Ми като за начало сваляш кората...след това сваляш механизма за стъклото...после вадиш уплътнението...следва разделителната лаисна между двете съкла,нея само я откачаш и пускаш надолу не я вадиш....идва ред на малкото стъкло ...след като голямото си го смъкнал надолу дърпаш малкото към голямото направо с уплътнението и излиза...и накрая вадиш голямото стъкло...после събираш по обратния ред.....Успех
Та понеже колата беше със пласмасов колектор се монтира алуминиев такъв....и двата колектора са от 1.4 90 коня....монтирани са всички датчици и дросела от Д14А8 тоест тея дет са си от колата.....и след като запали почна да работи неравномерно в ниски обороти основно...зацапа и свещите ....идеи някакви
Бутона не е зад жабката ,а зад централната конзола долу ниското, можеш да го напипаш като бръкнеш между педала за газта и конзолата, отгоре е гумен...натискаш го и пробваш да запалиш...Успех