Krasi-mir 1557 #1 Публикувано 3 Януари, 2016 История на заболяването: Когато купих колата не ми светеха плафоните, и не работеше задната чистачка. Първо проверих главните заподозрени - предпазителите. Установих, че и двата проблема минават през един общ предпазител, и точно този предпазител липсва. Тааа, слагам аз предпазител и алармата веднага се разпищя. Понеже колата дойде без дистанционно, викам си - като си взема дистанционно проблемът ще се разреши. Да, ама не, няма спиране на алармата. Закачване на колата на компютър - няма записани грешки, имобилайзера си работи ... абе песен, нямам ядове. При закл/откл с дистанционното авариините си мигат, както трябва, червената лампичка на таблото си работи коректно. Патронника разпознава ключа, пали, гасне, всичко ОК. Проверка на алармата - отварям прозореца, заключвам с дистанционното, бъркам и отварям предния капак. Авариините започват да мигат, обаче няма звук. После, в ръководството за модела е показано, че алармата е с клаксон, досущ еднакъв с другия, и скрит отстрани, в левия ъгъл на предната броня. Значи звкът би трябвало да е все едно свири клаксона на колата. И тук изпадам в недоумение - звукът, който чувам, когато сложа предпазителя е тънък и пронизителен, и идва от заден ляв калник. Веднага ми мина мисълта, че сигурно имам допълнително монтирана аларма, и ще се разглобяват пластмасите в багажника. Сега, преди време един приятел си купи точно същото CR-V, и се оказа, че има точно същия проблем. Вероятността и той да има същата допълнителна аларма като моята клони към нула. Явно това си е заводската аларма на десноволанното CR-V. Карал го е в местния Хонда дилър, където са му обявили страшна сума, и той е отказал. Отворил е пластмасите в багажника, и е отрязал кабелите на сирената. Стигам до въпроса - има ли някакъв начин да се деактивира алармата в домашни условия?! Няма проблем да й резна жичката на сирената. Притеснява ме само това, какво ще стане тогава. Няма ли да осъмна някой ден с изтощен акумулатор, защото алармата си е харчела ток, дори и без сирена?! Иии тетака, благодаря за търпението, и за евентуалните съвети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 3 Януари, 2016 (Редактирано) Има си модул мисля за самата аларма . Той е отделно от модулът за дистанционното . Откачаш го и няма аларма а си остава централното и дистанционното работещи. http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group29c.htm#200560 Погледни тук мисля. Редактирано 3 Януари, 2016 от docev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 3 Януари, 2016 Май трябваше да спомена, че съм силно "навъпреки" с Негово Величество Ток-а Ама с малко повече обяснения ще се справя. Кое се откача - буксата на контрол юнит-а, или е достатъчно да махна релето за сирената?! Ако откача юнита, това няма ли да наруши работата на мултиплекс контрол юнит-а? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #4 Отговорено 3 Януари, 2016 Пробваш . Така като гледам има 2 букси към модула когато има аларма. Откачаш едната и пробваш дали работи централното от дистанционното. После обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #5 Отговорено 4 Януари, 2016 Според мен проблема е сходен с този: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99641 Най-вероятно в UK има някакво изискване на застрахователите за допълнителна аларма /или просто сирена/. На много Хонди има само дистанционно отключване и за това е сложена допълнително тази аларма /сирена/. Явно в нея нещо не е наред. Може да се е скапал акумулатора за автономна работа или нещо друго. Според мен не пипай заводските модули, а потърси инфо за тази аларма и тогава действай. Щом до сега е работило всичко друго при липсващ предпазител, просто потърси кабела, който захранва сирената /в много случаи червен/ и идва от някой консуматор, който не ти е работил преди! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 5 Януари, 2016 ... просто потърси кабела, който захранва сирената /в много случаи червен/ и идва от някой консуматор, който не ти е работил преди!До тук добре, намирам сирената и прекъсвам захранващия кабел, поставям липсващия предпазител на мястото му, и вече си имам работещи плафони и задна чистачка.Остава висящ въпроса с консумацията след тази интервенция. Трябва ли да се притеснявам, че "нещото", подаващо сигнал към сирената, ще продължи да си работи и да консумира ток?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #7 Отговорено 5 Януари, 2016 Има два варианта: 1. Това е само сирена и реагира на модула на централното. Ако е така, не би трябвало да има повишена консумация, защото сигнала ще се подава само при събитие. 2. Има цяла допълнителна аларма. Тогава трябва да се огледа има ли допълнителен модул освен сирената, обикновено малка черна кутийка, задължително свързана с нея поне с един кабел. И да не я откриеш, алармата не би трябвало да консумира много, самата сирена иска повече мощност като свири. Все пак си провери има ли разлика в консумацията без този предпазител и с него. Ако има, търси причината. Имаше една тема за Акорд по повод консумацията при неработеща кола, потърси я и провери твоята! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове