Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.05.2024 in Мнения

  1. 1 точка
    Водих Леджо при личния му доктор. Проверка клапани / смяна свещи и въздушен филтър / опресняване АТF в кутията -3л. / смяна HGO в раздатката -0,5л + оглед на окачването. Почистих си и спайдъра - смукателният колектор след дросела, че бе черничко навътре. Дросела си беше приемлив - даже не го снимах. Свещите бяха зле, а 1-та малко хлабава. Вероятно за това е и опечена нагоре. Не ги знам от кога са, та - в кофата. Старият филтър биваше, ама айде, да диша спокойно. За 25 000 км (и регулирани на същото място), клапаните не бяха мръднали. Всмукателни 0.20/0.22мм , а изпускателните 0,30мм. По резбите за реглаж си има мегдан, но явно скоро няма да отварям пак. Казаха че "Не си карам колата - как да затегнат". Процесът бил дълъг / при продължително каране на високи обороти, което при 300 коня - няма смисъл. Аз си я движа на дизелови обороти, освен когато се налага де. Дефакто можеше и гарнитурите на капаците да не сменям, но при вече отворени (а и наличен ОЕ сет), сложихме новите. Старите гарнитури бяха ОК и все още мекички, но пуловете за стягане и особено тези за бобините бяха се опекли, но пък не течеше. АТF леко бе потъмнял, но след рефила, не усетих голяма разлика в работата на автомата. HGO-то казаха че си е такова, но бях решил да го сменим. В задната скоростна кутия не сме пипали. И на 2-те места АТF е розов. Тя работи рядко и е далеч по-ненатоварена. При следващото опресняване на масло - евентуално. По окачването нищо притеснително - карам културно. Изчистихме и грешките записани при паленето със слаб акумулатор, който смених преди месец с нов. Най ме зарадва как изглежда моторът при сваляне капаците на клапаните. И тях не снимах, но са като главите. Задната е трудна за снимане че тъмница, но няма отлагания, да не говорим за глеч, обаче се кара с хубави масла. Чистак нов V6 - само на 353353 км. Та, само в тоя пост около 900лв (с акумулатора), а преди време и предни накладки. Март месец - обслужване ангренажа (части + труд) са 1300, абее за 2 месеца поне 2200лв, а едва ли съм минал 2200км тая година с тази кола, но ще се взема в ръце (и нея) та да се радваме на вложенията. Поръчал съм и и скъпо масълце (на промоция) за мотора - да го почерпя за вярна служба.
  2. 1 точка
    И последната поръчка е направена. Ще пиша отново, когато пристигнат.
  3. 1 точка
    Колега, още една поръчка от мен : Линк: https://ato24.de/de/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 6x1 L Стойност на поръчката: (6x10.95 )x2.15 = 141,26 лв Начин на плащане: парите ( 141,26лв) ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер, гр.Стара Загора, Еконт- офис зад магазин Мартинели, Станчо Станев, 0885336464
  4. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/amsoil-xl-0w-20-synthetic-motor-oil.html Вид и количество 1туба 3.785 L AMSOIL XL 0W-20 Synthetic Motor Oil 48,96*0,85=41,62*2,15=89,48лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирмаСПИДИ
  5. 1 точка
    С ремък е този мотор. Не прави компромис и на 120 хил. го сменяй защото има хора изпатили си .....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...