Jump to content
serf

Honda Prelude с Газово

Recommended Posts

Здравейте.Не разбирам нищо от коли, доскоро карах Сивик 1.4, 96-та, но един много лош човек я блъсна и се наложи да я продам на части.Интересуват ме мненията ви относно въпросната комбинация (Prelude 4-та генерация с Газова уредба).Не разполагам с много пари, но като я гледам може и да ми се откъснат.Въпроса е, че с този разход на гориво (11-14 градско, доколкото разбрах) трудно ще я издържам.Ако имате някакви впечатления, препоръки и изобщо нещо по темата, което би било полезно при избора ми, ще се радвам да споделите.Благодаря предварително.

Редактирано от serf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С газовото ще прецакаш мотора имам приятел ,който си сложи гас и колата се промени тотално :crazy: аз имам 4-та генерация и гори 10л в града (лятото),11(зимата) и 7-8 извънграда,обаче разхода определено си заслужава! :cold:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям мнението на колегата Дончо Царев :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега прелюд и газово са антоними.Ако искаш икономия не ти трябва прелюд :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по точно Ф мотор и газово са антоними.забрави за газ на Ф мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих газов инжекцион на прелюда карах го два месеца и го продадох Вервежа е доста по зле Абсолютно се радвам че го махнах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

f18b2 - 261 000 на газ /оригинален газов инжекцион/ и никакъв проблем.От къде имате тези наблюдения, колеги . Да не кажа , че в БГ да караш на газ е един вид щадене на мотора като се има предвид качеството на горивото и съдаржанието на сяра в него . Ама тази тема е писнала на всички май ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е слагай газово и въобще не му мисли ...... Аз на моя Акорд като го вземах си викам няма да слагам газ,ще пазя колицата гори ми някаде около 15 на сто градско.Преди 1 месец му сложиш обикновенно газово и до сега съм доволен, зареждам и забравям. Аз съм на мнение,че като си вземеш СТАРА кола няма какво толкова да е пазиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих газов инжекцион на прелюда карах го два месеца и го продадох Вервежа е доста по зле Абсолютно се радвам че го махнах

Ясно ми е, че на газ няма да върви толкова добре, колкото на бензин. Нямам намерение да се състезавам по улиците, затова "вървежа" не е от голямо значение за мен. Притеснява ме ако газта се отразява лошо на двигателя и на други части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта се отразява само на десния ти крак, и свободното време,караш ли караш та чак ти писва.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те хората и а кутлони вече не полазват газ ;) .това беше майтап.Сложи си на Сивик газ на Д мотор на Б мотор ама...моля те, повярвай ми на Ф мотор не го прави.вече има достатъчно много доказателства

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те хората и а кутлони вече не полазват газ ;) .това беше майтап.Сложи си на Сивик газ на Д мотор на Б мотор ама...моля те, повярвай ми на Ф мотор не го прави.вече има достатъчно много доказателства

Кой мотор от Б серията на Сивик може да се кара на газ ;) доста странно...Моята Д16з6 също не вяврам да и хареса да върви на газ, защо пък реши че на сивик Б серията може да се сложи газ ? Карал съм Прелюд 4г 2.0 16в 133 к.с.на газ колата нямаше технически проблеми...но според мен Прелюд на газ не е работа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата на F - серията, че има толкова доказателства да не се слага АГУ ?

Колега, нямаш проблем да караш на газ, но регулирай клапани на около 20к.

