-
Мнения
71 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравей Наско, това е моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (49.99 + 1*12.59)*1.9775 = 123.76 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - до офис на куриер
-
Здравей колега, ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1x5L Стойност на поръчката: 49.99*1.9775 = 98.86 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по REVOLUT Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
Да, ама не. Когато го свалих се оказа, че на дизела е различен, т.е. 6303
-
Да, значи съм бил на прав път. Видях номерчето от снимката. Благодаря на JHM.
-
Колеги аз трябва да сменя само лагера на обтяжната ролка, но това което намерих като инфо за номера е 6203 (d=17 mm D=40 mm B=12 mm). Бих искал да го купя предварително и след това да го демонтирам. Така ли е?
-
Колега би ли пратил линк към темата, как си се справил с консумацията на модула или го драсни тук.
-
Колега не е толкова просто и си има особености. Препоръчвам ти направо да отидеш при тези момчета: http://www.proarm.info/index.html При нашите Хонди (особено при дизела) след поставянето на такъв модул започват да се появават грешки на компютъра и т.н. Тези имат нов модул (български), който е специално разработен с MOSFET елементи и вече от година и полувина нямам проблеми. Цената беше нещо като 50лв. с монтажа.
-
Ето това ще ти даде отговор на въпроса. http://www.crvownersclub.com/forums/20-mobile-electronics/10274-sat-nav-lens-cleaning-guide-disassembly.html
-
Относно колекторите, Колеги мога да споделя опит по въпроса. Относно миризмите - всичко е въпрос на проста физика. Заводски металните тръби на колекторите са са набити към колекторната планка и са фиксирани с по 4 точкови заварки. С течение на времето от нагряване и охлаждане метала се деформира и се получават по-големи хлабини на сгобката и от там се изпускат газове, особено голямо количество при студен двигател. Обикновено ги осещаме зимата, защото още преди да е загрял двигателя пускаме климатроник или обдухване на прендото стъкло и изгорелите (отровни) газове от колектора влизат в купето. За това по-евтиното решение е ремонт (заваряване) и по-скъпия (около 5 пъти) е смяна с чугунен. Имайте предвид, че ако чугунения се спука не подлежи на ремонт. Заварката при рези условия не издържа. Аз ремонирах моя метален колектор и вече 15 хил. нямам проблем. Дано да съм бил полезен.
-
@ Atanas Araba Моята е фейслифт, но с железния колектор и точно така смърдеше, кокато е на място. Трябва да се завари от специалист и няма да имаш проблем.
-
@pepopenev И при мен се получи същото, направо бях полудял. Не смеех да остравя колата за уикенда без да я паля. Миро ми откачи модула и сега си е ОК. Обаче за разлика от колегата vtpetrov на мен ми липсва. Бях си свикнал и особено на градско движение много ми помагаше. Мисля да търся някой да го ремонтира. Ако някой има идея кой може да помогне да се се обади.
-
Аз през зимата (осебено в града) поставям температурата на Hi и през AC бутона избирам OFF режим и степен на вентилатора. Ако е необходимо, разбира се избирам и режим на клапите. Това е т.нар. ръчен режим на парното. При това положение не се включва компресора на климатика.