-
Мнения
78 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
11 NeutralОтносно ikurtev
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 17.09.1968
Profile Information
-
Кара
CR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
ikurtev
-
https://www.coxmotorparts.co.uk/product/honda-shop/honda-cr-v/2013-2018-cr-v/2013-cr-v-accessories/genuine-honda-cr-v-roof-rails-2013/ доставката през гъбко, но те вече не работят с UK. има решение с GGBG. Провери все пак.
-
Здравей, на мен ми се наложи да мина през тази процедура с монтаж на релсите, тъй като колата, която купих нямаше. Монтажът на е особен проблем и отнема, поне на мен, около два часа. не са необходими специални инструменти. поръчах оригинални и в пакета имаше много добро описание стъпка по стъпка за монтажа. пожелавам ти успех в този проект.
-
Привет, Според мен фаровете са еднакви на габарит, но не съм 100 % сигурен. Със сигурност обаче на колите от Северна Америка нямат елетрическо регулиране на височината. В този смисъл може крепежа да е различен и макар еднакви на габарит да не могат да се монтират лесно. Сподели резултата ако тръгнеш да сменяш с европейска версия, мисля че ще бъде полезно за всички колеги с американки или канадки. Успех
-
Горното е коректно с една забележка колега Митко, а именно, че има и трети линк, който сочи към Service Bulletin на HONDA, в който са описани засегнатите автомобили по VIN, както и ръководство стъпка по стъпка как се подменя въпросната част и колко време отнема и може би най-интересното, какъво трябва да бъде нивото на механика, който извършва тази дейност. Да ти си дал линк към едно клипче, което предполагам много хора с този преблем са гледали, то не е ново и за мен, но това няма значение. За разлика от него в Service Bulletin-a има подробна информация относно цялата процедура, разбира се са изброени и инструментите, които са необходими. Нищо лично, но мисля че тук трябва да сме коректни и точни, за да има смисъл хората да четат този форум, а не да си загубят времето четейки го или още по-лошо да получат грешна представа за проблените и тяхното решаване. иначе казано да не превръщаме форума в ТНТМ....
-
Не мисля, че греша...представено е как работи VTC Cam phasing System.... това няма нищо общо с VTEC!!! не знам къде виждаш VTEC valve????? Линкът, който си дал е как се заменя актатора, но колегата по-горе се интересуваше що за система е това!!!
-
Ето какво предствалява VTC: K-Series iVTEC VTC Cam Phasing System И ето така се изразява проблемът https://youtu.be/JqWk6vD8OfQ Service Bulletin
-
Мда малко са по-семпли от към оборудване. Има го и проблемът с актуатора. Проявява се когато е студено /под 0 градуса/ и колата не е палена поне 6 часа. Има сервис бюлетин от Honda по тази темеа и то не един. Принципно, казват /Honda/, че това не води до щети по мотора в дългосрочен план. Има доста писано по този проблем в американските форуми...Става дума за 2.4 Относно винтилите, не всички са с датчици, не знам от коя година точно, но преминават на индиректно следене на налягането в гумите, чрез ABS, както е посочил колегата по-горе. Мойта е 2014 и не е с датчици във винтилите. До колкото знам в Северна Америка някъде от 2005, не съм сигуерн точно, но става задъжително автомобилите са са с така система за следене на налягане в гумите.
-
Здравей, Аз също не съм гледал тази кола, колегата е прав, автомата е CVT и предполагам моторът е с директно впръскване. Би могъл да провериш по VIN. Разбира се надежните са платени, но сумата не е голяма. аз позвах ето тези: https://www.autodna.com/ https://www.carfax.eu/ ако имаш интерес мога на лични да ти пратя резултатите за моята кола,за да видиш как изглеждат и каква информация съдържат.
-
Да, конекторите бяха същите, аз търсих да намеря със същия брой конектори. щот има разлика, някой са с 5, други с 4. моя например е с 4 -ри. Е не е късмет, просто не исках навигация..
-
не, не беше с навигация. да, мога да сверявам часовника.