Jump to content

itsone

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно itsone

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 3.10.1985

Profile Information

  • Кара
    Honda Prelude 4 / Honda Legend KB2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    0897 456 331 при нужда. Ицо се казвам.

Последни посетители

2173 профилни разглеждания
  1. Последно по Великден разкачих всички букси наоколо и къде що имаше кабелаци съм измил с брейк клинър направо наводних навсякъде. Оставих го да съхне два-три часа понеже имаше направо локви и след това сглобих всичко по местата. Оттогава лампата не е светвала повече. Значи майката му е яка баня 😁
  2. Имах такова клатене когато взех колата, на шофьорското огледало. Някъде отдолу имаше винт който стегнах и този луфт изчезна. При мен Колата е кб 2
  3. Свещите са сравнително От скоро може би малко повече от две години и нямат много километри. EGR почиствах преди 10 дена заедно с регулажа на клапани но мисля да го почистя пак защото ми се струва че не се получи добре. Какво друго може да почистя свързано със студения старт И изобщо вървежа на колата?
  4. Благодаря много за отзивите и за най-изчерпателния отговор на @vefcha Надявам се да не ми се налага цялата процедура. Последно по великденските празници пак бях разглобил и сигурно за трети път измих с брейк клинър всички букси наоколо и самото място и всички кабелаци. Оттогава насам вече няколко дена карам и лампата не е светвала. Надявам се че проблемът е решен. Точно там където е попаднал антифриза има купища кабели и много маси. За момента се радвам че не се налага да разпердушиня всичко. @Митко Йотов Благодаря за видеото. Това беше първото което направих да проверя видео материалите. И чак след всички разглобявания и ядове намерих схемата но май няма да се наложи да я ползвам. Още веднъж благодаря. Рядко влизам тук защото се чувствам малко безполезен но понякога се налага да извършваме ремонти сами и по-точно за това е форумът да си бъдем полезни. Благодаря! Ако смятате че ще бъде полезно да кача ръководството което е над 350 MB и има много Полезна информация и процедури за Legend. Честно казано не помня Откъде се сдобих с него. Научих се за пръв път на тази кола сам да си регулирам клапаните и мисля че се получи доста добре. Научих се и да сменя сам ангренажа което предстои скоро. Искам да се справям сам с всичко което е по силите ми за тази кола защото когато отида при майстор я гледат като новооткритие и не знаят нищо за нея. Точно затова Реших аз да се науча и занимавам с нея.
  5. Не изпуска. Миналата година я бях хванал да пуска газ но сега е добре. Това тресене го има само При студен двигател и малко след това изчезва. И нещо друго което ме притеснява е че примерно карам и съм отпуснал газта И в следващия момент настъпвам леко колкото да поддържам скоростта и оборотите потъват все едно се мъчи да ускори на висока скорост.
  6. Сдобих се с процедурата за проверка и отстраняване на проблема. ако пак светне, ще следвам нея. Имам Ръководство за ремонт на Легенд и всякакви подробности за него. Ако смятате че е полезно и трябва на някой, мога да го прикача за теглене но се маунтва даймън тоолс и се гледа през браузер.
  7. При палене на студен двигател примерно стоял цяла нощ или четири пет шест часа се усеща от начало претрисане и леко колебание в оборотите. Мислех че се дължи на реглаж на клапани и него вече го направих но този проблем остава. Скоро ме очаква и смяна на ангренажен комплект. Имате ли идея, на какво се дължи това претрисане? Автомобилът е kb2 с монтирана газова уредба. Само да кажа че когато го взех ги нямаше тия симптоми а ги има от миналото лято.
  8. За да не отварям нова тема. Гледам че вече има такава и зададен въпросът мисля да пиша в нея. На мен ми светна същата грешка но след като правих реглаж на клапани и мисля че се дължи на това че олях с антифриз, точно под дроселовата клапа и най-вероятно дават на късо някой кабели. Грешката не излиза веднага а след няколко паления и карания на автомобила и закачена на диагностиката отчита Р0157 Current HO2S S2 Voltage Low От тук става ясно че става въпрос за втория сензор след катализатора който се намира в предната част. Вече два пъти промивам с брейк клинър всички букси които съм разкачил и мястото което съм полял с антифриз след това контактен спрей. Дайте някакви насоки Какво трябва да замервам в буксата например защото си мисля че сензорът трябва да е здрав а причината за тази грешка съм аз. Правих някакви замервания с мултицет но вече не помня стойностите но ми се струва че нещо се губи маса и оттам дава грешка. С нещо ако се сетите да помагате. Последно вчера пак разглобявах чистих и пръсках и следователно след разкачане на акумулатора я няма грешката но предполагам че ще светне скоро пак.
