Jump to content

modjo

Фен
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно modjo

  • Ранг
    Honda #1

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2006 2,2 i-CTDI EX
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

2904 профилни разглеждания
  1. Здравей Наско, това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (49.99 + 1*12.59)*1.9775 = 123.76 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - до офис на куриер
  2. Здравей колега, ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: 49.99*1.9775 = 98.86 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  3. Поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (49.99 + 1*12.59)*1.9775 = 123.76 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  4. Да, ама не. Когато го свалих се оказа, че на дизела е различен, т.е. 6303
  5. Да, значи съм бил на прав път. Видях номерчето от снимката. Благодаря на JHM.
  6. Колеги аз трябва да сменя само лагера на обтяжната ролка, но това което намерих като инфо за номера е 6203 (d=17 mm D=40 mm B=12 mm). Бих искал да го купя предварително и след това да го демонтирам. Така ли е?
  7. Колега би ли пратил линк към темата, как си се справил с консумацията на модула или го драсни тук.
  8. Колега не е толкова просто и си има особености. Препоръчвам ти направо да отидеш при тези момчета: http://www.proarm.info/index.html При нашите Хонди (особено при дизела) след поставянето на такъв модул започват да се появават грешки на компютъра и т.н. Тези имат нов модул (български), който е специално разработен с MOSFET елементи и вече от година и полувина нямам проблеми. Цената беше нещо като 50лв. с монтажа.
  9. Ето това ще ти даде отговор на въпроса. http://www.crvownersclub.com/forums/20-mobile-electronics/10274-sat-nav-lens-cleaning-guide-disassembly.html
  10. Относно колекторите, Колеги мога да споделя опит по въпроса. Относно миризмите - всичко е въпрос на проста физика. Заводски металните тръби на колекторите са са набити към колекторната планка и са фиксирани с по 4 точкови заварки. С течение на времето от нагряване и охлаждане метала се деформира и се получават по-големи хлабини на сгобката и от там се изпускат газове, особено голямо количество при студен двигател. Обикновено ги осещаме зимата, защото още преди да е загрял двигателя пускаме климатроник или обдухване на прендото стъкло и изгорелите (отровни) газове от колектора влизат в купето. За това по-евтиното решение е ремонт (заваряване) и по-скъпия (около 5 пъти) е смяна с чугунен. Имайте предвид, че ако чугунения се спука не подлежи на ремонт. Заварката при рези условия не издържа. Аз ремонирах моя метален колектор и вече 15 хил. нямам проблем. Дано да съм бил полезен.
  11. @ Atanas Araba Моята е фейслифт, но с железния колектор и точно така смърдеше, кокато е на място. Трябва да се завари от специалист и няма да имаш проблем.
  12. @pepopenev И при мен се получи същото, направо бях полудял. Не смеех да остравя колата за уикенда без да я паля. Миро ми откачи модула и сега си е ОК. Обаче за разлика от колегата vtpetrov на мен ми липсва. Бях си свикнал и особено на градско движение много ми помагаше. Мисля да търся някой да го ремонтира. Ако някой има идея кой може да помогне да се се обади.
  13. Аз през зимата (осебено в града) поставям температурата на Hi и през AC бутона избирам OFF режим и степен на вентилатора. Ако е необходимо, разбира се избирам и режим на клапите. Това е т.нар. ръчен режим на парното. При това положение не се включва компресора на климатика.
×
×
  • Създай нов...