slus4o© 26 #1 Публикувано 5 Януари, 2016 С едно приятелче зачешахме темата CR-V 1ген. той има фейслифта 1999-2000г. 147-цатаТой твърди че Системата 4х4, демек предаването на въртящият момент към задният мост е постоянно зацепен с до 5% и когато превъртят предните колела или има голяма разлика пуска до 15-20% Аз на базата което изчетох смятам че няма как през съединителя да минават 5%, след като той е не зацепен и не задействанКакво смятате по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #2 Отговорено 5 Януари, 2016 До колкото виждам тук, към задния мост не се подава нищо докато не превъртят предните колела. http://www.awdwiki.com/en/honda/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slus4o© 26 #3 Отговорено 6 Януари, 2016 Дам и аз от всичко което прочетох така смятам, той твърди че някъде го бил чел и допълни в негова защита че като 'джипката' му е на крик и върти предно колело се съртели и задните :О Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 6 Януари, 2016 Дам и аз от всичко което прочетох така смятам, той твърди че някъде го бил чел и допълни в негова защита че като 'джипката' му е на крик и върти предно колело се съртели и задните :О Ще въртят я, ама тва не означава че е постоянно зацепено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #5 Отговорено 6 Януари, 2016 Ако е постоянно зацепено през няколко месеца ще трябва да сменяме касетите на задния диф. Това са пълни глупости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #6 Отговорено 6 Януари, 2016 (Редактирано) Дам и аз от всичко което прочетох така смятам, той твърди че някъде го бил чел и допълни в негова защита че като 'джипката' му е на крик и върти предно колело се съртели и задните :О Така тестват 4х4 в сервиза. Това обаче не показва че са постоянно зацепени задните, а показава, че при прибуксуване на предните се включват задните. Редактирано 6 Януари, 2016 от vesss Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 7 Януари, 2016 (Редактирано) и АЗ Твърдя ,че задния мост е зацепен на около 5% и предава до 20-30 % отзад . И аз го бях чел някъде преди ) Редактирано 7 Януари, 2016 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #8 Отговорено 7 Януари, 2016 и АЗ Твърдя ,че задния мост е зацепен на около 5% и предава до 20-30 % отзад . И аз го бях чел някъде преди ) Здравей колега, ако имаш някаква техническа информация ще ми е интерено да я споделиш. Аз на всякъде съм чел, че с цел икономия на гориво 4Х4 се включва "когато е необходимо". От всичко, което виждам ми изглежда логично да не се включва задния мост, защото няма да се упражни налягане върху многодисковия съединител. Ако предния и заден мост се въртят с една скорост няма техническа причина да се зацепва задния мост. Поздрави crv tech.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 7 Януари, 2016 Аз пък съм отварял и съм правил опити да го зацепвам ръчно.Пакета от 10 пластини наистина се опира ,но няма никакъв натиск,така че може да се каже че увлича,а не че предава.Хода на буталото е около 2 мм,а пружината ,която го връща е доста дебела.При студено масло е нормално да има някакво триене в пакета,но е далеч от зацепено.От проучването ми наистина има начин и то лесен да се включва принудително с копче,но цялостната концепция с защити и зключване става малко по-сложно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #10 Отговорено 7 Януари, 2016 Точно 2мм е хода. Някакъв пич от Щатите искаше да го подкара постоянно и си беше монтирал шим с такава дебелина, за да е постоянно зацепено....за мое съжалените темата му свършва няколко мнения след това и така и не стана ясно колко е било успешно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 7 Януари, 2016 Ами аз го зацепих и не съм очарован от резултатите... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #12 Отговорено 8 Януари, 2016 Ами аз го зацепих и не съм очарован от резултатите... Колега би ли споделил какъв беше резултата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 8 Януари, 2016 От стоковия диф нищо повече неможе да Се желае ,това с копчето един колега от изрел го беше направил преди 6 7 години. С копче остава само на предно и постоянно 4х4. Стоковия диф има моментна сила и неиздържа много в режим 4х4. Има начини всичко да се засили скоро ще покажа кое как като почна подсилването на 4х4:). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 8 Януари, 2016 Той диференциала ще издържи,но фрикционния пакет няма.И затова съм мислил.Според мен трябва да се добави малко маслено радиаторче и да се увеличи капацитета на маслото с около литър,както да се увеличи натиска върху буталото с 2-3 бара. Колега vesss при напълно зацепен пакет се провлачва задния мост с около 5-10 %.Моя пакет е доста износен и на бая километри,предполагам че с нов ще е по-малка разликата. За каране при добро сцепление изобщо не става този вариант.Трябва да си има синхро между мостовете. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #15 Отговорено 13 Януари, 2016 (Редактирано) ...Трябва да си има синхро между мостовете.А мислил ли си в тази посока?Е ли възможно да се изхвърли DPS-a, и на нейно място, грубо казано, да се насади отворен среден диференциал, или някакъв подобен механизъм? И евентуално заключване на този механизъм при необходимост, т.е. нещо като Супер Селект-а на Пинина от подписа ми. Наясно съм, че няма как да стане точно същото, разбирай двг->ск.кутия->среден диф->кардан напред/кардан назад Редактирано 13 Януари, 2016 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 14 Януари, 2016 Краси,Honda са го измислили,,,кой съм аз беден инжинер да мисля.SH-AWD си има повишаваща предавка,преди задния дифф.Просто,надеждно,оригинално. Раздатката за мене е отживелица... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #17 Отговорено 14 Януари, 2016 (Редактирано) Измислете нещо здраво пък да видим АЗ така и неразбрах на фабричния дифф какво му се чупи точно !?!. И как да направим така да прехвърля едни 30-50% отзад . Редактирано 14 Януари, 2016 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #18 Отговорено 14 Януари, 2016 ...АЗ така и неразбрах на фабричния дифф какво му се чупи точно !?!. ...Те това теТой диференциала ще издържи,но фрикционния пакет няма. ... Маркони, аз знам що е то SH-AWD, ама не знам (ще) има ли почва у нас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #19 Отговорено 14 Януари, 2016 Кире,мисля ,че смяната на предния дифф със самозатягащ решава доста повече проблеми,от колкото усложняване на задния дифф.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #20 Отговорено 15 Януари, 2016 ТОва е направено в началото на годината говорим само за заден вече . (няма да издъжи много искам да карам на сливен за време). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове