Jump to content

Zhorieff

Фен
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно Zhorieff

  • Ранг
    Zhorieff
  • Рожден ден 22.11.1982

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Спорт
  1. И аз имам ремонтен комплект, даже си взех и комплект фитили, но още при докарването от друг град до вкъщи, закъсах в една гора през нощта с цепка повече от 3-4см. И тогава вече е зле положението!
  2. В интерес на истината понаучих много неща в тази тема и ще е полезна и за други колеги, надявам се. В крайна сметка да разбирам, че при тази, която имам, ако се намери фланец, ще може да се сложи и отпред и отзад, въпреки по-големите дискове отпред?
  3. Здравейте колеги, основният въпрос е следният, след многократно говорене от уста на уста съм леко объркан, може ли да се сложи патерица 15" на кола с 16" гуми. При положение, че колата е с 215/60/16, ми се казва, че може да се сложи 15" патерица, която е с по-висока гума, за да компенсира височината, но никой не казва категорично може и колко трябва да е висока тази гума. Някой ползвал ли е 15" патерица на 16" останали гуми и 70 висока патерица достатъчна ли е да компенсира 215/60/16 ? В моя случай става дума за акорд 2003-2008 преди фейслифта и патерицата, която евентуално имам вариант да използвам е 125/70/15 ? Знам за съществуването на преходни втулки за по-голям отвор към по-малък, но ме притеснява следното нещо, на патерицата, която съм намерил човека е написал следното : диаметър 54, а до колкото проверих на моята кола е 64.1 централния отвор! В тази ситуация патерицата най-вероятно е от мазда, може ли да влезне при мен и ако наистина е по-малък отвора, може ли да се разшири ?! На първо четене се сещам за струг, но ако Вие сте се сблъсквали с нещо подобно, бих се радвал на всякакво мнение ? Поздрави!
  4. Така е, най-добре да се покрие, при мен това ще стане скоро, имам натиснат калник да поравям.
  5. Благодаря на dido0o_ за помощта, която беше решаваща, защото се запасете или с огромна бургия и преди това 2-3 през които да минете за да пробиете дупка 22,5 или повече в гредата зад бронята или си пригответе малък флекс и пипайте така, че после да не Ви е яд, режете умерено Като за начало прекарайте тока към модула на парктроника, като корите отзад са изцяло на щипки и няма нито един винт или болт. 1.Снопа с кабелите се намира от дясно, като сте с лице към багажника, при мен, като комби момента е по-неприятен, защото задната светлина се намира на вдигащата се врата, а именно на задната светлина трябва да хванете + кабела (червен) на парктроника. ( При седан нещата седят доста по лесно, закачате на задната светлина, която си е статична до стопа.) 2. Кабелът за задна светлина е светло зелен, не особено дебел, минава от стопа, по сноп, към дясната панта на вратата на багажника, там има пластмасова коруба която се откопчава, и закопчава за пантата, за да минтат през нея стопа и маркуч за вода към задна чистачка, след това минава на дясно под корите и слиза отдясно зад кутията за аптечка или подобни неща, минава след това напред към двигателя. Именно зад кората със запалката , закачалката ... може да се направи свързването ( виж на снимките), като там се разплита леко снопа, а до него има болт за маса ( - ) на който да закачите черния кабел! 3. Не забравяйте всичко е на щипки, но не теглете, като хамали! Щадете щипките! Дигнете капака за гумата, махнете малката кора, махете на джоба две квадртатни щипки с дупки в средата (легла за чоп) и махнете кръглата щипка в ляво от квадратните, така ще извадите целия джоб и ще ви се открие добра гледка за нещата с кабелите! 4. За свързване към зеления кабел използвайте бърза връзка, разделител, която струва стотинки! 5. Прекарайте в луфтовете покрай корите и сте готови с модула! 6. Приготвяйте флекса за задната стоманена греда! 7. Разпробиване на бронята. Използвайте плоската част на бронята, относително плоската де Ще видите, на снимките къде! Да кажем, че е 160см, първи датчик на 15 до 20 см. от ляво на вътре, крайния пак от 15-20см на вътре към другия и симетрично слагате другите 2, така, че да стане равномерно навсякъде! При мен както е на снимките реално е ляв стоп - > 20см -> 40см (среда) 40см. <- 20 < - десен стоп Мерете няколко пъти и дупчете веднъж! За ориентир от горния ръб маркирайте на долу 3 см и това е височината на която да дупчите за датчика! Това е за височината! Почнете да дупчите с фрезата от комплекта от крайните две дупки, там е КУХО ! Средните две ги дупчете и имайте на впредвид, че ще стигнете до гредата и няма да са пробити до край дупките, ще ги до пробиете след като свалите бронята. Имайте на в предвид следното дупчете средните две след другите, за да не счупите паянтовата бургия и да не направите след това правилно отворите, развъртате средните и след това въртите малко с натиск, за да се отбележи центъра на отворите върху гредата, така после ще знаете къде да режете П.С Ние дупчихме с огромна бургия, но е адска мъка! Така, че флекс 8. Свлаяне на задната броня! - С две думи, от ляво и дясно има по две капачки, точно до стопа, две са за самия стоп, а две са за бронята! Не са затегните, така че да не може да ги отвиете, мисля, че беше камъче номер 10, задължително камък, с обикновен ключ или лула няма да стане! Развивате от ляво 2 и от дясно 2, отдолу има 2 болта добели, които държат и една пластмасова кора отдолу, нея няма смисъл да я сваляте! По три винта има от всяка страна до гумата 2 звезди и 1 звезда с шайба, като звездата с шайба, гледайте хубаво, защото е завита нагоре и не се вижда много добре, светнете и огледайте къде е иначе ще скъсате бронята там, Като ги съберете и тези 6 винта, всичко друго е на щипки, сравнително меки и няма да ви създават проблем. Теглете на вън от най-крайните точки падащи се към гумите и ще се откопчае! ( Не махайте уплътнения или металната лайсна в багажника, не пречат ) 9. Довършете средните отвори с фрезата ако не са се отворили и прекарайте кабелите и датчищите. При мен имаше едно скосение на датчиците, което го сложих отдолу, за да прави ъгъл и да не гледа право надолу датчика, не пишеше нищо за това в упътването ?!?! средните два влизат през отворите които сте направили и излизат от задната страна на гредата, другите два както ви харесва 10. Влизането в колата осъществих от тапата, която се намира в десния калник, малка черна тапа, която излиза точно където трябва Не извърляйте тапата, продупчете я в средата, като запазите борда, срежете я, за да вкарате кабелетие отстрани към отвора в средата и я щракнете където е била, за да уплътните вместо да я изхвърлите. 11. При мен нямаше означения кои датчик кой е! Затова, от ляво на дясо навързах възли по кабелите, най-левия 1, ляво среда 2, дясно среда 3, десен 4 възела ( Демек А,B,C,D ) включвате ги така към модула на парктроника, там си пише A,B,C,D 12. Затваряте всичко , изтегляте хубаво кабелите, когато закачите бронята, да не висят от долу, малко опашки или изолир банд, и сте воала 13. Аз лично не прекарвам екрана до отпред, защото не го гледам, а само слушам и гледам огледала! Така Ви препоръчвам да правите! Моя екран със зумера / пищялката седи върху модула на парктроника и го чувам много добре отпред! УСПЕХ ! ЛИНК към Дропбокс : снимки ! --> https://www.dropbox.com/sh/50sx4jttqvl609u/AABsxWRMTjdWvNmGDeQtMGkfa?dl=0
  6. Извинявам се за грешките, големи пръсти!
  7. Здравейте, искам да монторам паркторник на тауръра си 2.2 дизел,2005г. Парктроникът не е оригинален, китайски е, предишните ми коли са били с такъв и съм изключително доволен. Като цяло паркирам на огледала и звук, така че няма да прекарвам екрана до таблото от отпред, а ще го оставя в багажника. И сега идват въпросите ми. На този парктроник маса се взима от купе, но плюс се взима от задна светлина. На комбито тя е на вратата, а тя е във въздуха. От къде минава пътя на снопа до задната светлина, коя е страната, през прагове, таван или ?! Някой знае ли какъв е цвета на кабела, защото някъде четох, във външен сайт, зелено бял, но било по спомен и и не е сигурно! Другият въпрос, как се сваля задната броня, болтове, релси и т.н? Не на послено място, след като ще гледам по задната врата, си спомням, че нагревателя тази зима не работи, къде е връзката му към кабелите, от коя страна и къде. Затъмняваха ми прозорците и това също може да е причина за неработещ реотан на задния джам. Благодаря много за помощта, колеги.
  8. На Самоковско в Юбико продават ли или само сервизират,защото от там ми е пътя?
  9. Колеги, генерално решение! Сменям кутията утре, но ми трябва светкавично действие - да купя Хонда МТФ масло, защото не ми пратиха поръчката. За утре ми е смяната и то на 300км от София и ми трябва, като тръгна сутринта да мина някъде и да купя от някъде.В Ямбол ще е смяната на кутията! Моля за място откъдето да купя маслото.
  10. Извинявам се грешка на езика и пръстите, МТФ е било налято, оригинално на хонда. А й рода вече нямам, защото цялата постъпка е долна, при положение, че сме ги отгледали докато учеха!
  11. Най- после се разбра какво е на първо четене. Когато закупих автомобила от мой близък, който съм отгледал и т.н ... Всички знаем за бизнеса с роднини ми беше казано, че понеже има нещо в скоростната кутия и не включва втора добре, ще я огледат и ремонтират преди да взема колата. На думи е сменена муфа на втора скорост и е източено и сменено маслото с ново HONDA ATF. След два месеца каране, се усъмних просто ей така реших да проверим маслото и дали е сваляна кутията. Източихме 1,2л масло от кутията ?!!? Наляхме 2,2л ново, старото беше доста работило, което явно говореше, че не е сменяно масло. В последствие започнаха проблемите. Майстора, при който бях вчера, ми обясни, че кутията е карана с малко масло, при което методично си е заминала 5та скорост, след като е паднало нивото още малко е заминала и 3та скорост. Цялото обяснение е, че тази кутия не е била обслужвана, поради семеринг, който беше скапан и го смених при наливането на новото масло, кутията е подлизвала маслото от там и е намалявало нивото, в момента в който е останала с малко масло (момента когато аз съм почнал да я карам или преди мен, което е по-вероятно, защото 1,2л. масло които източихме беше потъмняло много, направо към кафяво-черно), кутията е загряла много лагерите, които са не разбрах точно, но в голямата си част пластмасови са започнали да се топят и от там е цвета на маслото, лагерите са частично повредени и затова са проблемите в колата. Внимавайте с маслото в кутиите, гледайте хубаво, защото маслото което изтича от моята кутия напълно се абсорбира в гъбата на кората под двигателя и на пътната настилка няма абсолютно нищо! Докато е било малко маслото, нямаше никакви неспецифични звуци, абсолютно никакви, което е странно според мен, но реалността е такава! Това е, от тук нататък, уговорих в другия край на България да ида да ми я сменят и се надявам, тази, която сложа да не ме предаде! П.С Майстора ми каза, че през живота си не е виждал такава кутия развалена! Беше изумен от това, което се е случило специално с тази кутия!ю Успех на всички!
  12. (Accord 2004 140 I-CTDI Tourer) Здравейте, погледнах под капака, защото не съм обръщал внимание до сега и никой преди мен не си е дал зор да махне паразитната ролка, затова ще трябва да го направя аз, но ще трябва да пооправя и нещо по ролките, което все още не съм установил! С две думи, имам дълъг ремък и две паразитни ролки, ще махна едната и ще взема къс ремък, но алтернатора или поне от тази страна се чува чукащ звук на пресекулки с пауза от около 1-2 сек, това ли е симптома за лагерите вътре в алтернатора и ако да, бих го свалил облужил с нови лагери, но някой знае ли какви да са тези лагери, размери и тип, евентуално марки, също, за самото набиване на лагерите ок, гледах клипче с печка и фризер, което силно ме впечатли, но свалянето на стария външен малък лагер беше с флекс ?! Някакъв друг начин да го извадя? Другото нещо, което ми прави впечатление от към ремъка е, че като карам и да кажем съм на по високи обороти и отпусна педала на газта или ускоря рязко и излиза свирещ звук и то доста силен вече, нещо от рода на мокър ремък или виене със свирукане, но не е мокър, да търся ли и някоя друга ролка ? Ремъка изглежда отгоре нормално, добре е натегнат, не е напукан и т.н Доста неприятен и силен звук, щом на нормална музика го чувам от време на време вътре в колата.
  13. Tokio, дай ми някой доверен в София, защото си патя в последно време много?
  14. Такам, продължение и още размисъл! От вчера ми изплюва и 5та скорост, по-малко от 3та, но ги плюе на висока скорост за предавката или ако има баир. Днес карах на круиз контрол на равно, по магистралата към Благоевград, на около 120-130км, без да има напрежение и ми изключи поне три четири пъти 5та скорост. 4та започна да се включва трудно, като я наръгам и си карам на нея, без проблем по баири, със скорост и високи обороти, но 3та и 5та излизат! Няма стъргания, като излизат, няма удар в кутията, а плавно и почти безшумно или безшумно излизат! Няма стъргане и при включване, съединителя го тествах, добре е! Някой да се досеща някакво изместване ли е, лостове, някой ми каза,че може да се мърси отдолу и от там да ми прави такъв проблем. Като тръгне да излиза, усещам на лоста как притреперва агресивно и излиза! Без да искам реклами и т.н, да ми кажете някой честен и съвестен майстор,който да може да погледне, даде нормална цена и т.н. ... Благодаря! П.П Отварях маншона под лоста вътре в колата и пръсках със спрей смазка, не знам дали си внушавам,но трета беше за кратко (10-15км в Петрохан на изкачване) по-добре и после пак същото, може да е съвпадение.
  15. Токио, нещо друго се сещам и използвам темата да попитам! Как се диагностицира ако вригата на двигателя е за смяна, някакъв трик ?! Като казах 230 000 хил се сетих за нея, а тези км са си проблем май ?
×