-
Мнения
927 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Tokio last won the day on Януари 20 2019
Tokio had the most liked content!
Обществена Репутация
165 GoodОтносно Tokio
- В момента Using Personal Messenger
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден Юли 31
Profile Information
-
Кара
Accord 2.2 i-CTDI 2008, Infiniti FX30S 2010
-
Пол
Мъжки
-
Място
Ямбол
-
Интереси
Всичко, което е Made in Japan
Contact Methods
-
Skype
Нямам
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Проблема решен със смяна на EKU-то и съответното опознаване с другите модули с HDS с кодовете от Honda.
-
Ако блутута ти е оригинален, 99% проблема е от него.
-
с обучаване на контактните ключове с имобилайзера на почти всички Хонди. Пиша тук, защото най-често се случва на Сивик да не си разпознава ключовете, но се случва и на други модели. На мен се случи с Акорд, оказа се че в България има само два оторизирани от Хонда сервизи (в София и Пловдив), та се наложи сам да се спасявам. Стана по трудния начин, сега имам два резервни компютъра, два имобилайзера и две бушониери, но поне разбрах каква е процедурата.
-
Аз съм с чисто нов марков акумулатор и при мен се получава същото. Всъщност има ли кола, която да не го прави?
-
Това, че при стартиране на двигателя ти светва за кратко някоя от лампите на таблото не го намирам за проблем.
-
Колко амперчаса ти е акумулатора?
-
Няма влага или вода нито отвън, нито отвътре.
-
Разбрах къде е проблема - в ЕКУ-то. Днес на -2 градуса затоплих компютъра с духалката и колата веднага запали. Сега търся ЕКУ.
-
И аз имам подобен проблем. При работа на място изведнъж двигателя (Акорд 7 дизел, фейс) угасва,като завъртя със стартера пали веднага. При движение на ниска скорост усещам как угасва и веднага се запалва. Забива за части от секундата муцуната без да пипам газта и продължава да работи. Сега не пали на температура около нулата, като се постопли пали от раз. При тестване с HDS ми дава грешка в ABS (загуба на комуникация). С чисто нов акумулатор съм. Когато работи, живите данни са прекрасни.
-
Трябва да отидеш на диагностика. Светещата лампа е индикатор за много неща.