Jump to content
viessman

Honda Jazz

Recommended Posts

Здравейте, предстои ми покупка на Хонда Джаз 2005-та 1.2л, климатик и останалите шукарийки. Ще се радвам ако някой ми даде съвет и впечатления, както от собствениците, така и от хора с наблюдение върху модела! Къде дават най-често дефекти, за какви скрити такива да гледам и т.н. Статията за покупка на автомобил втора ръка съм я прочел, затова искам,ако е възможно, конкретни съвети и впечатления! Благодаря Ви предварително!!!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Провери старателно дали всичко по електрическата част работи-прозорци,всички степени на духалката,фарове,чистачки и т.н.Специфичен дефект за модела незнам.Попитай колегата Tino на лично съобщение,той имаше Jazz от новите може да е имал някакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е Хонда, те нямат минуси ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в тази тема съм споделил впечатленията си докато карах Jazz - прочети я, има и други мнения, дано ти помогнеhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=16153&hl=PS: м/у другото току-що сестра ми си тръгна за Варна, беше си тук за празниците и покарах колата отново за да видя има ли някаква промяна след 4-5 месечно "женско" каране из варненските дупки. Еми... какво да ти кажа...останах безкрайно очарован - колата не е мръднала и си е пак същата - Прелест!Човече, не се чуди - купи си Джаз-ка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за мненията, колицата е на ~23 000 км с оставаща гаранция от 4-5 месеца, купувам я от официалните представители на Хонда, а и са ми много добри познати, всички возила до сега, които съм имал са там поддържани, така че май ще скоча с двата крака в джаза пък да видим! ;)

Редактирано от viessman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покарах мъника, нормално ли е двигателя да е сравнително тромав? при изключване от 4та на 4500-5000 оборота, оборотите падат бавно? сега карам един суифт и двигателя му е очудващо по-пъргав и по-адекватно отговаря на педала.... :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покарах мъника, нормално ли е двигателя да е сравнително тромав? при изключване от 4та на 4500-5000 оборота, оборотите падат бавно? сега карам един суифт и двигателя му е очудващо по-пъргав и по-адекватно отговаря на педала.... ;)

Нромално е за този модел ;) 1.4-то си е тромаво , представям си 1.2-то ;) Но все пак не забравяй , че двигател с 8клапана !!! не е с ангренажен ремък , а с верига ( което си е плюс ) , има невероятно добър разход в градски и извънградски условия , за купето , което носи !!! и товара също :) Нашия Джазз вече върви към 180 000 км и не сме сменяли нищо !!! освен свещи , накладки , филтри и масло ;) Това , което констатирам като минус е , че всичко е електроника , т.е. при евентуален дефект или нещо от сорта ремонта ще излезе солен ( ако не е гаранционен още , но ти гарантирам , че в гаранционния период такива няма да имаш !!! ) Личен съвет към тебе е ако можеш да ичакаш до края на таи или началото на другата година !!! Тогава излиза новия Джазз , който ще е с 1.3 i-VTEC и 1.5 i-VTEC двигатели съответно 110 и 130 коня мисля ( не съм сигурен има тема в Общи дискусии за него ;) ) , което ме навежда на мисълта , че явно сегашните двигатели не са успешни , това го мисля и аз ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мерси много за съвета! не търся кола, с която да се гоня и да се трепя, търся практичност и икономичност, това, че е с верига спестява малко от поддържката! просто се насочих, понеже е сравнително нова, предполага се че ще харчи малко, за в града - където карам 80% от времето е перфектна :) all-in-one дет се вика, а и с тия сегашни и предстоящи цени на бензина жаждата за "адреналин" ще се изпари съвсем! ;) а и за нова кола - не съм си навил на масрафа още и не ми се гние по корабите за една таратайка! мерси пак за съветите и мненията!П.С. джаз-а, който ти имаш с какъв двигател е?

Редактирано от viessman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много за съвета! не търся кола, с която да се гоня и да се трепя, търся практичност и икономичност, това, че е с верига спестява малко от поддържката! просто се насочих, понеже е сравнително нова, предполага се че ще харчи малко, за в града - където карам 80% от времето е перфектна :) all-in-one дет се вика, а и с тия сегашни и предстоящи цени на бензина жаждата за "адреналин" ще се изпари съвсем! :D а и за нова кола - не съм си навил на масрафа още и не ми се гние по корабите за една таратайка! мерси пак за съветите и мненията!П.С. джаз-а, който ти имаш с какъв двигател е?

1.4 , по-големия двигател :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viessman

То при него освен малко по-големия обем и 5те коня повече разлика друга май няма... нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То при него освен малко по-големия обем и 5те коня повече разлика друга май няма... нали?

