Jump to content

Mi7koN

Фен
  • Мнения

    156
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно Mi7koN

  • Ранг
    Хондолог
  • Рожден ден 7.07.1990

Profile Information

  • Кара
    CRX II D16Z5,Civic Coupe5 D16Z9,Civic UK. D15Z3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

4187 профилни разглеждания
  1. Здравейте, продавам Нов маховик LUK за хонда 2.2CTDI ставащ за Accord 2004-2008, Cr-v 2004-2008 и Fr-v цена: 1000лв. За повече инфо. тел:0896832590 http://media.snimka.bg/s1/5819/037882530-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5819/037882537-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5819/037882612-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5819/037882534-big.jpg?r=0
  2. Колега, при мен проблема не е от лагерите, както бях казал, или че нямам кори, получава се от някакви паразитни токове, които издават (?) шума. Разговарял съм с доста монтьори и ел. техници като консултация, за да установя от какво може да е, но никой няма отговор, конкретно какво може да го поражда. Много от тях са се сблъсквали със случаи, получава се от некачествени компоненти, диоден блок, реле, статор, все работещи части, но.... В момента съм с някакво рециклирано (така взех колата), за оригинални части не може да става въпрос, понеже не са достъпни цени, излизат от сорта на 500лв реле и диоден блок, за момента карам така и притеснението ми е да не хвърля пари на вятъра, за да оправя оригиналното и то да почне да вие, понеже няма голям избор на части за него.
  3. И аз както повечето имах проблем с динамото. При мен беше дразнещо виене, постоянно! Но не от лагери. Монтирано ми е ново динамо, рециклирано някъкво, с щампа 07,09,2015г., работи си нормално, но ме дразни този шум! Посъветвах се и реших да си намеря 2-ра употреба оригинално, сам си го смених и стана доста бързо, и без кривене на ламарини, сваляне и точене на радиатори и тнт. Сваля се дясна гума, откачат се подкалниците и с малко въртене да се напасне, за да излезе си пада. Карах с него 3 месеца, нямаше шум както предишното "ново" и един ден... умря без признаци, диоден блок и реле. Както и да е върнах предишното и сега си карам с него, но чакам да се постопли, за да оправя оригиналното и да го монтирам, че дразнещото виене ме побърква. Надявам се да не се появи и при него, понеже друг колега със Сивик му сменят вече 2-ро динамо (нови) и едно ремонтирано, и в последствие започват да вият и те!
  4. Здравейте! И при мен го имаше същия проблем с влизането в авариен режим, колата я имам от година и малко - фейслифт 2005 проверено по рама! За година беше го направила 2 пъти, в голям срок от време, но не и обръщах внимание, понеже след гасене и повторно запалване нямаше никакви проблеми, а и не бях я закачвал с диагностика, да проверя за записани грешки! И така до преди месец, когато започна да зачестява и в последствие стана хроничен проблем, изразяващ се след форсиране на 2-3-4-5 та предавка, в спиране на турбината след 2500 RPM, влизане в авариен режим и светване на чек, но не винаги. Грешката се записва P0238 boost hight presure. След като се разчетох из форума за подобен проблем, разбрах че е масово това нещо и че при повечето проблема се решава със смяна на соленоида, управляващ актуатора на турбината. Така и направих, макар моя да си работеше при тест, уви нямаше резултат и тогава реших да проверя всичко по веригата, което би могло да го причини. Мина се през стойности на мап, проверка на вакуум, и тнт. и така всичко си беше ОК. В крайна сметка реших да свалям турбина при първа възможност (все пак не ме е оставила и се движи, а и трябва да се работи), за 2-3 часа беше всичко долу. След като откачих актуатора от петата за геометрията се усещаше съвсем леко задържане в полузатворено положение, отворих я и имаше съвсем леки отлагания от сажди. Съжалявам, че не мога да приложа снимки преди и след процеса, но след старателно почистване с обезмаслител и други препарати за отлагания, светна като нова, едвам доловимото задържане изчезна и се движеше отлично! Сглобих с молитви, дано се оправи, че вече ми беше дошло до гуша и мислех да я засилвам в някоя стена, ако не тръгне да върви нормално! Резултатът е на лице, 2-ра седмица няма забиване, няма нерви, не следя обортомера, че да не спре да върви. Цялата работа ми излезе 15лв, това е ако умеете да боравите с инструменти и знаете какво правите! Не стреляйте на посоки, а първо отмятайте признаците един по един. Не е нужно да сменяте турбини и куп датчици, за да се реши даден проблем. Аз работя в сферата на авточастите и мога да ви дам съвет за клапана на турбината, който оригиналния, е безбожно скъп. 36170 -PLZ-D11 не е проблем да се замени с далеч по-евтиния 7.21903.44.0 , все пак функцията им е еднаква, а се монтира с удължаване на единия вакумен маркуч. Поздрави и много безаварийни!
  5. Двигателя се продава както е на снимките! Цена 1400лв. За повече инфо на Тел: 0896832590
×
×
  • Създай нов...