Моите са на 35к с класика АГУ, но нямам време да ги погледна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубу де....КАК ДА ВИ УБЕДЯ че слагането на газова уредба на Ф мотор е загуба на мн средства и е илюзия че се пести.разбирам икономията от газ, разбирам че това е важно за вас, ноооооооооооо на Ф мотор не го правете.повече няма кво да ви кажа.патил съм много и много около мен са патили точно от това нещо...правете си сами сметките.Мога да споря цяла вечер по въпроса, но като че ли вече няма смисал...винаги има някой който ще обеснява колко е хубаво да си сложиш газова уредба на акорда ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Прелюд 4 ген. върви повече от 5 ген. много добра кола (доста по добра от миналата ми-Сивик Купе).Много устойчива дори и при скорост 200+ харчи съвсем прилично в сравнение с други коли дет харчат повече и вървят по-малко;).Много познати съм питал за разхода както и на мойта и общо взето кат почнем от 11 в града можем да стигнем до 17 (брадчед ми докарва такъв разход с 5 Ген 2.0 и адски много ръчка)Та принципно Прелюд с газово ;):);):) хаха та тва се води спортна кола уж ;) и до колкото знам газта се използва за готвене и отопление нали така ;):);) Без да се засяга никой разбира се.Та по добре си вземи един Сивик доста икономична и адски пъргава машинка.Ако си вземеш Прелюд просто не трябва да жалиш средства нито за бензин нито за поддръжка не че ще има кво толкова да му правиш;).Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една народна мъдрост "Щом си си пуснал брадичка,ще трябва да си куиш гребенче да си я решиш!" ,така че щом си преценил че може да си купиш Прелюд,защо не предвиди дали ше можеш да я храниш!? Аз няма възможността да давам по 300лв за бензин на месец и си купих Сивик 6-та генерация и давам по 100лв,елементарно Уотсън!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубу де....КАК ДА ВИ УБЕДЯ че слагането на газова уредба на Ф мотор е загуба на мн средства и е илюзия че се пести.разбирам икономията от газ, разбирам че това е важно за вас, ноооооооооооо на Ф мотор не го правете.повече няма кво да ви кажа.патил съм много и много около мен са патили точно от това нещо...правете си сами сметките.Мога да споря цяла вечер по въпроса, но като че ли вече няма смисал...винаги има някой който ще обеснява колко е хубаво да си сложиш газова уредба на акорда :tooth::( :(

айде колега опитай се да ме убедиш че точно ф20а4 е противопоказно да се слага гас:( Много ми се искаше да не се обаждам в тази тема но не се сдържах . Аз смея да твърдя че карах прелюд 4та на гас с газово обикновенно гореше ми в града 12 13 а извънграда със 130 140 стигаше до 8,5 9л а при 210 220 гореше 11/12л/тва на магистралата съм го засичл. Колата я карах около 50 000км на гас ! Нямаш абсолютно никакви грижи напротив много си бягаше а таз мойта кола разликата на гас и на бензин съм я засичл на 400м ми идваше разлика 2 коли ! а знаеш ли че това при каране не се разбира че има някаква загуба на коне ? защото 2 коли на 400м са 0.4 десети от секундата мие по бавна ! МНого е важно кой ти слага газовото какъв е изпарителя и какви са настройките на колата . А тез изказвания че гаста прецаква двигателя са много голяма заблуда точно за хонда защото клапаните са толкова здрави не са като на немските коли ! Затова с добра настройка нямаш грижи.Аз като отварях мотора да сменям неща майстора неможеше да повярва на каква неземна чистото беше вътре ! Няма грам нагари или каквато и да е мръсотия !ПП: затов ами е чудно какви ще кажиш за това да ме убедиш да ми кажиш че на този мотор е много вредно.аз съм от Бургас и мога смело да кажа че моя прелюд който имах преди го знаеше не цял Бургас ми и околията и всички ме базикаха с газовата бегачка защото спокойно си правих по 3 5 коли на астра 150 коня :(Ако гаста е била толкова унижтожителна едвали можеше да се надявам на такива постижения с такава нежка и слаба кола :)ПП2: толков амного средства ми костваше да си сложа газовото че бяха точно 505 лв ! Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези темички за газ------са ми любими. Аз карам също на газ давам месечно 200 лева лично се чуствам много доволен и моето мнение е: Да САМО за газовия инжекцион даваш средно около 1100лв няма клапи плочки(не пука) колата винаги пали на бензин като загрее на определена температура минава на газ настройката се прави по прецизно има си компютър (даже нямаш нужда от чип) и още някой беше казал, че това е стара кола колко ли ще и минеш като гледам как хората сменят колите не повече от 50к - 100к така че все този двигател ще идържи АКО ПРЕДИ ТЕБ Е ПОДДЪРЖАНМисля че газ слага човек, който кара минава не по малко от 30к 40к годишноЧесто трябва да се сменя въздушния филтър Вече има и софтуеър с който се настройва колата по следния начин примерно от 4к оборота минава на бензин и така щадиш клапаните подходащо е за втекаЗапушват се дюзите това е факт - препоръчвам веднъж седмично да изръчкаш колата на някоя права за да може да продухва тоест да впръскват под напрежениеЗа хора търсещи ИКОНОМИЯТА пропанбутана е вариант

Редактирано от iskamvitec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега дюзите не енеобходимо да се прекъсват може бензина да си минава през тях и да се върти нон стоп така е най добре ,за паленето сутрин не само а винъги на бензин ! Клапаните на хонда са мн здрави така че трудно биха прегоряли само с неправилна настройка ! Все пак като се турбинират хонди дори не е нужно да се махат клапаните да се заменят с нови по здрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък си сложих газ на NSX-a и съм мого доволен, дава ми разход 5,5 - 6/100 със 700мк/ч.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък си сложих газ на NSX-a и съм мого доволен, дава ми разход 5,5 - 6/100 със 700мк/ч.