  9. От известно време индикацията за нивото на горивото и температурата премигваха или светеха по-слабо А в момента изобщо не искат да светнат. Последният път индикацията се беше включила заедно с хоризонтални оранжеви линии И оттогава не свети. Ако някой е имал този проблем Моля да сподели откъде първо да започна понеже в момента зареждам бензин на сляпо
  10. Здравейте! Не знам все още дали е проблем, или аз не мога да го активирам, но измиването на фаровете не работи. Видях пред мен че работеше, преди време и сега реших да го пробвам, но нищо не се случва. Нали споделя, казанчето за течност със чистачките? Ако нивото е ниско, дали дава отражение? Чистачките си работят и пръскат но за фаровете не иска. Трябва ли лостчето за чистачките да е в определена позиция когато натискаш бутона за фаровете, защото аз го държа на ауто. Дали не е свързано с бушон и къде да го търся. Светлинката на бутона за измиване не свети, но не е проблем ще сменя крушката. п.п Мисля че открих загадката. Фаровете трябва да са включени, за да работи и бутона за миене? Прочетох го за Акура, но чак утре мога да проверя.
  11. Ok! Според теб, човека е достатъчно коректен. Добре, може би така го познаваш. А ето ти в моят случей, разговорът ми с него. Аз питам: Кажи ми, какви екстри липсват на колата? Той: Това е легенда, тя винаги има всичко! Аз: Да това е легенда, но виждам че на твоята и липсват поне три екстри. Дистроник, Подпомагането на спирането и парктроник. Той: Те тези са без парктроник! Спомена ми, че имал още един Легенд, но той не се продавал защото го карат и излизал на 35 000лв и причината, да продава черният за които разпитвах е че го дразнел че нямал дистроник. Е чакай де, Нали имал всичко? Апосле излиза че няма. Спомена и че колата е имала удар само отдолу и се наложило да смени някаква греда (така я е закупил от някакво посолство в Швейцария) и ме уверява че други проблеми нямала. Аз: Жабката претапицирана ли е? Той: НЕ нищо не е претапицирано (казва го вече засегнат и леко ядосан) Ако се съмняваш в колата изобщо не идвай да я гледаш! През цялото време твърдеше че колата няма никакви забележки и се държеше по телефона с голямо самочувствие, което аз не уважавам от страната на бъдещ клиент и изобщо през цялото време се говореше трудно с него защото самочувствие не липсва и то голямо. Няма добър ден, няма довиждане или дочуване, няма никакво възпитано обръщение, абсолютно хладнокръвно държание по телефона. По рано накарах и приятел да му звънне и да научи ако може нещо ново, защото аз разбрах че няма да мога, понеже задавам неудобни въпроси. От там научихме че колата има история до 80 000км по книга и се губи история около 60 000км до сегашните над 140 000км Цената е нагоре защото се наложило да я обслужи (Естествено аз щях да искам бележка за това от лицензиран сервиз, при покупка) Въпреки всичко това, аз речих да видя колата и се разбрахме с него че предният четвъртък (25 май) ще пътуам за Пловдив. Добре каза той, обади се като пристигнеш, ако не мога да дойда, ще пратя някой, да ви покаже колата. Повече от час, чакахме, докато накрая дойде синът му. Готино момче, добре се говори с него, майтапи имаше. Сега да кажа за състоянието за колата. От вътре чудесен интериор и много запазен от което съм впечатлен. Жабката е наитина претапицирата. Кожата е съвсем друга и с просто око се забелязва а и гънките отстрани, достатъчно говорят. (Освен ако Бай Иван в завода на Хонда не я е слагал на няколко ракии) Но като цяло много ми хареса салона. Бутони, волан, махагона и всичко останало в много добро състояние наистина. Нека сега разгледаме колата отвън. Тук вече нещата, никак не стояха добре. Колата има сериозен удар отпред, който изобщо не е коригиран добре. Линия калник, капак, калник, беше много зле. Никаква симетрия, единият калник почти опира капака, фарът излиза над калника. Успях да погледна и очиларката която изобщо не беше добре изправена и стоеше крива на вълни. Бронята доста увиснала на поне 7-8мм. от фаровете. Виждаше се че трябваше доста работа по тази кола за да има добър външен вид. Единият халоген беше доста по жълт от другия а фаровете едвам доловимо с различен нюанс, нормално ако са сменяни по един брой. В задната си част също се губеше симетрия в линията калник и багажник. Предната броня изглеждаше скоро боядисвана и намерихме и следи от паста за пастиране по калника. Фаровете бяха грозно надрани от аматьорско пастиране. Последното което си помислих е че колата е блъскана не само в швейцария, а тук отново и то скоро. Достатъчно ми е и това че продавачът не дойде лично. (Може пък найстина да е имал по важна работа, а и по добре) В обявата му няма никаква информация. Продавам Хонда легенд от Швейцария и това е. Легендата е изключително интересен, добър и луксозен автомобил, но никак не му стой, лошият външен вид. Много голям % от сделката се крие в отношението на двама души. Няма ли уважение, лъжем ли се, няма как да станат нещата. После пак ме искарай мене какъвто искаш. Заключвам: Аз не виждам, коректност, от страна на човека, за който ти твърдиш. П.П. Забварих да споделя, за някой от последните ми въпроси който засягаше пак Легендата с всички екстри, която той притежава. Попитах го за обдухването на седалките, че май и то липсва. Е какво да направя само неудобни въпроси задавам. И кво да каже човека, имало топло и студено ми каза.
  12. Хубаво е че защитаваш своите познати и може и да е както казваш но не и в моя случай защото доколкото помня когато разговарях два пъти с него, теб те нямаше. Не си наясно нито какво сме разговаряли нито какво съм го питал и той какво ми е отговорил нито аз какво съм установил. Както казах, лично видях пре-достатъчно от състоянието на автомобила и умишлено се въздържам от коментарът ми, който те уверявам че би бил достатъчно дълъг и изчерпателен, а тогава ще има не един злепоставен а двама. Нека не коментираме повече защото и за мен и за теб и за продавачът би било най-добре. А по въпросът дали знам какво искам, да много добре знам. Поздрави
  13. Момчета и момичета не искам да злепоставям абсолютно никой исках просто информация за да знам дали този автомобил би задоволил моите очаквания понеже пътят който трябваше да изминем е дълъг и трябваше да занимавам втори човек и да загубя също така и неговият ден и да заплатя разноските по неговият автомобил за пътя и дори да му заплатя надник за услугата. Тръгнах за пловдив с идеята да се върна с въпросния автомобил, жалко че се наложи да се върна без него.
  14. Колега не знам какво е етично според теб но жабката със сигурност е претапицирана защото аз лично ходих да гледам автомобила преди два дена като цяло салонът беше много запазен и ми хареса. Двама човека гледахме колата и двамата сме на мнение че е претапицирана, дори това да е станало още в предния собственик а вие да не знаете. Ще се въздържа от коментар като цяло за колата. По-лошото е когато не споделиш пълното състояние на колата и разкарваш хората напразно като мен да пътуват девет часа напразно. Достатъчно добре видях състоянието на този автомобил на живо и също така видях подробно и състоянието отново на живо на автомобила от ямбол на който собственикът беше изключително откровен с мен
  15. Да и аз това го забелязах. Претапицирано е най вероятно, понеже е с хладилна жабка и там кожата се набръчква с времето, (виждал съм доста такива, преди претапициране) което ме кара да си мисля че и други части може да са претапицирани. А това че е правено ме навежда на мисълта за доста по голям пробег. Хубаво е че се коригират забележките, важното е да е добре направено. Цената е нагоре защото, според продавача се е наложило да я обслужи, но това може да ни докаже само с наличието на документи. Това което научих е че няма как да се види, дали е маниполиран компа на колата. И от Бултрако и от наш специалист тука също. опитах снощи да проверя история но има записани само 12км в годината на производство и тва е. Щети е имала само външно ламарини врати брони и фар. Няма друга информация.
×
×
  • Създай нов...