Jump to content

rasthayan

Фен
  • Мнения

    76
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно rasthayan

  • Ранг
    If you gotta be a monkey - копеле, бъди ГОРИЛА!
  • Рожден ден 18.05.1987

Profile Information

  • Кара
    Civic D14A2 / CR-V R20A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    BT / B

Contact Methods

  • Skype
    rasthayan

Последни посетители

3747 профилни разглеждания
  1. Здравейте, за да не отварям нова тема ще ползвам тази. Въпросът ми е машинките (Актуатора) от 4та генерация пасват ли на 3та? Поздрави!
  2. Здравейте, От скоро централното ми прави проблеми нещо. Шофьорската врата и багажника не се заключват винаги. Трябва да отключа и заключа от дистанционното 3-4 пъти. Ръчно всичко работи добре. Има ли някоя тънкост, която мога да приложа преди да ида на майстор? (Един познат ми разправя на неговата кола имало едно устройство под прага на шоф.врата и то правело така..) Поздрави!
  3. Не успях да го намеря, но в Ебей го има -> Adapter hold nozzle headlight washer bracket headlight cleaning system cover cap Поздрави!
  4. Моля дайте линк за адаптора към руските братушки

  5. Здравейте, от известно време се каня да Ви питам: Шофьорската седалка е електронна и на горната част има копче за удобството на кръста. От известно време не се движи, чува се работата на моторчето, но никакво действие. Бях се надигнал и натисках до край да се изправи и се чу изпукване като прескачане... Знаете ли дали е на зъбни колела.. или.. и как мога да отворя седалката да видя Търсих онлайн клипчета или инфо - нищо не намерих. Мисълта ми е.. струва ли си да се почва сваляне на седалка и има ли начин да се достигне безопастно до тоя механизъм? Колата е ЦРВ 3, 2,0 АТ, кожен салон 2008ма Благодаря предварително! Наздраве!
  6. Ето този ефект ми задеде казуса
  7. Всичко е проверено от сервиз на Хонда. Също така имам направен TÜV в същия сервиз. (TÜV е немския автомобилен преглед на коли). Течността на вид е бистра и няма отлагания. Дисковете наистина имат ръб, но е в допустимото. АБС само веднъж се е пускал, след скачане върху спирачките с двата крака. А какви дискове, накладки и тн ще подобрят спирането?
  8. Здравейте, Колата е CRV 3 2.0 AT Чуденето ми е.. по принцип ли не могат да спират добре или аз имам някъде проблем. Дисковете са оригинални на 115 х.км, накладките на 30 х.км, течността на 30 х.км. Гумите са 18ки всесезонни Вредщайн.
  9. На студен е.. Но и на загрят пак си пуши, само дето не е толкова концвнтриран.. Пуши точно както от цигара .. при повече газ - повече дим..
  10. Това е при 5 градуса... ПС.. И все пак си мисля, че има нещо нередно..
  11. video-d345eeb1d9f62ed706ba044a14e57f17-V.mp4 Съжелявам за качеството на клипа, но не можах да кача оригиналния поради твърде големия му размер...
  12. Тези капачета, които съм постнал са правилните за модела. Просто имат преходници, които в сервиз на Хонда не се продават. Няма такава част по каталог - трябва цялата пръскалка да се купи (дори и работеща) за да може да се сложат. Няма да споменавам какви цени ми казаха, че може да има хора със слаби сърца... След доста търсене попаднах на братята руснаци, които продават тези адаптори/преходници..(снимката по-долу) Цената е висока за такова парче пластмаса, но сравнявайки с тези от Хонда за цели пръскалки, е направо без пари.. ПП..ОЕМ номера на капачетата са същите от тези на втората снимка в пост 1. ПП2..От сервиза на Хонда (Берлин) ми казаха,че този проблем го знаят (т.е. кражбите не спират). Даже преди време са им гепали на 12 коли от сервиза им.
  13. Зареждам немски бензин, пробвал съм и Супер 95 ( при него мисля, че етанола беше 5%), но нещата са сходни... Антифриза си седи от край време малко над средата.. Масло почва да гори след 6000, което ме навежда на мисълта, че или е кофти маслото или има проблем с гумички или сегменти... Ще пусна клипче тия дни...
  14. Здравейте, От едно известно време забелязах, че на доста коли излиза бял дим/пара от ауспуха. Преди не ми правеше впечатление, но като за загледах и моето ЦРВ (бензин) е така. След запалване (около 3 секунди) излиза гъст бял дим/пара, като от пушек на цигара, и после леко почва да спада обема и плътността му. ОК - това е нормално в студени дни или на места с по-влажен въздух и то като колата е студена. Обачее... при загрят мотор и даже не толкова ниски температури - пак си е така. Облака отначало си го има, даже и като изчаквам примерно на светофар и тръгна по рязко и той пак е там (диша ми във врата). Двигателя работи равномерно, при палене си понамирисва на бензин (според мен е нормално), зареждам Super E10 (смес от конвенционален безоловен бензин и етанол - 90% на 10%). Нямам загуба на антифриз, маслото е чисто... Въпросът ми е трябва ли да се притеснявам и да ходя по диагностики и сервизи... или нещо изпускам по трасето?
×
×
  • Създай нов...