То винаги ще се намерят да усмиват ЕЙ хора помислете и за екологията вредните емисии наще деца ще живеят на тази земя, това е другата страна която ме кара дори горд да се чувствам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко излишно усложняване на автомобила рано или късно води до проблеми - особено газова уредба. Но е факт, че разходите за гориво намаляват драстично, ако сложиш добра газова уредба-инжекцион. Но автомобил като прелюда по природа е непрактичен автомобил, доставя удоволстиве-разхода на гориво не е важен (въпреки, че аз лично съм много приятно изненадан от приличният разход) и не заслужава газова уредба. Ако идеята ти е да го му "вземеш душицата" като го караш 1 година и после го "разкараш" ок, но ако го "обичаш" не би му причинил това. Ако пътуваш много то тогава "скачай" на сивик - хем, ще е по-икономичен, хем няма да имаш проблем с газови уредби, хем е по-просторен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джийпърс не мисля че е нужно да те убеждавам.просто ползвай търсачката.ИскамВТЕК,колега, повярвай ми карам доста повече от 30к годишно...бъди сигурен в това,а и желанието ми да се движа два пъти по-евтино никак не е малко.п.п.Вие май нещо не ме разбрахте, ако имам Д серия и аз мога да си сложа газ но на Ф няма да го направя, защото вече съм имал :tooth:.Та искамд а кажа че не съм против газовото като цяло, а против газта на Ф мотор.Това е.п.п.2Джийпърс не нужно да ми отговаряш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих газов инжекцион на прелюда карах го два месеца и го продадох Вервежа е доста по зле Абсолютно се радвам че го махнах

колега прелюд и газово са антоними.Ако искаш икономия не ти трябва прелюд :tooth:

Напълно подкрепям мнението на колегата Дончо Царев :(

С газовото ще прецакаш мотора имам приятел ,който си сложи гас и колата се промени тотално :( аз имам 4-та генерация и гори 10л в града (лятото),11(зимата) и 7-8 извънграда,обаче разхода определено си заслужава! :(

Карал съм Прелюд 4г 2.0 16в 133 к.с.на газ колата нямаше технически проблеми...но според мен Прелюд на газ не е работа :(

Леле копелетаааааааааааааааа, браточкиииииЛелееееееееее т'ва прелюда голям самолет вааааа, баси колко дига ?!?!?Искам, като порастна и аз си зема един люд и да наказвам разни други НЕяпокнски бигачки(щото друго си е японския пауер) ...Дали ше дигне 280 на надолно един Ф20(знам че е само 133 коня, колкото на нормален, нов дизелов автомобил ... но нали на хонда конете са лудница, яко расови)... много искам да карам с 280 ...Тия с гаСта да са скрият някъде, тая звяр на пътя, тоя рови асвалта ва ... как ше го осакатяваш с гаС лелеееееееееее напрао ми са повръща, като са сетА Редактирано от chavdu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък си сложих газ на NSX-a и съм мого доволен, дава ми разход 5,5 - 6/100 със 700мк/ч.

То винаги ще се намерят да усмиват ЕЙ хора помислете и за екологията вредните емисии наще деца ще живеят на тази земя, това е другата страна която ме кара дори горд да се чувствам
Колега Прелюд-а е кола за ценители, а не за хора които искат да се предвижват евтино, достатъчно колеги го казаха вече.Съгласен съм, че трябва да се мисли за вредните емисии и да на газ или метан е решение, но не и прелюд!Смятам темата за изчерпана. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Прелюд-а е кола за ценители, а не за хора които искат да се предвижват евтино, достатъчно колеги го казаха вече.

Съгласен съм, че трябва да се мисли за вредните емисии и да на газ или метан е решение, но не и прелюд!

Алелуйаааааа браткооооооооооооооо!!!

Има истински рейсъри в тоя форум, знаех си. Рейсинг фор евър.По-дяволите природата, няма живеем вечно я?!??!

Амин !!! Амин, казах !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джийпърс не мисля че е нужно да те убеждавам.просто ползвай търсачката.

