Jump to content
B0gdanov

Въпроси за Cr-v на пропан бутан/метан

Recommended Posts

и аз се замислям за такъв автомобил и съм изчел доста материали из нета.От всичко което прочетох останах с впечетление,че няма никакъв проблем да се монтира газов инжекцион на цр-в.Така като гледам в мобиле.бг всички или почти всички хонди цр-в там са с газово.Пък и не само там, в гермния доста хоха слагат газово на тезо модел.Ако знаеш немски мога да ти дам един сайт да прочетеш за какво става въпрос,верно че не е на цр-в, но пак е хонда и там човека много добре си го е обясник, кое как става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз се замислям за такъв автомобил и съм изчел доста материали из нета.От всичко което прочетох останах с впечетление,че няма никакъв проблем да се монтира газов инжекцион на цр-в.Така като гледам в мобиле.бг всички или почти всички хонди цр-в там са с газово.Пък и не само там, в гермния доста хоха слагат газово на тезо модел.Ако знаеш немски мога да ти дам един сайт да прочетеш за какво става въпрос,верно че не е на цр-в, но пак е хонда и там човека много добре си го е обясник, кое как става.

Благодаря за споделеното мнение :lol: , немски не знам но бих се радвал да постнеш линк, все ще намеря някой да ми го преведе. Всяка информация по темата е полезна :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.honda-lpg.de/ тва е линка, става дума за хонда фр-вима и снимки на газовата бутилка.М/удругото аз си мисля поне че цр-в-то има доста удобно място за монтаж на същата,под масичката за пикник в багажника,там има място , за резервна гума ли е ,некаде четох че е за бутилки :lol: ама ме съмнява.Там може да се монтира една кръгла бутилка така че да не заема място в багажника

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Да но бутилка за резервната гума за метан просто няма :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но бутилка за резервната гума за метан просто няма :lol:

Да, за съжаление няма :cool: и в този ред на мисли ще бъда благодарен на всяка информация за предлагане на бутилки за метан. До момента съм попаднал на това http://www.avtometan.com/front/index.php и това http://www.remixbg.com/prices/Nomenklatura...emix%202007.htm

 

А ето каво ми отговориха от фирма Фобос на същите въпроси които зададох в първия си пост:

"...относно всички нонди трябва да се регулират клапани на 10000км и да се монтират допълнителни устройства наречени омаслители на клапани ние ще внесем такива устроиства след около 10 дни.моя съвет е да не си купувате нонда с вече мотнирана газова система особено от италия защото вероятно не са регулирани клапаните никога и ще имате проблем. за да се преобразува LPG В CNG се сменя почти всичко"

 

Някой знае ли нещо повече за тези омаслители на клапани?

 

Ето и други два поста от форума на Фобос от октомври 2006:

въпрос:

"Здравейте. Току що си продадох колата и смятам да я сменя с Хонда Сивик, 1.4, 90к.с. (англичанка). Стори ми се, че видях подобна сред снимките, но тъй като доста ваши колеги ме плашат, че Хондата не е много подходяща за газ, искам да попитам възможно ли е с вашите системи Фобос за газов инжекцион, запазва ли дадените характеристики (мощност и разход много близки до тези на бензин), и, въобще, дали имате опит с този двигател? И втория ми въпрос е, след евентуалното поставяне на уредбата при Вас, ако се наложи допълнителни настройки, има ли в София къде да се направят или трябва да дойда отново в Плевен? Благодаря Ви предварително!"

 

отговор:

"1 на хонда задължително трябва да се регулират клапаните на около 15000 км за да работи нормално иначе всичко е както на останалите автомобили - имаме 5 автомобила honda 2 на саита са в раздел партньори са побликувани сервизите 3 r.p.m. датчика е препорачително да се връзва на проблемни коли които имат различен коефициент на настроика в различните диапазонии TPS се ползва само за метан 4 ползваме външен вариатор sekuent24 също sekuent fast има вграден но работи коректно с около 30% от автомобилите"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро станах собственик на ЦР-В 2000г.Имам същата дилема да сложа ли газово или не.И дали си заслужава?!Чувам разнопосочни мнения.А междудругото колата е просто супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

