Здравейте,
Аз взех акорд 9 ген купе. Не съжалявам изобщо. За мен по-добрият избор от към агрегат е 3.5. Аз взех такъв и след година 2 го газифицирах.
Колата е давала разход и 7 на 100 на борда при по-ниска скорост, но често извънградско ми дава 10 на газ. Градско според зависи 13-15...
Голям кеф е за каране 3.5 цата. Да, от към спирачки си е чисто излагане, защото ползват около 292х25 мм дискове с еднобутални апарати.
Аз изгрубях леко и сложих 350х32 мм с 4 бутално брембо. Сложих 1 roar pedal , за да намаля лаг от педала на газта, както и CAI K&N Typhoon. Колата вече спира и звучи много приятно. Взех 3.5 и заради газовата уредба и писанията, че дори и в 9 ген к24 има разход на масло ( не знам дали е при всяка...). При мен колата дойде с 0х20, като е обслужвана на всеки 8000 км. Има леки неща, които ме дразнят като: Не сгъващите се ел огледала, има трептене при скорост от над 110 км в самите стъкла на огледалата. Американците се оплакват от стартер от време на време, но поне е сложен на супер удобно място. Купетата имат проблем с една пластмаса от лявата страна на шофьорската седалка, но и това се лекува. Кожата е приятна и двуцветна при мен. Като минус бих сложил и липсата на парктроници отпред. Отзад има камера и не е драма. Знаем, че в щатите нямат малки паркоместа, за да сгъват огледалата и да им трябват сензори за паркиране.... Мотора работи супер тихо и доколкото знам, гаси само 3 цилиндъра и го прави винаги, а не само когато натиснеш Еко бутона. Четох, че предходните модели ( 8 ген с 3.5) има тези проблеми с VCM, а при 9 ген били оправени Винаги има опция да се сложат съпротиления за температурата и да не минава на 3 цилиндъра Частите за смяна на ангренаж, ролки, водна помпа, кабинен филтър ми излязоха 500 лв. Автоматика е 6 спепенне с хидротрансформатор (подобно на 7-8 ген), но е доста по пъргав от ледженд и кростур заради 6те предавки. При 8 ген дори имах повече екстри и комфорт, но за мен мотора и визията са водещи. Все пак от 17 инча преминах на 19 инча...