Ами не знам , честно казано ме навежда на мисълта , че 1.2-то е скопен умишнелно с цел по-голяма икономия на горивото. При Хонда двигателите вече има такъв случай където с една елементарна гарнитура на дроселовата клапа от 75 коня отиваш на 90 коня ;) При тези двигатели може да е подобен случая ;) За мен е необяснима появата на този двигател , но все нещо са имали в предвид ;) Но пак ти казвам , че при положение , че следващото поколения Джазз са с коренно различни двигатели ( които освен , че ще са по-мощни ги дават , че ще са и еднакво икономични ) просто сегашните не са достатъчно добри :) В крайна сметка , наистина е една от най-добрите възможни коли all-in-one !!! Само за протокола :P 4-ма човека с багаж пътувахме от България до Исапания и обратно Януари месец и нямахме сериозни проблеми по отношение комфорта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В крайна сметка , наистина е една от най-добрите възможни коли all-in-one !!! Само за протокола :) 4-ма човека с багаж пътувахме от България до Исапания и обратно Януари месец и нямахме сериозни проблеми по отношение комфорта :)

Клиренса не е ли доста малък?Иначе за двигателите, чудя се дали тези "стари" 8-клапанни няма да се окажат по-прости за поддръжка и по-дълговечни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В крайна сметка , наистина е една от най-добрите възможни коли all-in-one !!! Само за протокола :) 4-ма човека с багаж пътувахме от България до Исапания и обратно Януари месец и нямахме сериозни проблеми по отношение комфорта :P

Клиренса не е ли доста малък?

 

Иначе за двигателите, чудя се дали тези "стари" 8-клапанни няма да се окажат по-прости за поддръжка и по-дълговечни

 

Не , клиренса си е наред ;) нали за това има ел.фарове да се регулират да не им светим на другите водачи ;) Нямаше и неравности , които при висока скорост да се опитат да докоснат или жулнат отдолу ;)

Относно двигателя мисля , че не е така по ред причини , които съм изброил в тази и други теми !!! Айде пак ще пиша ;) След първата смяна на свещи състояла се на 60 000 км (майче) и оставена един куп пари за свщите при Бултрако ( ако си спомням правилно към 320 лв !!! ) разхода на колата скокна главоломно , от скромните 5/100 извънградски път от София до Петрич примерно , до нереалните 8/100 при каране на заледен участъй от порядъка на 200 км със средна скорост 40-50 км/ч !!! Помислихме , че са ни метнали с некачествени свещи , за това веднага поръчка от Германия ( пак от оторизиран сервиз на Хонда ) , замяна и разхода хоп - веднага се нормализира , НО това , което установихме след маханаето на гадните свещи е , че целия заден ред е зацапан ( джазз-а има 8 свещи ;) ) , логично си казахме поради недоброто изгаряне на сместа заради некачествените свещи. Да , ама не !!! Следващия комплект след нормализирането на разхода и след още 60 000 км се оказа , че и германските свещи са зацапани :) д*ба и некачествените НГК ( френски ) - последва закупуване на оригинални свещи Денсо , от сигурно място препоръчано от не един хондаджия !!! НО ПАК !!! След още 40 000 км същата картинка , казахме си , че явно електрониката дава някакъв дефект , който не пречи реално на автомобила , но и не Лада да си кажеш , че е нормално ;) При сваляне на механизма за дроселовата клапа , който е изцяло електронен установихме , че графитената пластинка за ниските обороти е пригоряла .От там предполагаме ,че идва и проблема със свещите ( ако реално може да кажем , че е проблем ) . Остава въпроса " майсторите " на Бултрако ли скапаха Джазз-а или Джазз-а си има дефектче ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В класацията на Топ Гиър-100 те автомобила от които собствениците са най-доволни през годините на първо място е Хонда С2000 а на второ Хонда Джаз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

т.е. да разбирам, че евентуални главоболия ще си имам със свещите ?

Редактирано от viessman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре, друг въпрос, тъй като съм лаик малко, как така на суифта, който карам до сега свещи не съм сменял? 1.3 моно 92ра все още е с оригналните свещи... заради зацапването ли се сменят или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viessman

Ами при всяка смяна на масло или проблем преглеждат всичко в сервиза, добри познати са ми и ако имаше нещо щяха да ми кажат, в интерес на истината може и да съм сменял преди! Апропо, след като е хубаво и нужно твоите проблеми защо са започнали именно след смяната, като преди това със старите свещи си нямал никакъв проблем? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...