Jump to content

spase

Фен
  • Мнения

    113
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    6

Обществена Репутация

84 Neutral

Относно spase

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 14.09.1967

Profile Information

  • Кара
    Accord VIII 2.4 AT 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    @

Последни посетители

6177 профилни разглеждания
  1. Имаше някъде из форума Honda ESM (не успях да намеря къде), съдържа информация за 6-та, 7-ма и 8-ма генерация. Имам го свалено, обаче работи добре само през стар Explorer (Windows XP).
  2. За части поръчани по талона можеш да си сигурен само ако поръчваш ОЕМ (оригинални). Иначе по същия парт номер ако търсиш примерно в аутодок, може да ти излязат и повече размери. Най сигурно е да се премерят тези, които са на колата ако са оригиналните. Ако стария диск е бил 282 а си сложил 296 няма да е фатално, важно е да не е по-малък от оригиналния. Апаратите щом са сваляни е важно как са сложени водачите. Неправилен монтаж може да води до заклинване на апарата и спирачното усилие се предава върху накладката само от към страната на буталото. За това казах да погледнеш диска от вътрешната страна. Ако отвътре не е ръждясал, значи апарата не се движи по водачите. Колата спира зле, чува се шум. По-лошото на това е , че вероятно дисковете вече са изкривени.
  3. Погледни дали дисковете са в същото състояние и от другата страна. Ако са - значи дисковете са боклук. Ако не са - значи този който е почиствал апаратите е за бой. Или този , който е слагал накладките. При всички положения отиди в друг сервиз. П.П. Ръждясали от некаране дискове се изчистват след 10-20 натискания на спирачката. Няма нужда да се карат емнайсе дни. Още повече автора на темата казва, че кара 50 км градско всеки ден.
  4. Не си играй да търсиш кодове из книжки и прочие. Този код за заключване го знае само този, който го е въвел. Кода може да се деактивира само и единствено със HDS (хонда диагностик софтуера). Разбира се може да се деактивира ако стария собственик ти го каже.
  5. Не си казал, не съм снимал. Ето къде е "скрит" филтъра, някой мастури по сервизите да не могат да го намерят (даже и маслото не се сменяло според други).
  6. В момента нямам снимка, но филтъра се вижда лесно, само трябва да го потърсиш. Намира се върху скоростната кутия, от дясната страна (гледано срещу колата). Изтеглен е назад, към купето. Ето така изглежда самия филтър (ОЕМ номера от снимката не знам дали съответства).
  7. Да, имат външен филтър. При смяната на маслото (опресняването) се сменя и той. При тежък режим на работа (предимно градско каране на къси разстояния) опресняването се прави на 40к.
  8. Опитай следните варианти: 1. Натискаш и задържаш бутона Vol за повече от 30 секунди. 2. Натискаш и задържаш цифрите 1 и 6, тогава натискаш Vol и пускаш всички бутони. 3. Изключваш минусовата клема на акумулатора за минута. След това при слагането гледаш да я сложиш с едно движение, да няма прецъкване.
  9. Няма проблем, направих тест и при температура над 15 градуса. Ето и условията на теста: Вида на колата и локацията ги има в подписа ми. Дата: 30/10/2024 16:56ч. Температура на околната среда, влажност на въздуха, атмосферно налягане измерени със сензор Bosh BME280 осветеност измерена със сензор BH1750: температура - 20 градуса целзий влажност - 41% налягане - 1023 хектопаскала осветеност - 56 лукса Температура показвана от термометъра на колата - 19 градуса целзий. Температура от китайския безконтактен термммометър - 18,4 градуса целзий. Резултати от теста: Десеттина секунди след натискането на бутона, температурата на огледалото достигна 25 градуса по целзий. Не се сетих да включа хронометър за да е по-точно измерването. Извод (за мен): Вкючването на отоплението на огледалата на Акорд 2009г. НЕ ЗАВИСИ от околната температура. Ако искате може да ви направя и тест над 20 градуса, но ще е лятото. За изключването няма да правя тест.
  10. За Стара Загора сервиза е един - при Венко. Намира се на богомиловско шосе. В двора на автокъща Оникс Карс... влизаш в двора и караш надолу, до края. Там има едно хале.
  11. Проверено: При температура около 8 градуса включих отоплението. Със безконтактен термометър след няколко секунди на огледалото вече беше над 15 градуса. Включването на отоплението на огледалата НЕ зависи от околната температура.
  12. Не са "ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ НА КИСЛОРОД", завишени нива на кислорода. Нали при горенето на горивото в двигателя кислорода влиза в реакция. От там се получава и CO, което основно мерят на прегледа. Газ анализатора им следи обаче и за високи нива на кислород, които не трябва да ги има (нали горивото е изгоряло). Ако има дупки в тръбите или гърнетата, при движението на газовете към ауспуха се засмуква свеж въздух през дупките и това води до завишени нива на кислород. Повече кислород ще има и ако някой от цилиндрите не изгаря горивото. Вид защитна мярка срещу измами ( ако си надупчиш гърнетата и има леко запушване на ауспуха, много по-малко CO ще излезе от там).
  13. Това за ляво и дясно огледало е моя грешка, имаше и друга тема за същия проблем, само че пишеше, че не работи едното огледало. Сигурно си прав за мощния бушон, май е 40 амперов. Сега като се замисля, възможно е бушон 4 и релето да са само за нагревателя на стъклото. Тъй като няма отделен бушон за огледалата, остава тяхния подгрев да минава през модул за управление на стъклата например. Но в този случай няма да работи управлението им. Освен това лява и дясна врата са на различни бушони, т.е. няма как да не работят и двете. П.П. Относно условията на включване. Проверих в моята оригинална книжка на колата. Там е написано същото, което цитирах по-горе, а именно: Има таймер за изключване на подгрева, но не и условия за включване.
  14. Ами и аз мисля като теб. Че се включват с натискането на бутона. Може да се изключват автоматично при температура над 0, но би трябвало да се включат с натискането на бутона. Освен това огледалото може да се запоти и при температура над 0-та. Колкото до бушона, почти на 100% съм сигурен, че няма отделен бушон за огледалата. Още по-малко отделни бушони за ляво и дясно огледало. А релето също се намира в кутията при двигателя и също почти на 100% съм сигурен, че е само едно реле. Ако не работи само едното огледало, проблема не е в бушон, а в самото огледало.
×
×
  • Създай нов...