Jump to content
security_g

Honda Cr-v 2,2 cdti 4x4 2009 г.

Recommended Posts

Здравейте колеги , харесал съм една Honda Cr-v 2,2 cdti 4x4 2009 г. 170 к.с. , ако някой има такъв SUV или знае нещо за тоя двигател , моля да споделите вашето мнение.Интересуваме инфо за специфични проблеми и дефекти по този  SUV. Благодаря предварително!

Редактирано от security_g

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Странно как този двигател е 170 к.с.?Би трябвало да е 140 к.с.

А относно двигателя,знам че имаше проблем със спукан изпускателен колектор както и веригата.

По подробно за този двигател може да каже колегата Emicha.

Иначе при I-DTEC тези проблеми вече са отстранени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Странно как този двигател е 170 к.с.?Би трябвало да е 140 к.с.

А относно двигателя,знам че имаше проблем със спукан изпускателен колектор както и веригата.

По подробно за този двигател може да каже колегата Emicha.

Иначе при I-DTEC тези проблеми вече са отстранени.

170 к.с. е писан в обявата. С марката Хонда не съм изобщо в час, затова питам. Какъв е проблема с веригата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя би трябвало да е 140 коня, освен ако не са го пипали. За този двигател трябва да знае, че демпферния маховик е като консуматив и подлежи на смяна заедно със съединителя. Сумата не е от най-приятните, но кефа цена нямал. За веригата не съм чувал за проблеми, ако не се лъжа тя подлежи на проверка за разтягане на 200к км. Друг е въпросът как се извършва тази проверка, как се преценява дали е разтегната.... И не би ли трябвало тайминга да се промени ако нещо не е наред със самата верига..... Или просто ако стане стане чувствително по-шумен двигателя се подозира веригата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че много късно се включвам, но въпреки всичко, може да послужи на някого. 

От  м. юли 2015г. карам същият модел от същата година производство. Този двигател е 140 кс

но всеки двигател си има запас/ резерв / който може да се използва при следващ модел със по 

вече коне.Специално  за случаят за който споделяте на този двигател е правен чип тунинг, като

му са увеличени конете, а от там и въртящият момент вече е по висок. Този двигател се произвежда

от2007 до 2009г и няма 170к., а от 2010г е 150кс.Не Ви препоръчвам да ползвате направено чип тунинговане за

щото всички възли и агрегати за разчетени от завода производител за дадената мощност , е може

 да се увеличи , но за сметка на по късият живот на същите

Имам колеги които са на 300к и не са 

пипали веригата, а най големият консуматив е маховика, който е  1900лв и се сменя от 150 до

190к зависимост от начина на експлоатация и поддръжка. Моята е EXECUTIVE - FUL и съм

много доволен-удоволствието е пълно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...