Fiend 89 #1 Публикувано 1 Декември, 2009 Дилемата е следната, смятам да си закупя дистанционно запалване но ми трябва една мандрахулка да лъже имобилайзера и попаднах на 556Н което е за американки и става за :■ Honda Accord 2003-2004 ■ Honda Accord 1998-2002■ Honda CRV 2002-2004 ■ Honda CRV 1998-2001■ Honda Civic 2001-2004 ■ Honda Odyssey 1998-2003■ Honda Element 2003-2004 ■ Honda Pilot 2003■ Acura RSX 2002-2004 ■ Acura CL 1998-2003■ Acura TSX 2004 ■ Acura Integra 2000-2002■ Acura TL 2004 ■ Acura MDX 2001-2002■ Acura MDX 2003 ■ Acura TL 1998-2002■ Acura 1.7EL 2001-2004 ■ Acura 1.6EL 1998-2000Имаше и едно за по-стари модели (в момента не мога да го намеря), та питането ми е дали моята европейка която съвпада по-години е със същия имобилайзер или се доближава с този на Прелюд 4 генерация който е с другия модул ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #2 Отговорено 1 Декември, 2009 На един приятел му поставих такова дистанционно, без байпас на имобилайзера, но с негово съгласие, за клиент - никога. Този байпас би трябвало да е към 50-60$, не е кой знае колко. А кой от тези е като за твоята - не знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #3 Отговорено 1 Декември, 2009 Трябва ти нещо което за постоянно да елиминира имобилайзера или само когато му подадеш сигнал? Тука предлагат модул за премахване на чипа за имобилайзера в ECU-то, но е за постоянно http://www.doctronic.at/mobilizer_fx01_E.htm. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #4 Отговорено 1 Декември, 2009 Няма смисъл да го премахвам, този модул се обучава и повтаря кода всеки път когато активирам дистанционното запалване, така имобилайзера остава функциониращ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #5 Отговорено 1 Декември, 2009 Ами ако някой се качи преди теб... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #6 Отговорено 2 Декември, 2009 Колата в този момент няма ключ в контакта и трябва да строшиш ключалката. Второ, налага те се да караш без да натискаш спирачката, защото мотора ще угасне. Трето, в този режим е 15 мин и край. Четвърто, алармата не е деактивирана и колата не е отключена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #7 Отговорено 2 Декември, 2009 Има и някакви такива от рода на dei 566u които са си една кутийка в която слагаш ключ с чип. когато си пуснеш ремуут стартера транспондера това получава захранване и излъчва кода на ключа. Имобилайзера на колата го разпознава и можеш да палиш.През другото време имобилайзера си работи нормално.Куцото е че трябва да си оставиш един ключ (или поне чипа му) скрит някъде под таблото в този транспондер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #8 Отговорено 3 Декември, 2009 Куцото е че трябва да си оставиш един ключ (или поне чипа му) скрит някъде под таблото в този транспондер.A това в БГ не е много за препоръчване.Виж това може да свърши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #9 Отговорено 3 Декември, 2009 Ключ нямам намерение да зарязвам в колата, модула си има чип и може да запамети кода за имобилайзера на колата. Дилемата ми е дали имобилайзера на Акорд 1998-2002 европейка е същия като на Акорд или някоя Акура 1998-2002 американка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #10 Отговорено 3 Декември, 2009 Гледам, че си в Бостън. Звънни на дилъра и питай, те трябва да знаят. Ако не знаят да питат в централата в Джапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #11 Отговорено 3 Декември, 2009 Разговарях с дилъри на Хонда но си нямат и идея за Европейските модели. Предлагат ми само оригиналното за 400$ но гарантират само за модели след 2003г. Идеята ми е докато съм в Бостън да си напазарувам и да спестя малко шипинг, само да не ме отварят на митница защото ще загазя Някой да предложи марка за запалването? Спрял съм се на Avital 5303 2-way Alarm & Remote Start 5303L някакви идеи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #12 Отговорено 3 Декември, 2009 Като си опаковаш багажа, препоръчвам да махнеш опаковката и документацията. Сложи ги в обикновена торбичка и "имитирай" секънд хенд части, може и да мине номера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #13 Отговорено 4 Декември, 2009 Питай ключар, те са запознати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #14 Отговорено 6 Януари, 2010 (Редактирано) Отново на родна земя Понеже съм от по-проклетите все пак си купих запалването с аларма (алармата зареди застрахователя) и въпросната кутийка за имобилайзера, но се появи проблем с цветовете на кабелите при двата модела на Акорд (US и EU) и ако някой може да помогне ще съм