-
Мнения
430 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
74 NeutralОтносно Jorko.
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 25.10.1974
Profile Information
-
Кара
сега Skoda Kamiq 1,5TSi + Skoda Citigo, преди Сивик 1,7CTDi
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Продавам 2 броя 15" стоманени джанти от Сивик 7-ма генерация. Отвор 56,1 и 4х100. Заедно със зимни гуми Клебер 185/65/R15. Цената общо е 100лв.
-
Аз вече на три врати имам от тези евтините китайски машинки за централно. Първата ми я сложиха на шофьорската врата едни алармаджии преди 9 години. Следващите две сам съм ги поставял - никаква философия. Надеждни са според мен. Преди да си купиш трябва да провериш твоите дали са със 2 или 4 кабела. Между 5 и 6 лева е една такава китайска в "Конрад". При проблеми със стъклата и невъзможност да се справиш сам - там където сменят автостъкла са наясно.
-
да беше написал бензин или дизел - щеше да получиш отговор
-
Относно маслото - щом не ти го гори, карай с 0W30 (по-скъпо е от 5W40). Аз от 10 години съм с 5W40, изредил съм най-различни марки - никога не го е горила и не се е налагало да доливам. Относно тампона купи си го от магазин с уговорка "ако не стане" да го върнеш - от това ли се оказаха вибрациите? Добре е когато си имал някакъв проблем и си го отстранил да споделяш . . .
-
караш така ако не те дразни или правиш съединител - маховика е разбалансиран:
-
Сори, но чак сега влизам във форума. На тази врътка има само едно жило (със сигурност се е откачило първо от нея). Отива първо под волана (отдясно де) има две зъбни колела. Закачено е за едното, а от другото тръгва друго жило до кранчето за парното в двигателния отсек. Тези зъбни колела са на клапи - едната насочва въздушната струя през питата на климатика и съответно затваря въздуховода на питата за топло от антифриза, а в другата позиция на врътката се затваря въздуховода на питата за климатика и се отваря този за топло (едновременно с отваряне на кранчето за парно в двигателния отсек). Не знам дали достатъчно ясно обясних, но съвет - дори и да го закачиш, лесно ще се откачи пак. Можеш ръчно да превключваш от топло на студено с кранчето в двигателния отсек, но задължително трябва да завърташ и клапите отдясно на волана (под плейъра), за да пренасочваш въздушната струя през питата за топло или през питата за студено. Проблемът с откачането на жилото идва точно от деформации на тези клапи. Свиквай с мисълта да го превключваш ръчно (проблем е пролетно-есенния сезон - сутрин студено след обяд жега ....ще правиш компромис - или на топло или на студено).
-
За стоп на преди фейслифтова не се сваля задна броня. От вътре през багажника има капаче и 3 гайки мисля бяха. След това трябва добре да уплътниш иначе започва да влиза вода в стопа.
-
Признак, че динамото заминава е примигването на фаровете на празен ход. При мен също си замина динамото и лампата не светна веднага. Ето и случката преди 4 години: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057374626 Кривенето леко на подкалника е най-долу ръбчето, като свалите предна дясна гума (необходим е и канал). После го изправяш и изобщо не личи. Между другото, със стария акумулатор покарах още една зима преди да го сменя.
-
Преди фейслифтовата 4-вратка, стопа също е само с три болта и излиза без сваляне на броня.
-
Вчера платих данъка за Пловдив - 34лв. (зарадвах се, че са го намалили, но всъщност, защото вече става на 14години).
-
да - на всички 7-ми генерации Сивик
-
Тази година данък за Пловдив за дизела 48,7лв. (миналата година беше с 5лв. повече) . Намалили са данък МПС с 10%, за апартамента е същия като миналата година.
-
Китайска машинка за централно струва 5-6 лева, аз на задните врати си ги смених сам (не наведнъж де, постепенно когато отказаха - с четириврат съм). На шофьорската врата още като я купих когато ми слагаха алармата ми сложиха китайска - та видях как става де. Трябва първо да провериш наистина дали към твойта идва захранване и освен това с колко кабела е - 2 или 4. Но най-вероятно ще ти се наложи да я смениш. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057412272