без да обърна внимание, че за бензин и дизел са различни. Продава се на доставната цена. Намира се в Ямбол, тел 0887539999.
-
Много благодаря за мнението, което не ми помага. Имам HDS (Honda Diagnostic System), която не намира грешка. При това след изключване на акумулатора за 5 мин, вратата заработва нормално. Поправете ме ако греша, но си мисля, че ако има проблемен датчик, мотор или компютър, вратата не би заработила след изключване на акумулатора. Както написах по-горе, сноповете кабели между вратата и купето и в двата края са подменени. Колата е при мен от 8 години, имал съм дефектен датчик намиращ се в гуменото уплътнение на вратата, но тогава диагностиката го засече и го смених. Сега съм в пълно неведение, чудя се какво да правя.
-
Имам 7-ца комби фейс и моята 5-та врата прави проблем. HDS-a не намира грешка. Кабелите в двата снопа между вратата и купето са подменени изцяло. Изключване на акумулатора за 5 мин решава проблема. До следващия път, обикновено след седмица или две. Търся съвет.
-
Ще видиш моторчето като свалиш капачето вдясно от педала за газта. Лесно е.
-
Подкрепям за машинното почистване на радиаторчето на парното в купето. Имах съвсем същия проблем, минах по тази процедура и проблема се отстрани.
-
Мисля, че би било възможно ако се смени зумерчето, което излъчва във високочестотния спектър. Предполагам,че ако се смени с някое малко говорителче може да има ефект. В този случай "проблема" е в задволанното устройство.
-
Показаните предпазители се намират в купето, непосредствено над палеца за отваряне на предния капак.
-
Никой ли няма да каже, че дизеловите двигатели на Хонда след 2010 г имат проблем с помпата, пуска стружки, който запушват дюзите и трябва да се сменя всичко и да се чисти резервоара? Не съм чул за такъв проблем преди фейслифта. Освен това в Испания ЦРВ до 2010 фабрично са без ДПФ. Жена и кола са на късмет, а който прекалено много избира, често попада на изтормозен екземпляр и почват мъките.
-
Колега, тествай с HDS, вероятно ABS модула иска да се "запознае" с колата.
-
Аз мога да помогна. Имам HDS, имам и достъп до Maris кодовете.
-
Нямат разлика.
-
Ogibo, звънни ми когато решиш да дойдеш, че не влизам всеки ден тук на 0887 53 99 99.
-
Ако Ямбол не ти е далече, ела да закачим колата на моя HDS.