Jump to content

makaroncho

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно makaroncho

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

874 профилни разглеждания
  1. Ти пък сега съвсем ме замисли...
  2. Имах предвид диаметъра на гумите. А, че може да се кара с всякакъв цолаж почти - това да. Относно Мазда - изобщо не харесвам марката. 3та седан изглежда почти като хечбек, няма ясно откроен издължен багажник, както е примерно при сивик 6 и 7. Иначе не е проблем, имам комшия отсреща, който кара такава и съм я оглеждал. Като интериор изглежда по-направена поне откъм визия. За качество нямам идея, предполагам е около нивото ба сивик. Относно темпомата - това е екстра, която бих ползвал веднъж или дваж годишно и не ми е приоритет. Карам 95 процента градско. Дори и АБС на спирачките да няма ми е все тая - така или иначе не карам с най-евтините нови гуми, смятам да продължа тази тенденция, като залагам на марки като Континентал. Би ми било интересно някой с 1.3ИМА да даде мнение от първа ръка. Не че и така не стана интересна за мен дискусия.
  3. Нека не обръщаме темата в друга посока. Смятам, че на всеки който е прочел внимателно първото ми мнение му е станало ясно с какъв статут за мен е колата, която карам. Всеки имал допир с по-стари и по-нови коли би се съгласил, че по-старите ако не изгният ще надживеят новите без значение за коя марка си говорим. Относно последното мнение на колегата, за което му благодаря, бих искал да попитам малко по-подробно защо е на това мнение за 7ма генерация? Причината да не искам 8ма генерация не е финансова, по-скоро не съм фен на шаренийката, дисплеите и всички подобни неща наблъскани в новите поколения автомобили. Чисто визуално много ми допада седан 7 генерация, като екстериор, интериорът е по-скоро спартански, но точно това се търси - семпло, без шарении и шукарии. Сядайки в такъв модел не го усетих толкоз... как да кажа... японски. Позицията на предните седалки е като при европейски автомобил. Това са ми преките първоначални впечатления от модела. Относно 6та генерация - не е лош, но реално вземам старо поколение кола от началото на 90те, която е с 14-цолови малки колела, като при настоящата ми кола, от което страда комфорта. При 7ма ген са вече 195-60-15, което е в плюс за комфорта, доколкото може да го има при този размер седан. Каро прибавим и ръждата, която със сигурност ще цъфне по време или малко след покупката... Имам резервен вариант Акорд 6та ген., въпреки, че за мен това си е почти чист Ровър сякаш е по-читав вариант от Тойота. Нито Авенсис 1, нито Корола 2002-2005 ми харесват като екстериор. За Мазда... засега не обмислям такъв вариант, както и Нисан, Сузуки, Дайхатсу и др.японски марки.
  4. Нека не обръщаме темата в друга посока. Смятам, че на всеки който е прочел внимателно първото ми мнение му е станало ясно с какъв статут за мен е колата, която карам. Всеки имал допир с по-стари и по-нови коли би се съгласил, че по-старите ако не изгният ще надживеят новите без значение за коя марка си говорим. Относно последното мнение на колегата, за което му благодаря, бих искал да попитам малко по-подробно защо е на това мнение за 7ма генерация? Причината да не искам 8ма генерация не е финансова, по-скоро не съм фен на шаренийката, дисплеите и всички подобни неща наблъскани в новите поколения автомобили. Чисто визуално много ми допада седан 7 генерация, като екстериор, интериорът е по-скоро спартански, но точно това се търси - семпло, без шарении и шукарии. Сядайки в такъв модел не го усетих толкоз... как да кажа... японски. Позицията на предните седалки е като при европейски автомобил. Това са ми преките първоначални впечатления от модела. Относно 6та генерация - не е лош, но реално вземам старо поколение кола от началото на 90те, която е с 14-цолови малки колела, като при настоящата ми кола, от което страда комфорта. При 7ма ген са вече 195-60-15, което е в плюс за комфорта, доколкото може да го има при този размер седан. Каро прибавим и ръждата, която със сигурност ще цъфне по време или малко след покупката... Имам резервен вариант Акорд 6та ген., въпреки, че за мен това си е почти чист Ровър сякаш е по-читав вариант от Тойота. Нито Авенсис 1, нито Корола 2002-2005 ми харесват като екстериор. За Мазда... засега не обмислям такъв вариант, както и Нисан, Сузуки, Дайхатсу и др.японски марки.
  5. Благодаря за отговора, Нака. Така или иначе твоята е с друга моторизация предполагам, освен това е и по-нова генерация автомобил. Но все пак е някакъв ориентир. Явно тези автомобили не са толкоз разпространени. В Турция са масови, там почти всички са седани. Не знам на какво се дължи това.
