Jump to content
slus4o©

CR-V постоянно 4х4

Recommended Posts

С едно приятелче зачешахме темата CR-V 1ген. той има  фейслифта 1999-2000г. 147-цата

Той твърди че Системата 4х4, демек предаването на въртящият момент към задният мост е постоянно зацепен с до 5% и когато превъртят предните колела или има голяма разлика пуска до 15-20%

 

Аз на базата което изчетох смятам че няма как през съединителя да минават 5%, след като той е не зацепен и не задействан

Какво смятате по въпроса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам и аз от всичко което прочетох така смятам, той твърди че някъде го бил чел и допълни в негова защита че като 'джипката' му е на крик и върти предно колело се съртели и задните :О

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам и аз от всичко което прочетох така смятам, той твърди че някъде го бил чел и допълни в негова защита че като 'джипката' му е на крик и върти предно колело се съртели и задните :О

 

Ще въртят я, ама тва не означава че е постоянно зацепено :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е постоянно зацепено през няколко месеца ще трябва да сменяме касетите на задния диф. Това са пълни глупости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам и аз от всичко което прочетох така смятам, той твърди че някъде го бил чел и допълни в негова защита че като 'джипката' му е на крик и върти предно колело се съртели и задните :О

Така тестват 4х4 в сервиза. Това обаче не показва че са постоянно зацепени задните, а показава, че при прибуксуване на предните се включват задните. 

Редактирано от vesss

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и АЗ Твърдя ,че задния мост е зацепен  на около 5% и предава до 20-30 % отзад . И аз го бях чел някъде преди ;))

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и АЗ Твърдя ,че задния мост е зацепен  на около 5% и предава до 20-30 % отзад . И аз го бях чел някъде преди ;))

Здравей колега, ако имаш някаква техническа информация ще ми е интерено да я споделиш.

Аз на всякъде съм чел, че с цел икономия на гориво 4Х4 се включва "когато е необходимо". От всичко, което виждам ми изглежда логично да не се включва задния мост, защото няма да се упражни налягане върху многодисковия съединител.

Ако предния и заден мост се въртят с една скорост няма техническа причина да се зацепва задния мост. 

Поздрави :)

crv tech.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм отварял и съм правил опити да го зацепвам ръчно.Пакета от 10 пластини наистина се опира ,но няма никакъв натиск,така че може да се каже че увлича,а не че предава.Хода на буталото е около 2 мм,а пружината ,която го връща е доста дебела.При студено масло е нормално да има някакво триене в пакета,но е далеч от зацепено.От проучването ми наистина има начин и то лесен да се включва принудително с копче,но цялостната концепция с защити и зключване става малко по-сложно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно 2мм е хода. Някакъв пич от Щатите искаше да го подкара постоянно и си беше монтирал шим с такава дебелина, за да е постоянно зацепено....за мое съжалените темата му свършва няколко мнения след това и така и не стана ясно колко е било успешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз го зацепих и не съм очарован от резултатите...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз го зацепих и не съм очарован от резултатите...

Колега би ли споделил какъв беше резултата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От стоковия диф нищо повече неможе да Се желае ,това с копчето един колега от изрел го беше направил преди 6 7 години. С копче остава само на предно и постоянно 4х4. Стоковия диф има моментна сила и неиздържа много в режим 4х4. Има начини всичко да се засили скоро ще покажа кое как като почна подсилването на 4х4:).

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той диференциала ще издържи,но фрикционния пакет няма.И затова съм мислил.Според мен трябва да се добави малко маслено радиаторче и да се увеличи капацитета на маслото с около литър,както да се увеличи натиска върху буталото с 2-3 бара.

Колега vesss при напълно зацепен пакет се провлачва задния мост с около 5-10 %.Моя пакет е доста износен и на бая километри,предполагам че с нов ще е по-малка разликата.

За каране при добро сцепление изобщо не става този вариант.Трябва да си има синхро между мостовете.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Трябва да си има синхро между мостовете.

А мислил ли си в тази посока?

Е ли възможно да се изхвърли DPS-a, и на нейно място, грубо казано, да се насади отворен среден диференциал, или някакъв подобен механизъм? И евентуално заключване на този механизъм при необходимост, т.е. нещо като Супер Селект-а на Пинина от подписа ми. Наясно съм, че няма как да стане точно същото, разбирай двг->ск.кутия->среден диф->кардан напред/кардан назад ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси,Honda са го измислили,,,кой съм аз беден инжинер да мисля.SH-AWD си има повишаваща предавка,преди задния дифф.Просто,надеждно,оригинално.

Раздатката за мене е отживелица...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измислете нещо здраво пък да видим ;) АЗ така и неразбрах на фабричния дифф какво му се чупи точно !?!. И как да направим така да прехвърля едни 30-50% отзад .

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...АЗ така и неразбрах на фабричния дифф какво му се чупи точно !?!. ...

Те това те

Той диференциала ще издържи,но фрикционния пакет няма. ...

Маркони, аз знам що е то SH-AWD, ама не знам (ще) има ли почва у нас ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кире,мисля ,че смяната на предния дифф със самозатягащ решава доста повече проблеми,от колкото усложняване на задния дифф..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТОва е направено в началото на годината ;) говорим само за заден вече . (няма да издъжи много искам да карам на сливен за време).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...