точно тези омаслители на клапаните се наричат FLASH LUBE ,което е всъщност търговска марка, ако се не лъжа.Ето тук намерих една статия,на английски е,затова не съм я чел, мойта сила е немския ;) Надявам се да съм ти полезен.LPG is the low cost fuel of the future. It costs less to buy than petrol and reduces air pollution. LPG is a dry burning fuel and does not contain any wear reducing additives as petrol does. LPG enters the combustion chamber as a gas, has a far higher octane rating (112) and generates higher combustion temperatures adding extra stress to the hot and dry valves and valve seats.The lack of valve lubrication plus the higher combustion temperature of LPG often results in premature failure of exhaust valves due to a phenomenon known as Valve Seat Recession. Then the cylinder head will have to be repaired or replaced. Even hardened valves and valve seats are prone to fail due to corrosion and erosion when driving on LPG. Apart from gradual loss in power, increased fuel consumption and exhaust emission, the repair of a cylinder head is usually a major expenditure, this increases when a broken valve damages a piston or cylinder block.But what are the hidden costs if a gas converted engine runs without a valve and valve seat lubricant? In a project surveying gas engine users and cylinder head reconditioners it was revealed that the time for valve and valve seat maintenance averaged 25% of the total maintenance and repair time was as high as 75% in some systems. Repair costs of up to EUR 1.500,- have been reported.Research in USA has shown that even the best valve seats (Stellite) do not prevent valve seat recession when an engine runs on dry gas without a special high temperature valve and valve seat lubricant.How can you reduce the risk of premature cylinder head failure?Use Flashlube Valve Saver Fluid, Europe's No.1 selling Lead Replacement Additive. With specially developed upper cylinder lubricants and cleaners most of the foregoing problems are reduced or eliminated. It cleans and controls valve seat deposits, resulting in better valve cooling through the valve seats and reduces exhaust valve overheating due to leakage of hot exhaust gases. The risk of valve sticking is reduced - also a major cause of valve and valve seat burning.Flashlube Valve Saver Fluid is not an ordinary upper cylinder lubricant/cleaner. It is the first upper cylinder lubricant cleaner in Australia containing a lead substitute, greatly reducing valve seat recession and providing all the lubrication qualities of leaded petrol. Flashlube Valve Saver Fluid will increase the life of valves and valve seats and reduce component corrosion. The powerful cleaning additives control upper cylinder deposits, reducing the risk of pre ignition caused by hot combustion chamber deposits. The lubricant will maintain the performance and durability of your engine.Flashlube Valve Saver Fluid is applied to the LPG at a ratio of 1 to 1,000, via the patented and award winning Automatic Lubrication Kit. More than 170,000 Kits have been installed in LPG and Petrol engines across Australia and thousands more across Europe. The flow is fully adjustable and easily observed in the sight glass. All fittings are silver soldered and made from brass and copper. It suits any passenger car, 4WD or truck, is easy to install, fully automatic, and is maintenance free.The Flashlube Valve Saver Kit has a proven record judging by the ever increasing sales and positive testimonials from Flashlube installers and end-users and has saved motorists thousands of EURO'S in unnecessary cylinder head repairs or replacements. Flashlube Valve Saver Fluid offers excellent protection when using unleaded fuel utilising the very latest oil industry technology.

Редактирано от B0gdanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Use Flashlube Valve Saver Fluid, Europe's No.1 selling Lead Replacement Additive.

Lead = Олово - Много отдавна се кара с безоловен бензин. Този проблем го има при колите които разчитат на оловниятетраетил за смазнване на клапаните и легалата им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone
Отговорено (Редактирано)

ЦРВ и газ не става, писал съм по темата.

За оловен бензин ли е произведено това ЦРВ за което говориш?Калпаво монтиран и/или калпаво настроен карбуратор или инжекцион ще доведе до това което си описал, без значение дали горивната смес се образува от газ, бензин, вода, етанол, метанол или други лесно запалими течности. Редактирано от Al_Capone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно тези омаслители на клапаните се наричат FLASH LUBE ,което е всъщност търговска марка, ако се не лъжа.Ето тук намерих една статия,на английски е,затова не съм я чел, мойта сила е немския :) Надявам се да съм ти полезен.

:) полезен си много!

 

Направих опит за превод, предварително се извинявам за евентуално допуснати грешки. Ще се радвам на аргументирана редакция :P

 

LPG е евтиното гориво на бъдещето. Струва по-малко от бензина и намалява замърсяването на атмосферата. LPG е сухо изгарящо гориво и не съдържа добавки намаляващи износването каквито има при бензина. LPG влиза в горивната камера в газообразно състояние, има по-високо октаново число (112) и генерира по-високи температури на изгаряне като по този начин добавя допълнително напрежение/амортизиране на клапаните и техните легла.

Липсата на достатъчно смазване на клапаните плюс високата температура на изгаряне на LPG често водят до преждевременно увреждане/износване на изпускателните клапани и на явление известно като Valve Seat Recession (увреждане на клапанните легла). Това от своя страна води до ремот или смяна на глава. Дори закалените/уякчени клапанни легла са предразположени към увреждане в следствие на корозията и ерозията причинени от шофирането на LPG. Освен постепенната загуба на мощност, увеличените разход на гориво и отходни газове, ремонтът на глава е в повечето случаи сериозен разход който се увеличава ако счупен клапан повреди бутало или блока на двигателя.

Но какви са скритите разходи ако машина приспособена да се движи на газ работи без смазка за клапаните и техните легла? В проучване сред собственици на автомобили задвижвани с LPG и авто монтьори е установено че времето отделено за поддръжка на клапаните и техните легла е средно около 25% от общото време отделяно за поддръжка, а времето отделено за ремонт достига до 75% от общото за някой системи. Разходите по ремонта достигат до 1 500 евро.

Проучване в САЩ е показало че дори най-добрите клапанни легла (Stllite)не спират увреждането когато двигателя се задвижва с газ и не се използават специални клапани устойчиви на висока температура и смазка за леглата им.

 

Как може да се намали риска от преждеврА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя Flash Lube ми изглежда като онези "магически" добавки към двигателното масло които са разработка на (задраскай ненужното) руските/американските/израелските военни, създаващи микро/нано/фемто смазващи слоеве...Както е казал Нилс Бор:"Казвали са ми че дори да не вялваш - помага!"Това за окачването на конски подкови на вратата на къщата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак як фолклор по темата Хонда на газ. Поставям газови инжекциони и настройвам в мощностни харектеристики всяка Хонда минала ми през сервиза.Повече инфо тука:http://www.ecarc.eu/gallery/index.php

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта на якия фолклор излезна към 3 бона преди години шот нямало проблеми на газ. И инжекцията беше точно ланди ренцо поставена на същата кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Извинявам се много, но като не е фолклор твоето, къде са доказателствата, освен косвените че колата е имала газова уредба?Как сте я поддържали? Как сте я настройвали? Колко често?Или май много неудобни въпроси почнах да задавам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще съм ти благодарен,ако ми кажеш колко км.си изминал с такова газово и каде се намира този твои човек.видях Добрич така че аз съм на близо(варна).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите са 2500-3000. Тоя човек се намира в с. Стефан Караджа по пътя Добрич - Генерал Тошево. То е първото село след Добрич. Ако решиш да идваш, пиши ми 1 ден преди това лично, ще се уговорим и ще те заведа, няма проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го познавам тоя майстор-слага газови ;боядисва изкърпва много добре и прави основни ремонти ! и то предимно на ЦРВ !То в Стефан Караджа е пълно с ЦРВ-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Извинявам се много, но като не е фолклор твоето, къде са доказателствата, освен косвените че колата е имала газова уредба?Как сте я поддържали? Как сте я настройвали? Колко често?Или май много неудобни въпроси почнах да задавам?

Страшно неудобни въпроси задаваш. Нямам си друга работа да се занимавам с някви газификатори на црв-та. Кви доказателсва, снимков матриал, запис с видоекамера и веществени доказателсва ли искаш? Как пък не. Смао гарнитурата помна се мандахерцаше някъде по мазето.CRV НА ГАЗ НЕ СТАВА! ! !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

И един мармот загъваше шоколада в станиол! Айде стига! И със шрифт с големина 98767898765678645 пункта да го напишеш не е доказателство! Като не ти се занимава недей да се занимаваш, но ако ще се занимаваш напиши нещо технически издържано и обосновано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го познавам тоя майстор-слага газови ;боядисва изкърпва много добре и прави основни ремонти ! и то предимно на ЦРВ !То в Стефан Караджа е пълно с ЦРВ-та

Нещо долавям иронична нотка... В Караджата ние сме с първата ЦРВ-ятка, а в града има доста. Всички са на газ и почти всички са минали от там и не са се оплакали. Сервиза му е винаги пълен с коли и доста му е заета програмата. Аз чаках 2 седмици да ми дойде реда за газовото. Тъй че ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все пак тук единствен Paradox-a е човек имал наблюдения върху такъв двигател каран 50К км ... колкото и аз лично да съм ЗА газта като гориво.Би било хубаво някой изминал толкова километри с такъв или подобен двигател на газ без подобни проблеми да се обади :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с F18A3, карам вече 20К с класическа АГУ, Ловато изпарител - никакъв проблем.... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краино разнопосочни мнения чувам.Безспорно ще е финансово облекчение(на пръв поглед)поставянето на газ,но да не е с цената на падане на мощност,бъдещи проблеми с настроики и т.н.а това с обикновеното газово ми се струва невероятно.CRV-то ми сега прави 100 000 км.взех я от дилър на хонда от чужбина.всичко е правено"by the book".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ЗА метана имам ФОБОС от 20 000км и съм го изплатил вече ......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20B5 Акорд купе поне 15-20000 км никакви проблеми, обикновено Ловато

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А той г-н Парадокса сигурно и дюнери не яде, щото някой си му казал.... .... не е онова за соса, ами че месото го пекат на газ :worthy:Колега, ако двегателя на ЦР-Вто е с метални колектори, мятай обикновената газова и не бери грижи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone
:worthy::):);) Лафа ми хареса много! Само че колега аз съм от тези дето вече са си сложили газ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе слагайте газ на црв-тата, много е яко и гарантирам строшен мотор :worthy:

Сакън, недей така, аз се надявам че при вас проблема е бил от настройка на газовото + съчетано с друг проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Лошото е че понякога не сме склонни да признаваме собствените си грешки! Като например неподходяща част монтирана от неподходящ майстор. Зле направена диагностика или пък погрешно направена диагностика. Или недобросъвестен търговец. Sad but true!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе слагайте газ на црв-тата, много е яко и гарантирам строшен мотор :blink:

Сакън, недей така, аз се надявам че при вас проблема е бил от настройка на газовото + съчетано с друг проблем :)
Проблема беше при нас, прав си и на всяко црв с газ му е сищия проблема... Явно от мойто е тръгнало заразата... Аз съм виновен признавам си... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се предварително за тъпия въпрос, а как се възприема газовата на пропан бутан от Civic 96-98, 1.4, 1.5, v-tec и другите двигаели?Както при всички останали автомобили :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не греша johnyboy споменаваше че в сервиза на Омбре са виждали Акорд с F18 (или 2литров?!) двигател който след 50К бил за основен ремонт.

Като че ли единичните оплаквания за които съм чувал са за по-големите 1.8/2.0 двигатели

С 1.4, 1.5 не съм виждал оплаквания във форума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest EAGLE EYE

прочетох всичко , така и не разбрах много от прочетеното! Луда работа! ;) Карам 1.6 Втек англичанка 126 коня! Скъпо ми идва вече на бензин ,искам газова!Мога ли да и слова обикновенна газова или е задължително да е инжекцион от 1200 лв! ;):ph34r:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondÑŽ

Много интересни мнения както обикновено.....Значи моят скромен опит показва следното:Сивик 4г. Д16А6 с газова BRC - 100 000 км на газ - никакъв проблемСивик 5г. Д15Б2 с газова Lovato - 120 000 км на газ - никакъв проблемПредстоящо газифициране на:CRV B20Z1 с газов инжекцион - вероятно във Фобос. Нямам никакви колебания по въпроса.А относно мнението - нали знаете , всеки си го има - като з.дника. :lol:Хайде живи и здрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече няма проблем с газта за цр-в .В фобос слагат газови с които няма проблеми.В момента им е пълен сервиза с хонди.Щом самия шеф на фобос кара цр-в 2008 и си е сложил газово на кола която е на 1000км ,всичко друго е ясно дали сте има проблеми с клапаните или не;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Deian

Моето CR-V с Vtec 2000 година му сложих газов инжекцион. За сега съм минал само 3000 километра. Мисля, че работата на двигателя е като на бензин като мощност.Важно да се отбележи е, че мисля, че има логика това за клапаните. За сега ги отворих и регулирах един път. Прави се за 30-40 минути и не изисква никакви специални приспособления. Мисля след 20-30 хиляди пак да ги прегледам. Сега имаха малко повече от нормалната хлабина но на дали за 150 хиляди до сега са били регулирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще ви е от полза , но все пак - един познат с Тойота Корола 2004-та май , за 60 000 км изхвърли главата на двигателя си и си купи нова с напълно нови части и т.н. Той кара на метан , с пълен инжекцион и т.н. , но си е направил сметка човека , че дори на всеки 60 000 да сменя глава пак му е по-изгодно отколкото на бензин :D Така , че колеги , все пак се обосновете , защото наистина поне от прочетеното никъде не видях хора с този двигател на CR-V да са карали над 50 000 км !!! нали се сещата , че някои тези километри ги навъртат за една година , а други за 10 :D Мене също ме вълнува силно въпроса защото мой роднина си закупи CR-V 2.0 и се чуди дали да му слага газ и т.н. Към колегите с различни двигатели - не мисля , че е много показателно това , че сивик-а сте го юркали над 100 000 км на газ и му няма нищо :D Ако намерите данни , че материалите от които се изработва двигател Б20 и Д15/14 ; Ф18/20 и т.н. тогава се съгласявам веднага с вас :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В реда на мисли на Тино - някой да има идея за инвентарния номер на този двигател:

113-hp, 1.8-Liter, 16-Valve, SOHC i-VTEC® 4-cylinder engine

Става дума за провадания в Щатите Civic GX,който работи на метан с резерва 15л бензинhttp://automobiles.honda.com/civic-gx/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...