-
Мнения
136 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
6
spase last won the day on Октомври 15 2024
spase had the most liked content!
Обществена Репутация
95 NeutralОтносно spase
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 14.09.1967
Profile Information
-
Кара
Accord VIII 2.4 AT 2009
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
@
-
Ако става дума за буксата на оригиналното радио, няма нищо общо с буксите от линка. Ето така изглеждат буксите на 6 CD changer, без навигация. На другите модели са подобни, някои са с 3 пина, други с 2. Най лявата букса е за антената.
-
Колегата @Markoni е твоя човек. От Русе е и вероятно ще ти свърши работа. В профила му има телефон за контакт.
- 1 reply
-
- 1
-
-
Ето този модел е моят. П.П. Размера му е точно като на оригиналния и си влиза на съответното място.
-
Точно за този не мога да кажа, но по принцип са еднакви. Т.е. Компресора си е нормален компресор, със стандартен накрайник. Бозата се слага по 2 начина: 1. Налива се бозата и след това се помпи. 2. Бозата се впръсква при помпенето. В инструкцията трябва да е описано. Аз си взех такъв комплект на Osram, понеже моя липсваше. Гуми съм помпил с този компресор няколко пъти и е доста по-бърз отколкото стандартните такива компресори от зеленчуковия магазин.
-
Аз си купих от китайците (за Акорд). Може на някой да му свършат работа: Ето от тук. Има и машинки.
-
Не знам колко швейцарци биха отишли в квартален гараж (в питането ставаше дума за кола от там). Когато ходих да си търся колата, намерих една, който изглеждаше добре. Имаше повече екстри, цената беше малко по-ниска. Чекнах-я, имаше по-сериозна щета за удар долу в дясно. Кората в задната част на калника липсваше. При по-внимателен оглед се виждаше крив праг. Беше с нови гуми (което може да значи нещо или пък нищо). Не я купих. П.П. За километрите също ,може да се види нещо. Въпросната кола за 2 години имаше пробег 63к. После нямаше данни, но продавача твърдеше, че е на 120к (за 14 години).
-
Въпроса е колко тежка е щетата. Ако е била яко блъсната не бих я купил. При прогнозна цена на ремонт на въпросната щета до 3000 Е, удара едва ли е бил сериозен. Освен това е показано мястото на удара, може да си правиш изводи за възможни други повреди.
-
Аз ползвах carvertical. Платено е но мисля че си струват 30-те лв. За моята кола (внесена от Швейцария) ми покза, че 2 пъти има завеждани щети за малки суми.
-
Миналата година платих 231. Тази година 215. Според мен данъците са надолу. Виж в пост N5. Освен това за всяка община Е РАЗЛИЧНО.
-
Най вероятно не ти отчетена еко категорията, т.е. таксуват те за автомобил без еко категория. Всеки може приблизително да си го изчисли ето от тук.
-
Тайната не е тайна. Сменат се държачите.
-
Не съм го сменял лично, но горна пробка няма. Маслото е добре да се източва при загрял двигател. Оставяш пробката отворена, да се изтече колкото може повече. През това време сменяш филтъра. Добре е двигателя да изстине, преди да почнеш да наливаш новото масло, иначе се запенва. Налива се през тръбичката на щеката, и гледаш нивото. Като стигне горе-долу на нормалното положение, палиш и превключваш по всички позиции. Проверяваш нивото по инструкция - при загрял двигател, между 60 и 90 секунди след изгасяне на двигателя. Ако е необходимо доливаш и пак превключваш по всички позиции. При мен на 2.4 двигател, ми взе малко над 3 литра, като пробката беше отворена 2 часа. Препоръчвам да си купиш тубичка от 4 литра. След като покараш малко пак провери нивото, също така за някой теч около филтъра и долната пробка. Препоръчвам ОЕМ филтър и масло.
-
На мястото на екрана горе е. Ще я мъча пак като ми остане време.
-
Потърси в този или в този каталог по VIN-a на колата, за да намериш партномера. После по него в магазините.
-
Точно за канбъс декодера ми беше въпроса. Предполагам, че имаш достатъчно опит за да дадеш мнение. Моята мултимедия дойде с Xinbas. Не ми сработиха бутоните на волана, даже спряха да работят с оригиналната медия. След като китаеца не успя да помогне, реши да ми изпрати нов декодер Raise заедно с кабели. С него бутоните на волана сработиха, но пък забелязах, че не отчита отварянето на вратите и включване на задна. Това за вратите не е голям проблем, но за задната се наложи да преправям камерата. Сега чакам времето да позволи да разглобявам отново и да връщам Xinbas-a защото се съмнявам, че първоначално не съм свързал правилно нещата.