Аз вече те попитах за вредата от газовите в ето тази темичка: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=30978, но така и не получих отговор... или щото просто някой монтьор е казал така?Всички дето пискат,че била кола за кеф... вие да не би да имате по една кочина за ежедневно каране и събота и неделя (само в слънчеви дни) да изкарвате Ферарито (разбирай Прелюда)??? Ако е така, това аз не го разбирам... Не може ли кефа да продължава два пъти по-дълго за сащите пари? Като го съветвате да си вземе пак Сивик и кара на газ, ако темата беше "Сивик с газ" щяхте да опищите орталъка с доводите,че и без това била много икономична и нямало смисъл от газова...Хайде някой дето има Ф-мотор прецакан от газова да напише, точно защо, какво и как...пс Друг е въпроса за качествата на повечето "майстори" от сервизите за газови уредби. Редактирано от ogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз карах прелюда на гас с обикновенно газово /е не варвеше като на бензин де/, но откакто паднаха горивата съм го махнал, не е създавало проблеми, а и карам повече извън градско и разхода там е поносим на бензин 8л/100кмп.п. за в града ще ти спести доста парички при разход 12-15на 100км , п.п. но най добре с газов инжекцион ,което и аз го обмислям като се има предвид годишен пробег и цени на горива и на уредбата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че част от отговора се крие в моя пост. (@ Ogo) Нищо лошо да се кара на газ, но колкото и да е сполучливо и перфектно направено това имаш повече грижи за поддръжка, настойки и тн., които обикновенно се спестяват в първоначалните сметки и именно те после ще развалят "кефа". А пък да си купиш прелюд с идеята, че ще е за придвижване от т.А до т.Б е несериозно. (има доста по-сполучливи евтини и тн. автомобили за целта) Всеки решава сам за себе си и надали някой си мисли че прелюд за 5-10 000лв. е ферари/порше/ламбо и тн.

Редактирано от Ogi_Stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък да си купиш прелюд с идеята, че ще е за придвижване от т.А до т.Б е несериозно. (има доста по-сполучливи евтини и тн. автомобили за целта).

Извини ме, аз правих точно това в продължение на 2 години. 80% от автомобилите, които срещам по-улиците са с по един човек вътре. Прелюда придвижва много по-качествено шофьор и пасажер от един сивик, да речем.И нека добавя... това да си мислиш, че прелюда(особено най-масовия Ф20) е спортна кола и можеш да правиш нешо повече от това да се придивижваш от т.А до тБ. е меко казано несериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука пак стана чат рум и избяхгахме от същността на темата.мисля че и дойде и нейния ред за катинара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Кола 133 к.с по никакъв начин не може да се нарече спртна още повече с предно предаване,единствения плюс е стабилноста на прелюда, ако не е той много съвременни дизели и бензинови коли ще го мачкат по пътищата.2.Това е изключително здрав двигател и една газ в никакъв случай не може да му вземе здравето - проверено3.Съвремените газови уредби не са като сопотските колата върви и ускорява като на бензин,ако не си състезател трудно ще направиш огромна разлика.4.Дори и 20хил. на година ти спестяват доста пари особено в големи градове с задръствания.5.Прелюда не е кой знае колко по различен от една масова кола и като двигател(коне)и като цена за запазен екземпляр ,но получаваш стахотна визия и невероятна стабилност.6.Спестените пари от гориво можеш да ги инвестираш в подобрения за любимия си автомобил или( жена) или да увеличиш двойно изминатите километри с този прекрасен автомобил като по този начин се радваш на живота.7.Не на последно място пазиш околната среда и по този начин децата си.8.Винаги можеш да я прехвърлиш на бензин когато си на писта и искаш покажеш колко високо оборотна ти е колата и мачка всичко на ред :) 9.Ако имаш много високи доходи и парите не са проблем не слагай гас,ако не е така слагаш една хубава газова уредба и ти си човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да те попитам по втора точка как си го проверил? :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иванов,плещеш едни и сьщи глупости постоянно-"анатема-газ на ф серията", бе стига говори наизуст, хората ти дадоха един куп примери, аз сьщо карам ф18 с обикн. газова вече 40000 км-БЕЗ НИКАКВИ ГРИЖИ,така че моля те -Остави ни да си трошим колите!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! п.п -просто регулирайте клапани по честичко

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата иВаНоВ ,в предишната тема ,в която щяха да се вадят снимки,ставаше въпрос за прецакани глави от Ф серията.п.п. Клапаните са здрави,но се подкопават леглата им

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...