-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно hpt
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 10.07.1982
Profile Information
-
Кара
CR-V Eexecutive - 2010, Land Cruiser 120 - 2009
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Contact Methods
-
Website URL
http://adminbg.eu
-
Гумите са карани на CR-V Последната зима не са карани. DOT 2611 (26 седмица на 2011 година) Намират се във Варна.
-
Европейките нямат винтил-датчик, ползват се сензорите за ABS, както е споменал Emicha по-горе! Засичането чрез датчиците на ABS се ползва от много марки, не само от Хонда. Освен, че технически съм запознат как работи системата, ние сме с два чифта джанти с гуми, като едните джанти не са оригинални. И на двата чифта е показвала мека гума, това от опит!
-
Колега, замерванията от производителите се правят в така наречените идеални условия и затова не им вярвам напълно, а само ги ползвам за ориентир . Важен фактор, както знаеш е задкормилното устройство и стила му на каране. Разхода на баща ми винаги е по-нисък от моя. Според мен нямаш проблем.
-
И ако обичаш на 30%, иначе ще заслепяваш!
-
Това което си написал, само по себе си ти дава ясна посока от къде да започнеш със смяната. Няма значение дали е ОК или не, ти отиваш на диагностика, профилактика или нещо друго, а той, ако е свестен не трябва да я кара през пръсти, та дори и за едно болтче отвито на задната броя (образно казано). Нямам автомобил на ГАЗ, но аз бих се консултирал и с някой друг газаджия. Някой препоръчан и истински свестен, заинтересован и компетентен. Успех!
-
sttekata, в нормалните европейски държави двигателят се води резервна част, какъвто е и затова не пишат номера на двигател. Хората там в Белите Държави ( с главни Б и Д) са честни и разчитат на истинността на декларацията, която издава производителят или съответния негов представител. А после, ако има пререгистрация се гледа старият талон. Да може да има манипулация, но се прави и сверка по номер на шаси, а ако те хванат, че си модифицирал без да си декларирал и минал съответните органи има големи глоби и затвор! Учудва ме, че в КАТ в България си минал метър без да видят набития в блока номер. Jaccomo, както писах и по-горе двигателя, еко нормата и т.н. се гледат според шаси номера на конкретния автомобил.
-
И аз задавам същия въпрос, но с идея за диагностика, евентуално настройки и т.н.
-
На кой фар? По принцип се сменят лесно. Сменял съм и на ляв, и на десен. При левия е малко по-сложно, защото има пластмаси за сваляне (зад капачката), но определено броня не се сваля. Капачката на фара се завърта, то ясно се вижда на къде и колко, има улей на фара и изпъкнала част на капачката. След като свалиш капачката, бъркаш и завърташ баласта, на има няма четвърт оборот откопчава, после крушката е закрепена като стандартните със скоба. Има и кабел за масата /виж снимките/. Най-добре е да се снабдиш с две нови крушки и да смениш и двете, аз поне така направих. Но докато ми пристигне Филипса от Германия, бях сложил една китайска (без марка) и сега я държа за резерва.
-
Дам.... Тази, която е в профила ми, е производство 2010, дизел, автомат. Купувана е от споменатия по-горе представител на Хонда в Бургас - Апостолов.
-
Това, което обясних е реален случай от преди месец с автодиагностика, която внесох през DHL и един смартфон, който дойде през пощите. В подробности не мога да изпадам, ясно ви е защо. Иначе по този начин, мои познати внасят чипове за видеокарти за лаптопи и други компоненти, но те декларират по схемата до 150 евра. Явно зависи какво ще внасяш и т.н. Но спирам до тук, че много се разводни темата.
-
А би ли дал повече информация от къде и за колко?Аз за момента поръчах един от Китай за тест.. 20-тина лева.
-
Извинявам се за оффтопика, но... само да ви дам един "акъл". Преди да поръчате от китаеца се разберете с него да го декларира за максимум 15 долара и още по-важното е да се разберете с него, да направите 2 транзакции : една за 15 и другата - за останалата сума. После за митница, разпечатвате тази, с която сте купили продукта за 15. Втори вариант е, ако не искате да сте много нагли , правите същата процедура, НО едната от сумите (тази, която ще декларирате), не трябва да надвишава 150 Евра. Така ще платите само ДДС, но не и мито.
-
Имах подобен проблем с Cruiser-a. Оказа се, че когато са монтирали парктроника (оригинален е), са вкарали кабелите в задната греда, после като излизат кабелите, правят чупка и се бяха протъркали и правеше същото, но на заден датчик. Той сигнала си е пак вид напрежение. Но определено кабелите са добре "опаковани". Въпроса е къде е проблемът?
-
1. Когато ни оферираха нашето Ц(С)еРеВе, ксенона беше само завиващ. 2. По принцип или за нашия модел говориш? Защото аз обяснявам по принцип, иначе си търся лупи, за да сменя моите и да стане БИ-Ксенон.
-
Да повдигна малко темата, но с цел изясняване. Виждал съм CR-V-та с ксенон H1 (не оригинален) и понеже крушката стой зад лупа, заслепяване няма. Оригиналният ксенон е с D2S крушки и лупите "завиват". Това, за което говори sredez403, не е точно така, тези на който им се движат пластините (ламаринките) вътре са БИ-ксенон или БИ-халоген, т.е. когато електромагнита дръпне пластината лупата, светва в режим дълги.