  6. Никой ли няма, какво да добави/каже по темата? Изчерпал ли съм всичко, което мога да науча предварително относно модела и моторизацията към него? Или просто сте заспал форум по принцип?
  7. Здравейте, първата ми тема е свързана с въпроси относно този модел. Ще започна от там, че съм фен на триобемните каросерии и затова питането ми е конкретно само и единствено за този модел. Предполагам няма смисъл да прикачам снимка, по-запознатите от вас знаят за кой точно модел говоря - именно седан с 4 врати произведен в Япония. Определено не съм фен на дизеловите автомобили, карам бензинова Джета, вече на годинки, смятам да й отдам нужното, като си я рециклирам и освежа, оставяйки си я като втори автомобил, понеже смятам, че този автомобил го заслужава. Както и да е, да се върнем към темата. С все по-трудното намиране на части за стария автомобил назрява момента, в който ще трябва да взема още един автомобил, с който да се придвижвам също толкова безгрижно и безпроблемно, надявам се. Не зная дали правилно съм се ориентирал към модела - като надеждност особено. Отчасти съм запознат с някои детайли - сред които и факта, че тези модели си ръждясват доволно (надявам се да взема автомобил поне в състоянието, в което е моят в момента, а той може да се каже, че няма ръжди и гнило изключая забележка от удар преди години, която ще поправя съвсем лесно, когато я прибера в гаража като втори автомобил) - предполагам е по-добре да се гледат автомобили внесени от топли страни като Италия, примерно. Относно двигателите - запознат съм с какво се предлага моделът - 1.3 с електромотор (IMA), 1.4 конвенционален, 1.6 ВТЕК , 1.7(този не го ли слагат само в купетата) и 1.8 (такъв не съм виждал). Първите два са сякаш най-масови, особено този с електрическия асистент. Интересувах се доста от него, изгледах клипчета в тубата за разглобяване на ел.двигателя (останах с впечатление, че статорът и роторът играят ролята на стартер и маховик), видях това-онова. Знам, че асистентът с ел.мотор работи най-вече при ускорение на автомобила и то до дадени обороти. Батерията му също е рециклируема, и по тоя въпрос гледах клип как сменят елементите (въпреки това, пак не беше евтино). Та, интересуват ме моделите 1.3 и 1.4 моторизации относно: 1. Разход - гледах в спринтмотор.де разни цифри, доколко са верни - не зная. 1.3 гледам числа от сорта на 4.8-5 извънградско бензин, което е доста добре и ме устройва (в момента карам с разход 7.5 до 11 газ, съответно спокойно каране и магистрала с почти пълна газ и ми е ОК). За 1.4 не съм се интересувал, но доколкото съм разпитвал не е много по-различен от на 1.3 - 5-6 такива цифри се споменават. 2. Динамика - нямам за цел да се състезавам, но да кажем 140-150 км/ч да се поддържат в рамките на приемливия комфорт (да се чуваме със съпругата ми, докато пътуваме по магистрала с такава скорост). При такива скорости склонни ли са да харчат масло тези мотори? Чувал съм от различни хора, включително и хондаджии, че си похапват масълце. Има ли нещо вярно? 2а - във връзка с горното - може ли информация за предавателните числа на скоростната кутия - диференциал и предавки? Попаднах на някакви цифри в интернет, които не зная дали са верни, по-добре да ги сверим. Не ме кефи идеята да карам с 4000 оборота на 140 км/ч като цяло. Относно купето - харесва ми отвратително много седанът особено в задната му част, хечбека не бих се качил в него, особено ако трябва да го купувам с мои пари... На живо видях един седан в автокъща в Стара Загора и като цяло сядайки вътре ми допадна - намирам точно това, което търся - почти спартанско оборудване, но с нужните екстри - климатик, ел.пакет, ако има и подгрев на седалки няма да откажем (ел.асистентите по спирачната система не са ми интересни, аз и сега съм лишен от тях и спирам повече от добре и зиме и лете). Като височина и широчина горе-долу, колкото моята бабичка е - което ми е идеално, багажник си има (вече съм с поотраснало дете и той не ми е приоритет, чисто естетически ми допада повече формата на купето, когато е с обособен багажник т.нар. триобемна каросерия). 3. Доколкото знам въпросът с газификацията е решим (говорим за ГИ). С колко ламбда-сонди са 1.3 и 1.4 моторите? 1 или 2? Вероятно ако се вземе такъв автомобил ще се газифицира. 4. Шумоизолация в купето - Сивик не се славят като най-добре изолираните автомобили, във връзка с 2а се надявам по магистралата освен шума от двигателя има ли други неприятни шумове? Ако се сетя още нещо ще добавя. Благодаря предварително на включилите се. Имам и молба - ако някой от Стара Загора има такъв автомобил и не му е проблем - може да ме повози малко, за да придобия впечатление.
×
×
  • Създай нов...