благодарен. Общо взето как стои работата : Това е схемата за връзване на модула 556HW Съответно имам и таблица с цветовете (за US) на кабелите за имобилайзера При мен кабелите обаче по схема са с различни цветове : Където : IMOEN (IMMOBILIZER. ENABLE SIGNAL)-Sends immobilizer enable signal ; IMOCD (IMMOBILIZER CODE)-Detects immobilizer signal, или поне така си мисля. Ако се изнамери ел. схема за имобилайзера на Американката (1998-2002)и да ги съпоставя може и да го вържа без да ми гръмне имото! Потърсих малко помощ от Бургаския дилър но разполагат със схеми само за Европейките и не се наемат със запалването (и по-точно казаха, че няма да стане). Молбата ми е ако на някой му се намира въпросната схема да я метне насам а почерпката от мен! Също така приемам всякакви идеи, предложения и забележки за да не взема да прецакам работата Редактирано 6 Януари, 2010 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #15 Отговорено 8 Януари, 2010 1 част2 частДано това да ти трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #16 Отговорено 8 Януари, 2010 МЕРСИ Кабелите паснаха що годе добре, има малки различия но като отворя пластмасите и видя буксата ще стане ясно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #17 Отговорено 18 Февруари, 2010 колега, кво стана с тази шукария !!!тръгна ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #18 Отговорено 19 Февруари, 2010 Не ми е останало никакво време за съжаление, седи си в кутията и чака. Веднага щом го монтирам ще пиша какво е станало а вариантите са три : работи, не работи или ще ми трябва нов имобилайзер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #19 Отговорено 29 Януари, 2011 След една година мъки, четене, издирване на US схеми, приравняване към EU и най-вече така ценното време, мисията е почти към края си Оказа се, че не е чак толкова сложно да вържеш аларма на Хонда както ме плашеха из разни сервизи, трябват само подходящите схеми и много ровене из кабелите (много кабел е натъпкан в тази кола)! Повече от половината ден изгубихме да махнем старата (не оригиналната) аларма и да възстановим нарязаните кабели и връщане на автомобила в нормално състояние. Понеже не ни стигна времето за утре остана сглобяването и връзване на модула за имобилайзера, т.е. все още имам време да гръмна нещо, както съм свикнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #20 Отговорено 30 Януари, 2011 Модул 556H/W не става за Хонда Акорд 6г. EU версията, най-вероятно защото този модел няма сервизен ключ с който да обуча модула (имах надежди да го програмирам с двата черни които са при мен, но дръвче) Ако някой е срещал подобно изпълнение на дистанционно запалване в нета, моля да сподели защото аз се изчерпах с идеите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #21 Отговорено 15 Февруари, 2011 Днес ми пристигна друг модул който е за над 700 модела автомобили и не изисква сервизен ключ за да се програмира. Навързах кабелите, програмирах го както е описано и накрая модула показа, че си е запаметило кода както е в инструкциите му. Реших да запаля от дистанционното и пак дръвче, тъпата зелена лампа на имото свети и колата не пали! Проверих всички кабели и пак пробвах пак да го програмирам и пак показа, че е запаметило кода но не пали. Прерових всички форуми на Хонда в Европа които съм намерил и не успях да намеря нищо за дистанционно запалване. За момента имам няколко въпроса за проклетия имобилайзер и ако някой може да помогне ще съм благодарен :1. Акорд 99/02 може ли да поддържа повече от два ключа?2. Как програмират нови ключове в оторизираните сервизи, чрез някакво допълнително устройство (като ключарите) или със софтуер вкарват колата в сервизен режим и от патрона?3. Освен кода колата разпознава ли по-нещо друго ключовете си?4. Има ли сервиз който да монтира дистанционни запалвания в страната, без Авител?5. Някой знае ли Руския форум на Хонда, че ми изкачат едни малки а там доста се занимават със запалвания? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #22 Отговорено 18 Февруари, 2011 Пак съм аз и пак с въпроси Сега обаче съм с нова серийка въпроси :1 - Някой пробвал ли и обучаване на ключ при ключар а не в представителство на Хонда с техния софтуер (т.е. трябва ли после допълнително синхронизиране на новия ключ с компа) ?2 - Намерих в нета твърдения, че въпросния модел Акорд може да бъде вкаран в сервизен режим с двата черни ключа, някой с опит или информация по-въпроса ?3 - И някой знае ли, какъв мамка му е имобилайзера на Акорд CG (1998-2002) ?п.с. Благодаря на колегата "kokodaf" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове