Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.07.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    И аз не мисля, че е супер зле, но си е на едни 26г и 190к. Като сложим и малките пукнатини около електродите...могат да обяснят рязкото прехлъцване и моментно пропадане на оборотите от време на време. Смених капачка и палец с нови (27лв). Кабелите са ми нови и свещите също. Центровах запалването по червения белег на загрял мотор и с окъсена сервизна букса. Работи по-добре и като че ли вече не глъхне като върна рязко газта...и все пак още полашква в движение, по-малко, но го има. Набелязал съм кутията за сваляне и ревизия на хлабините вътре, но преди това искам да елиминирам всички други фактори по запалване и горивна система. ИАЦВ и дросел са щателно чистени. ЕГР, лабиринт към всмукателния колектор и инжектори също. Налягането на бензина е на долна граница => мисля да пробвам с друг регулатор и ако е същото да измисля как да премеря налягането на изхода на помпата (за да елиминирам запушване по тръбата до филтъра). Ако и там е на долна граница, значи помпата е за вадене и за ревизия на шнорхел и резервоар, а може би и нова помпа. Горивното реле го чака препояване на всички спойки. Ламбдата изглежда работи: IACV-то също: TPS-a работи: Динамото зарежда: ЕГР-а сработва: МАР-а работи: Вчера не съм пускал климатика, но ще погледна какво става с тоците и товара като подкачи компресора:
  2. 1 точка
    При едно от последните ми по-дълги пътувания дизела даде добър разход,бордовия компютър лъже с едни 0.2-0.3 литра
  3. 1 точка
    Според мен капачката е в доста добро състояние. Няма голямо износване на електродите.
  4. 1 точка
    Здравейте, Аз взех акорд 9 ген купе. Не съжалявам изобщо. За мен по-добрият избор от към агрегат е 3.5. Аз взех такъв и след година 2 го газифицирах. Колата е давала разход и 7 на 100 на борда при по-ниска скорост, но често извънградско ми дава 10 на газ. Градско според зависи 13-15... Голям кеф е за каране 3.5 цата. Да, от към спирачки си е чисто излагане, защото ползват около 292х25 мм дискове с еднобутални апарати. Аз изгрубях леко и сложих 350х32 мм с 4 бутално брембо. Сложих 1 roar pedal , за да намаля лаг от педала на газта, както и CAI K&N Typhoon. Колата вече спира и звучи много приятно. Взех 3.5 и заради газовата уредба и писанията, че дори и в 9 ген к24 има разход на масло ( не знам дали е при всяка...). При мен колата дойде с 0х20, като е обслужвана на всеки 8000 км. Има леки неща, които ме дразнят като: Не сгъващите се ел огледала, има трептене при скорост от над 110 км в самите стъкла на огледалата. Американците се оплакват от стартер от време на време, но поне е сложен на супер удобно място. Купетата имат проблем с една пластмаса от лявата страна на шофьорската седалка, но и това се лекува. Кожата е приятна и двуцветна при мен. Като минус бих сложил и липсата на парктроници отпред. Отзад има камера и не е драма. Знаем, че в щатите нямат малки паркоместа, за да сгъват огледалата и да им трябват сензори за паркиране.... Мотора работи супер тихо и доколкото знам, гаси само 3 цилиндъра и го прави винаги, а не само когато натиснеш Еко бутона. Четох, че предходните модели ( 8 ген с 3.5) има тези проблеми с VCM, а при 9 ген били оправени Винаги има опция да се сложат съпротиления за температурата и да не минава на 3 цилиндъра Частите за смяна на ангренаж, ролки, водна помпа, кабинен филтър ми излязоха 500 лв. Автоматика е 6 спепенне с хидротрансформатор (подобно на 7-8 ген), но е доста по пъргав от ледженд и кростур заради 6те предавки. При 8 ген дори имах повече екстри и комфорт, но за мен мотора и визията са водещи. Все пак от 17 инча преминах на 19 инча...
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    В Центъра за космически науки на НАСА има плакат с пчела, който гласи: „Аеродинамично тяло на пчела не са приспособени да летят, но е добре, че пчелата не знае за това." Законът на физиката, аеродинамичният принцип, казва, че ширината на крилата е твърде малка, за да поддържа огромното й тяло в полет, но пчелата не знае, тя не знае нищо за физиката или нейната логика и все още лети. Това е нещо, което всички можем да правим, да летим и да побеждаваме във всеки един момент пред всякакви трудности и при всякакви обстоятелства. Бъдете пчели, независимо от размера на крилата, летете - живейте.
  7. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...