-
Мнения
76 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно ikurtev
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 17.09.1968
Profile Information
-
Кара
CR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
ikurtev
-
Привет, Според мен фаровете са еднакви на габарит, но не съм 100 % сигурен. Със сигурност обаче на колите от Северна Америка нямат елетрическо регулиране на височината. В този смисъл може крепежа да е различен и макар еднакви на габарит да не могат да се монтират лесно. Сподели резултата ако тръгнеш да сменяш с европейска версия, мисля че ще бъде полезно за всички колеги с американки или канадки. Успех
-
Горното е коректно с една забележка колега Митко, а именно, че има и трети линк, който сочи към Service Bulletin на HONDA, в който са описани засегнатите автомобили по VIN, както и ръководство стъпка по стъпка как се подменя въпросната част и колко време отнема и може би най-интересното, какъво трябва да бъде нивото на механика, който извършва тази дейност. Да ти си дал линк към едно клипче, което предполагам много хора с този преблем са гледали, то не е ново и за мен, но това няма значение. За разлика от него в Service Bulletin-a има подробна информация относно цялата процедура, разбира се са изброени и инструментите, които са необходими. Нищо лично, но мисля че тук трябва да сме коректни и точни, за да има смисъл хората да четат този форум, а не да си загубят времето четейки го или още по-лошо да получат грешна представа за проблените и тяхното решаване. иначе казано да не превръщаме форума в ТНТМ....
-
Не мисля, че греша...представено е как работи VTC Cam phasing System.... това няма нищо общо с VTEC!!! не знам къде виждаш VTEC valve????? Линкът, който си дал е как се заменя актатора, но колегата по-горе се интересуваше що за система е това!!!
-
Ето какво предствалява VTC: K-Series iVTEC VTC Cam Phasing System И ето така се изразява проблемът https://youtu.be/JqWk6vD8OfQ Service Bulletin
-
Мда малко са по-семпли от към оборудване. Има го и проблемът с актуатора. Проявява се когато е студено /под 0 градуса/ и колата не е палена поне 6 часа. Има сервис бюлетин от Honda по тази темеа и то не един. Принципно, казват /Honda/, че това не води до щети по мотора в дългосрочен план. Има доста писано по този проблем в американските форуми...Става дума за 2.4 Относно винтилите, не всички са с датчици, не знам от коя година точно, но преминават на индиректно следене на налягането в гумите, чрез ABS, както е посочил колегата по-горе. Мойта е 2014 и не е с датчици във винтилите. До колкото знам в Северна Америка някъде от 2005, не съм сигуерн точно, но става задъжително автомобилите са са с така система за следене на налягане в гумите.
-
Здравей, Аз също не съм гледал тази кола, колегата е прав, автомата е CVT и предполагам моторът е с директно впръскване. Би могъл да провериш по VIN. Разбира се надежните са платени, но сумата не е голяма. аз позвах ето тези: https://www.autodna.com/ https://www.carfax.eu/ ако имаш интерес мога на лични да ти пратя резултатите за моята кола,за да видиш как изглеждат и каква информация съдържат.
-
Да, конекторите бяха същите, аз търсих да намеря със същия брой конектори. щот има разлика, някой са с 5, други с 4. моя например е с 4 -ри. Е не е късмет, просто не исках навигация..
-
не, не беше с навигация. да, мога да сверявам часовника.
-
Здравей, Настройка от потребителския интерфейс, няма. Според мен не може и да се препрограмира. Решението е да "присадиш" от европейска. така направих аз. Не работи само компаса, или поне на това което аз присадих липсва компас. мисля, че европейски нямат компас..... всички, който аз съм виждал нямат, но може и някой да имат, не знам. Става лесно... Ако имаш нужда от повече инфо пиши. поздрави,
-
здравей mutanta, не всички детайли са съвместими. но от моя опит до сега мога да кажа, че например страничните огледала са различни и несъвестими. също така предните дискове са различни, тук трябва отбележа, че има ралика в годините и за колите происведени в Северна Америка. Някой са с двубутални апарати отпред, други са с еднобутални. мисля, че до 2013 са с едно бутало, а след това са с две. за фейс-лифт-а нямам информация. но така или иначе за колите след 2014 или файс-лифт, можем да кажем, че са съвсем различни от тези преди това. до колкото съм запознат фейс-лифт-ът се с дирекно пръскване и CVT. между впрочем лесно можеш да познаеш CVT, вместо D-2-1 ще намериш D-S-L. не знам каква е точно раликатя в режимите S и L, но предполгам е същото като при европейските модели, така че колегите със CVT могат да кажат повече. Що се касае за консумативите, не мисля, че е проблем, поне аз не съм се сблъсквал с трудности. въздушен филтър и филтър за купето взех от autodoc. за въздушния съм сигурен, че е различен от тези на европейските. масленият филтър не е проблем, да кажем, че е стандарнтен за Хонда и съвместим с този за европейските но с безинов двигател R20. ако те интерсува мога да ти каза парт номер от MAN-FILTER, има ги без проблем. Щората за багажника също е съвместима, казвам това защото повечето коли от северна америко, по мои наблюдения, нямат щора и не защото липсва, а просто така е закупена, разбира се има и изключения за това. за амортисьори, брони, калници и др. не знам, предполагам стоповете са еднакви, но дали крепежа е един и същ не знам. за радиатора на двигателя, предполагам е различен, но дали става от R20....все пак моторът /K24/ е различен и то доста. да споделя и за радиото. факт е, че в северна америка стандартът е различен за FM и в резултат на това, е че радиото не хваща всички станции, всъщност хваща само тези с нечетни честоти, например за София Дарик е 105 Mhz и няма да можеш да го слушаш. за съжаления, аз поне, не можах да открия начин как да се препограмира стоковото радио, а и смятам, че това няма как да стане. за мен решението намерих, като суапна радио от европейска кола, има ги в нета. тук обаче трябва се рабере стокотово с колко кабела е. има два варианта с 4 и с 5. освен това трябва да намериш такова, което да работи с bluetooth модула, ако има такъв/май всички имат ама.../, за да ти работи съвместимоста с телфона. иначе става перфектно.....вече съм го направил и всичко работи. мислех си, че ще мога да свикна с тоаи проблем, но чашата преля като рабрах, че дори не следи станциите...странно, но факт, то е и невъзможно за някой, защото както писах по горе хваща само нечетни, а някой станции в различните региони имат както четни, така и нечетни честоти. опитът ми е на базата на CRV 2014 EX от канада. добре е да погледнеш на канадския талон какво пише, има и доста сайтове с рaпoрти по VIN, според мен сериозните с достоверна информация струват пари. истина е, че докарват и тоталки..... за съжаления от канада повечето коли са малко или повече с корозия по долната част на купето. мсиля, че представлява в този смисъл интерс кола от нова скотия, но това е мое мнение, то и няма гаранция къде е карана. но там, в канада като цяло, сипят здраво и не се шегуват през зимата когато има сняг. пътищата стават буквално сухи......дори след обилен снеговалеж, не знам какво е това чудо, но определено е много агресивно. дори коли на по 4-5 години имат корозия. принципно не е фатално и затова по добре не гледай отдолу........ ако имаш още въпроси, можеш да ми пишеш и на лични, ако мога ще споделя опит. успех!