atoma 995 #1 Публикувано 30 Ноември, 2009 Здравейте,днес се случи нещо много кофти с мойта колица, бих се радвал ако някой ме насочи на къде е решението на проблема ми, а той е следния: както си карам аз и гледам как всички стреки паднаха до долу (темп., обороти, скорост) а колата си върви но чух как и помпата за бензина нещо цъка отзад, и се усети загуба на обороти в следствие на недостиг на гориво, след това скочиха нагоре както си бяха преди това и колата си заработи както трябва, след малко пак долу и пак нагоре. И така няколко пъти и после си застанаха както трябва. Стигнах до едно спокойно място, спрях и я изгасих, опитах да запаля но няма нестава: давам контакт, всичко светва, тръгвам да паля завърта стартера, запалва и аз съответно пускам ключа и тя загасва като изгасват всички лампи. Пробвах така няколко пъти се едно и всъщо, все едно като запали и се губи контакта някъде. След това завъртях ключа на контакт всичко си светна и накарах приятели да ме бутнат и запали без проблеми, карах я около 20 мин, и си работеше без никакви проблеми. Моите съмнения са в контактния ключ или по точно в това вътре дето дава контакт (не му знам името, едно като паяче дето е) но не съм и много сигурен, проблема се появи днес, по колата не е имало никакви интервенции, акумолатора е нов, клемите му са ОК, казаха ми да си проверя масата от двигателя към купето но малко ме съмнява да е от това.Колата е 5ген. Сивик Седан. D15B2 с MPFI.Благодаря предварително.Поздрави.пс: ако е това "паяче" което си мисля, някой може ли да ми даде цена за него, и трудно ли се сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 30 Ноември, 2009 Градски, попринцип симптомите звучат като за презапояване на главно реле, ама това със всичките уреди долу малко ме озадачи... Маси от двигателя към купето има две - на капака на клапаните и на скоростната кутия покрай термостата, свали ги и зачисти хубаво със ситна шкурка и клемите на кабелите и контактните повърхности на болтовете и местата по двигателя където се допират. После споделяш пак резултати и така докато го хванеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #3 Отговорено 1 Декември, 2009 (Редактирано) Здравейте,днес сутринта ново двайсе, качвам се да паля да ходя на работа, въртя ключа на контакт светват си лампите, тръгвам да въртя на стартер и при завъртането към запалване и лампите изгаснаха но колата се опита да запали и дори запали но изгасна. След което дадах на контакт пуснах я по инерция и я запалих на скорост, дойдох си до работа без никакви ядове. Днес като намалее влагата ще си почистя масите и ако пак не стане нищо я водя на "лекар" че ми писна с тез проблеми по тая кола Поздрави.пс: Ник ако и кажеш къде да го диря тва главно реле ще ти бъда адски благодарен и по Нова година кат са завърна ще леем вино и ракия хахахах . Като зачистя нещата на обяд ще пиша пак. Редактирано 1 Декември, 2009 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 1 Декември, 2009 (Редактирано) Митак долу където са бушоните в купето има малка сива кутийка и в нея влиза голяма кафява букса с няколко дебели кабела. Това ти е главното реле. p.p. Ето това е Редактирано 1 Декември, 2009 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #5 Отговорено 1 Декември, 2009 (Редактирано) Благодаря много, ще залягам да видя и там какво става, как мога да разбера дали е за презапояване, ще има ли нещо нагар или....? След като видях снимката, май няма как да видя какво става там, освен да го сваля и да го разглобявам.пс: съжалявам ако задавам тъпи въпроси но с токовете хич не съм в час. Редактирано 1 Декември, 2009 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #6 Отговорено 1 Декември, 2009 Нагар няма, но просто нашите коли са доста възрастни и с годините част от спойките се напукват и се получава кофти работа. Свалянето на релето е лесно, ма после е малко неудобно да се закачи обратно. Като го свалиш ловиш един поялник /или го даваш на някой познат/ и само претопяваш абсолютно всички спойки, да се втечнят и после пак да изстинат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #7 Отговорено 1 Декември, 2009 Слез зачистване на всички маси (със шкурка до блясък) пак си е същия х#й, по късно ще сваля релето и ще направя клипче да се види проблема.Благодаря на отзовалите се. Продължавам да дерзая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #8 Отговорено 1 Декември, 2009 И мен ме съмнява, че ти е от релето . Вчера четох в една тема от форума за т.нар. клеморед, че правел мизерии .. Все пак застраховай се, като си презапоиш релето и после търси проблема другаде. Аз моето още не съм го презапоявал ... уцелил съм партида явно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 1 Декември, 2009 ...някъде във форума имаше схема кои 4 спойки се презапояват на гл.реле ама едва ли е от него щото при мен преди да го презапоя нещеше да пали а не като при теб пали и гасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miro772 0 #10 Отговорено 1 Декември, 2009 погледни и клемореда-също е вариантуспех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 1 Декември, 2009 Проблема е решен, беше клемореда от там правеше магариите. Благодаря на всички отзовали се както и специално на BOSS`HOGG за помощта и търпението му. Релето ми е чудесно каза майстора. Благодаря отново на всички.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #12 Отговорено 1 Декември, 2009 Ще споделиш ли в какво се състоеше ремонта? Смени ли нещо или? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #13 Отговорено 1 Декември, 2009 Ами да, сменя се устройството (клемореда) то върви с 2 снопа кабели и 2 букси. Държи се на 2 болта от другата страна на ключа, развиват се вади се това нещо, разкачат се букстите и това е. Самия клеморед е много труден за намиране, като резервна част, майстора звъня на няколко места и му казаха че нямат, единствено на едно място му казаха че има, но е с доставка и не се знае колко струва. Малко по късно ще го снимам и ще ви го покажа, надявам се темата да е полезна за всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #14 Отговорено 1 Декември, 2009 Демек, не може да се ремонтира май .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #15 Отговорено 1 Декември, 2009 (Редактирано) Можело но няма гаранция че ще стане а и не се знае колко е износено вътре. А и по добре е да сложиш нещо ново (старо) отколкото да ремонтираш това, а и изглежда като капсоловано. Редактирано 1 Декември, 2009 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #16 Отговорено 1 Декември, 2009 Тия капсулованите истории най ги обичам ... Темата е полезна, спирам да спамя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #17 Отговорено 1 Декември, 2009 ТУК е малко аматьорско видео на проблема ми.ТУК са снимките на въпросния клеморед.ТУК е видеото с неговото разглабяне на самия клеморед, за нещастие не снимах процеса по махането му !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #18 Отговорено 1 Декември, 2009 наи важно е че колата тръгна и дано нямаш ядове.Пък за BOSS HOGG нема грешка че опследната покупка за излезе много сполучлива и моята седанка е ок за зимата вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #19 Отговорено 3 Декември, 2009 пуууу че видях темата чак сега... преди няколко дни правих същата операция с моя прелюд, а даже не е и необходимо да се купува нов четец (клейморед) а само се зачиства с шкурка от нагара и е като нов! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове