Jump to content
Sa8o

Ъпгрейди на D13b2

Recommended Posts

И другото каде тояно се намира тая пласмасова пластина която е пише в тунинг даида щот така с стрелките на картинката не можах да намеря нищо такова

...тая пластмасова пластина е като махнеш капака точно отляво до отвора от който влиза въздуха развива се едно болтче и да я махнеш само нея никакъв ефект

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И другото каде тояно се намира тая пласмасова пластина която е пише в тунинг даида щот така с стрелките на картинката не можах да намеря нищо такова

...тая пластмасова пластина е като махнеш капака точно отляво до отвора от който влиза въздуха развива се едно болтче и да я махнеш само нея никакъв ефект

 

Тази я намерих имах предвид за другата дето била горе доло квадратна фаната с 4 пласмасови болта дет седяла до радиатора и дет се променял звука на двигатела дет ставал по силен

А ти говориш за тази нали...

Публикувано изображение

Редактирано от M.R.Tuning

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младежи ей тва е истината :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младежи ей тва е истината :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

;)

колега я разкажи повече за таз космическа технология това твоята кола ли е как го направи това от какви материали и имали ефект ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пичове ама като махнете оригиналния филтър и накрая на тръбата като сложете спортен такъв, колата когато не е добре загряла и започва да смуче топъл нефилтриран въздух от колекторите посредством вакуумна клапа. Аз за тази цел просто дръпнах тръбичката на вакумната клапа да не се затваря (така и така се стопли времето вече) ама зимата ще е хубаво да слагаме оригиналните филтри иначе много трудно ще ни загряват количките. Вижте нагледно за какво говоря. И ако има предложения как да стане по друг начин да не се отваря тази клапа дайте предложения, не се стеснявайте ;)http://images24.snimka.bg/005406042.jpgЕдит: Road®aceR там филтъра не е ли на кофти топло място?

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове ама като махнете оригиналния филтър и накрая на тръбата като сложете спортен такъв, колата когато не е добре загряла и започва да смуче топъл нефилтриран въздух от колекторите посредством вакуумна клапа. Аз за тази цел просто дръпнах тръбичката на вакумната клапа да не се затваря (така и така се стопли времето вече) ама зимата ще е хубаво да слагаме оригиналните филтри иначе много трудно ще ни загряват количките. Вижте нагледно за какво говоря. И ако има предложения как да стане по друг начин да не се отваря тази клапа дайте предложения, не се стеснявайте ;)http://images24.snimka.bg/005406042.jpgЕдит: Road®aceR там филтъра не е ли на кофти топло място?

колега и аз подфанах темата за тая клапа малко по нагоре в тази тема ама няма отговори иначе аз махнах маркуча от изпускателните и ко сложих при левия фар за да не дърпа колата топъл въздух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARBON добре де...ти ще махнеш тръбичката ама нали като в кутията няма филтър и тази клапа като е затворена то пак си смуче през тръбата водеща към колекторите и въздуха не е филтриран. Демек, че пак влиза мръсен въздух. За това направо трябва да се откачи вакуумната тръбичка да не затваря клапата и така пак ще си смуче студен въздух ама този път ще се филтрира ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARBON добре де...ти ще махнеш тръбичката ама нали като в кутията няма филтър и тази клапа като е затворена то пак си смуче през тръбата водеща към колекторите и въздуха не е филтриран. Демек, че пак влиза мръсен въздух. За това направо трябва да се откачи вакуумната тръбичка да не затваря клапата и така пак ще си смуче студен въздух ама този път ще се филтрира ;)

колега това за филтрирането ми е ясно виж какво съм писал по нагоре в тамата за тази клапа зата не го пиша пак и да претрупваме темата с едно и също и кажи мнение по въпроса и колеги нека бъдем по сериозни и да се опитаме заедно с общи уселия да подобрим Д13Б2 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, че ако премахнем действието на тази клапа то зимно време ще се получи малко кофти. Та тръбата, водеща към въпросната клапа трябва някак си да се постави преди филтъра за да може въздуха да се филтрира и да не се допуска прах към двигателя. Лошото е, че не мога да измисля как трябва да стане това. Давайте идеи :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gearborn
Отговорено (Редактирано)

Абе едва ли зимата, в сняг и лед ще ви трябва пауър, така че слагате оригиналния филтър и това е. :angry:

Редактирано от gearborn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роудрейсъра с това ме запали много но за съжеление не е на неговата кола но винаги има начин пак казвам пауър капа пасва идеално от малсен филтър и после се разпробива там кадето трябва, НО малко не ми харесва тази 90 градусова чупка но ................. винаги някой нахъсан може да го направи и да си каже мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роудрейсъра с това ме запали много но за съжеление не е на неговата кола но винаги има начин пак казвам пауър капа пасва идеално от малсен филтър и после се разпробива там кадето трябва, НО малко не ми харесва тази 90 градусова чупка но ................. винаги някой нахъсан може да го направи и да си каже мнението.

Аз тази сабота ще взема котията от Д15б2 ще пробвам да ли ще стане с нея мисля че ще има сащия ефект само да стане де апак ако не стане ще я напасна само да може да се затвори капака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Станчо .. не е под моя капак за съжаление ! Все не ми остава време да експериментирам ... но и този момент ше дойде и мисля че ше има ефект ! Ако някой го направи да се по'фали ! :P Тва за кутията от Д15 е добра идея ! Сещам се за един Мой дето има една излишна .... кучееее давай кутията ! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Road®aceR, раздуй за тея промени :Р кое, как, защо, колко? Иначе по въпроса с маркуча с топлия въздух и клапата, почакайте малко да видите колегате германец какво е направил, малко запецнах на това място с превода но тази вече мисля, че ще го донапиша, става дума точно за този маркуч и за модификация на втората дросел клапа.В общи линии до колкото разбирам от карбуратора ще се извади почти мощта на двоен карбуратор.

колега линка към страницата с превода нещо се е прецакала не може да се зареди хръли едно око и ако може отсрони проблема че доста цено онфо взе да се сабира иначе за въпросната клапа аз мисля че би могла да се присади на "космическия въздушен филтър" по на голе дето е в темета мисле че само самата пластмаса дето затваря и отваря трябва да се изреже под нова форма(от текстолит например) за новата геометрична на смусателтата тръба и ще стане но въпросът е не е ли по добре без тоза клапа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От време на време в възможно да се губи връзка със сървъра, просто защото забравям да пусна apache-то. Сега не трябва да има проблеми, само да го преведа нацяло и ще го кача на някой независим сървър, миселх за Hit.bg примерно, но ще видим :)П.П @Carbon, благодаря за документацията, тая вечер ще я прегледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CARBON

От време на време в възможно да се губи връзка със сървъра, просто защото забравям да пусна apache-то. Сега не трябва да има проблеми, само да го преведа нацяло и ще го кача на някой независим сървър, миселх за Hit.bg примерно, но ще видим :)П.П @Carbon, благодаря за документацията, тая вечер ще я прегледам.

няма защо колега виж какво можеш да направиш по въпроса с превода на англииския и нека я споделим с другите колеги с Д13Б2 ;):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sjekov

Мога да ти продам един двигател :) 400 лева. D14A2 .Веднага скачаш на 90 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти продам един двигател :hondarulez: 400 лева. D14A2 .Веднага скачаш на 90 коня

Ако дойдеш да ми го монтираш ги имаш 400лв :Р

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕХ ДА ИМАШЕ НЯКОЙ КОЙТО С Д13Б2 ДА ПРОЧЕТЕ КАКВО СЪМ ПИСЪЛ ЗА ТУНИНГ НА ТОЗИ ДВГ!!! ТАОЗИ МАРКУЧ НЕ ВИ ТРЕБВА ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО ВИ ТРЯБВА Е ФИЛТЪР КАТО ОТСТРАНТЕ ВЪПРОСНИЯТ МАРКУЧ ( ЗАПУШИТЕ) КАКТО НЯКОЙ КАЗАХА С КОЛАТА ЩЕ Е МАЛКО ТЕГАВО ЗИМНО ВРЕМЕ " СЕ ЕДНО СТЕ С НЯКВА ЗДРАВА ТУРБИНА ЩЕ ЧАКАТЕ ПО 10-15 МИН ДА ЗАГРЕЕ" АКО БЪРКАМ НЕКА НЯКОЙ МЕ ПОПРАВИ И ЗЕМЕТЕ ПРОЧЕТЕ КВО СЪМ ПИСАЛ КАТО СЕ ЗАХАМПАХТЕ ПАК С ТЕЗИ ФИЛТРИ ИМА И ДР НЕЩА ПО КОИТО МОЖЕ ДА СЕ РАБОТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да те попитам... ти от личен опит ли говориш ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЕХ ДА ИМАШЕ НЯКОЙ КОЙТО С Д13Б2 ДА ПРОЧЕТЕ КАКВО СЪМ ПИСЪЛ ЗА ТУНИНГ НА ТОЗИ ДВГ!!! ТАОЗИ МАРКУЧ НЕ ВИ ТРЕБВА ЕДИНСТВЕНОТО КОЕТО ВИ ТРЯБВА Е ФИЛТЪР КАТО ОТСТРАНТЕ ВЪПРОСНИЯТ МАРКУЧ ( ЗАПУШИТЕ) КАКТО НЯКОЙ КАЗАХА С КОЛАТА ЩЕ Е МАЛКО ТЕГАВО ЗИМНО ВРЕМЕ " СЕ ЕДНО СТЕ С НЯКВА ЗДРАВА ТУРБИНА ЩЕ ЧАКАТЕ ПО 10-15 МИН ДА ЗАГРЕЕ" АКО БЪРКАМ НЕКА НЯКОЙ МЕ ПОПРАВИ И ЗЕМЕТЕ ПРОЧЕТЕ КВО СЪМ ПИСАЛ КАТО СЕ ЗАХАМПАХТЕ ПАК С ТЕЗИ ФИЛТРИ ИМА И ДР НЕЩА ПО КОИТО МОЖЕ ДА СЕ РАБОТИ

Ако махмен сичките пласмаси и котията за филтара и направо на карба забодем един спортен филтар каде ще сложим тия работи???

А и ако някой знай за какво служи това от ляво да каже !!!

Публикувано изображение

Редактирано от M.R.Tuning

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, трябва ми помощ сега за превода.Аз разбирам горе долу за какво става дума, ама ми трябва някой технически грамотен, който разбира от колите и разните му части там на дроселклапите и карбураторите и всичко останало, за да можем да сглобим що горе сносен превод, а не някой да се чуди после какво да прави и да вземе да си потроши колата.Та ако има такъв да си признае, да даде някакви месинджър координати, да можем да имаме връзка и да го нагласим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

имам един вапрос до колко ви се отваря парвата клапа дет е доло горе като правоъгалник на карба щот на мен започва да се отваря доло горе от 75% натиснат педал на гаста и не се отваря на 100% ами на 25 някаде това нормално ли е?????

Редактирано от M.R.Tuning

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, трябва ми помощ сега за превода.Аз разбирам горе долу за какво става дума, ама ми трябва някой технически грамотен, който разбира от колите и разните му части там на дроселклапите и карбураторите и всичко останало, за да можем да сглобим що горе сносен превод, а не някой да се чуди после какво да прави и да вземе да си потроши колата.Та ако има такъв да си признае, да даде някакви месинджър координати, да можем да имаме връзка и да го нагласим.

колега как върви превода че аз лично го чакам като нова година тоя превод иначе линка към превода все още не е активен ;):P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лошото е че има хора тук в форума които са тунинговали такъв двигател доста сериозно но не видях нито един техен пост.Чух даже за за в-тек глава с всичко към нея на D13B2 блок.Ама хората си мълчат

Редактирано от triegger

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онова немското ръководство са ми го превели и утре и вдругиден ще е при мен ще го разгледам и ще помисля как да го пусна тук ако някой е правил нещо подобно да помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онова немското ръководство са ми го превели и утре и вдругиден ще е при мен ще го разгледам и ще помисля как да го пусна тук ако някой е правил нещо подобно да помага

Ами супер, намери начин да го пуснеш, даже и като прост текст да е, ще го нагласим с картинките ако трябва :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом го взема веднага се заемам :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи взех превода направен е много красиво и четливо само дето не съм дал последните 2 страници и половина нещо не са излезли на принтера ама до там да се стигне мисля че преди тях има доста работа за вършенеСега се опитвам да го качвам на един сайт ама не ми е никак ясно дали ще станеАко някой може да го направи да го качи някъде от където всички да могат да си го теглят SKYPE -то ми е damyan9952 ще му го пратя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи взех превода направен е много красиво и четливо само дето не съм дал последните 2 страници и половина нещо не са излезли на принтера ама до там да се стигне мисля че преди тях има доста работа за вършенеСега се опитвам да го качвам на един сайт ама не ми е никак ясно дали ще станеАко някой може да го направи да го качи някъде от където всички да могат да си го теглят SKYPE -то ми е damyan9952 ще му го пратя

Писах ти на Скайпа ама нещо не отговаряш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свързах се със колегата Дамян ... много яко е направен превода, дерзайте. ;)Като отворите линка ... страниците които са директно качени са редактирани от мен - понамачкани са малко, наредени са по ред* и са свалени на 2mpix. Чете се повече от разбираемо, но ако има някой мераклия на 5mpix и по 2.5мб на снимка ... в архива са всичките както ги получих от него.*Забележка - колегата ги е снимал от зад напред, така че първата по ред на номерата в архива е фактически последната от превода.Приятно човъркане ! ;)п.п...Вижда ми се малко недовършено, но мисля че докато направите всичко до тук може и да е готов вече пълният превод. :cool:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектно :cool:Браво за превода, не съм го прегледал още, но ако има желаещи мога да го интегрирам в http://xaoc.fbi.be:8080/honda/d13b2/ , пишете ако имате желание, че да знам заслужава ли си труда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много може да се направи по Д13-ката - няма да стане ВТИ, но определено ще кефи;) От опита с моята:Няма кой знае какъв смисъл от спортен филтър. За сравнение - въобще БЕЗ филтър колата едва ли върви по-добре. Сега съм със спортен, в кутията - от някаква Мазда се оказа, че става, не знам дали и с конусен ще има... но си струва да се опита ;) особено с въздуховод за студен въздух някъде от подкалника, а не от моторния отсек, при запазена вакуумна клапа за топъл старт.Колектори 4-2-1, резонатор вместо кат, генерация на 55 мм с едно крайно гърне - това беше първото което направих;) Оригиналната чугунена балванка просто души ДВГ-то - със слагането на спортния машинката направо почна нов живот. Катализатора отиде в небитието, резонатор с вход на 50 и генерация на 55 - ефектът просто е ;);) Глава от Д16З6, при запазен всмукателен колектор и карбуратор - напоследък ми се натрупа много по други линии, и не все не успявам да я довърша, откриването на нормален майстор с читав стробоскоп се оказа голям проблем, витекът още го включвам само експериментално... - но засега и без него машината приятно изненадва - З6 главата е с по-големи клапани, което се отразява много добре в ниските. Така че - всяка глава с по-големи клапани мисля че ще се отрази на Д13-ката много добре.Задължително ще постна и резултатите след настройката на в-тека - но почти не ми остава време...Без него я настъпвам до към 7500 оборота, ако не счупя някоя биела, ще мислим и за още ;) В проект са и някои други външни апликации:cool: Не виждам проблем да се направи и пълен инжекцион, може да се попортне и портмачне и главата - каквато и да е тя, но - поле за експерименти много... олекотени маховици, шайби (лесно се слагат, файда - почти никаква, но - те така се събират коне..., а пък е друго да те погледнат като кажеш "Д13..." ;)

Редактирано от nonamed
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

опс...:cool:

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Перфектно :D

Браво за превода, не съм го прегледал още, но ако има желаещи мога да го интегрирам в http://xaoc.fbi.be:8080/honda/d13b2/ , пишете ако имате желание, че да знам заслужава ли си труда :D

Да ко искаш качи го там ама дали ще се отваря секи пат щот имаше доста проблеми бая време не се отваряше.Ако е по лесно направо в Хит.бг-то

А и още нещо

За да не дърпа мотора топъл въздух трябва да се демонтира и пластмасовата пластинка,която е захваната с 4 пластмасови болта и се намира вдясно от радиатора/охладителя, като повърхността му е голяма приблизително колкото тази на радиатора/охладителя.И така в мотора влиза хладен въздух.Така обаче се повишава шумът от двигателя и всмукателната тръба.

Което сам го копнал от http://xaoc.fbi.be:8080/honda/d13b2 това не ми е ясно точно каде се намира ако някой може да ми покаже с снимка ще сам му много благодарен.Щом ефекта е по силен звук от двигатела екстра само да мога да намеря каде е това щот на мойта невийдам нищо такова

Редактирано от M.R.Tuning

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а пък е друго да те погледнат като кажеш "Д13..." :D

Ей човек редовно ти преглеждам сайта, даже мислех да ти пиша мейл, че чакам линка d13b2 да стане активен най-после :DСупер че се включваш темата толкова адекватно, а би ли могъл да разкажеш и като цени как седят нещата горе долу, защото има една работа, че ако пипането излиза повече от цената на самата кола по-добре да не се захващаш, е разбира се ако ти е голям мерак и имаш ентусиазъм лошо няма.Та горе долу смяната на генерацията и тея номера с главата колко излизат? Редактирано от prozium

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде момчена никой ли не е почнал с проектите???????? :rolleyes::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и всъшност колеги някой след толкова дебати и подробни преводи извърши ли я рази панипулация и има ли тя ефект или още 4акаме първия да види дали ще му умре д13ката??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие бих направил някой от нещата ей така от чисто любопитство но само да я подкарам колицата че знаете в какво състояние е :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой се наема и разбира от карборатори, :rolleyes: съм готов на всичко това което прочетох

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...