security_g 0 #1 Публикувано 24 Декември, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги , харесал съм една Honda Cr-v 2,2 cdti 4x4 2009 г. 170 к.с. , ако някой има такъв SUV или знае нещо за тоя двигател , моля да споделите вашето мнение.Интересуваме инфо за специфични проблеми и дефекти по този SUV. Благодаря предварително! Редактирано 24 Декември, 2015 от security_g Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #2 Отговорено 24 Декември, 2015 Здравей! Странно как този двигател е 170 к.с.?Би трябвало да е 140 к.с. А относно двигателя,знам че имаше проблем със спукан изпускателен колектор както и веригата. По подробно за този двигател може да каже колегата Emicha. Иначе при I-DTEC тези проблеми вече са отстранени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
security_g 0 #3 Отговорено 25 Декември, 2015 Здравей! Странно как този двигател е 170 к.с.?Би трябвало да е 140 к.с. А относно двигателя,знам че имаше проблем със спукан изпускателен колектор както и веригата. По подробно за този двигател може да каже колегата Emicha. Иначе при I-DTEC тези проблеми вече са отстранени. 170 к.с. е писан в обявата. С марката Хонда не съм изобщо в час, затова питам. Какъв е проблема с веригата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 87 #4 Отговорено 25 Декември, 2015 Двигателя би трябвало да е 140 коня, освен ако не са го пипали. За този двигател трябва да знае, че демпферния маховик е като консуматив и подлежи на смяна заедно със съединителя. Сумата не е от най-приятните, но кефа цена нямал. За веригата не съм чувал за проблеми, ако не се лъжа тя подлежи на проверка за разтягане на 200к км. Друг е въпросът как се извършва тази проверка, как се преценява дали е разтегната.... И не би ли трябвало тайминга да се промени ако нещо не е наред със самата верига..... Или просто ако стане стане чувствително по-шумен двигателя се подозира веригата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #5 Отговорено 20 Март, 2016 Предполагам, че много късно се включвам, но въпреки всичко, може да послужи на някого. От м. юли 2015г. карам същият модел от същата година производство. Този двигател е 140 кс но всеки двигател си има запас/ резерв / който може да се използва при следващ модел със по вече коне.Специално за случаят за който споделяте на този двигател е правен чип тунинг, като му са увеличени конете, а от там и въртящият момент вече е по висок. Този двигател се произвежда от2007 до 2009г и няма 170к., а от 2010г е 150кс.Не Ви препоръчвам да ползвате направено чип тунинговане за щото всички възли и агрегати за разчетени от завода производител за дадената мощност , е може да се увеличи , но за сметка на по късият живот на същите Имам колеги които са на 300к и не са пипали веригата, а най големият консуматив е маховика, който е 1900лв и се сменя от 150 до 190к зависимост от начина на експлоатация и поддръжка. Моята е EXECUTIVE - FUL и съм много доволен-удоволствието е пълно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове