Jump to content
Honda80

Проблем с турбина

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам въпрос относно моята хонда акорд 2004 година. Преди известно време ми се наложи да рециклирам турбината на двигателя, който е 2.2 турбо дизел. Отидох в DG Turbo, там ми казаха че ще струва между 350 и 900лв ремонта и чак след като свалят турбината ще може да ми кажат конкретна цена. В крайна сметка целия ремонт излезна 1400 лв, което не ме зарадва много, но като нямаш избор какво да правиш. 

 

След като си взех колата почнах на прави отсечки да карам на мръсна газ до високи обороти, за да видя как е турбината. Като цяло по добре ускоряваше от преди, докато изведнъж още на първия ден след като я взех колата заби на около 3000/3500 оборота и не искаше да ги мине точно както преди да се рециклира турбината. След като отбих с колата, лапмата на свещите почна да мига и се включи ограничител сигурно защото колата вече не можеше повече от 2000 оборота да вдигне след това. След като изключих колата това се оправи и вече можеше спокойно да си ускорявам. Няколко дена по късно обаче пак почна да ми забива колата на по високи обороти (към 3-4 хиляди) и въпреки че го прави рядко (веднъж на няколко дена) някак си не ми се струва редно след такъв ремонт.

 

Обадих се на DG Turbo отидох там обясних проблема, той ми каза че това не е от турбината щом лампата за свещите е мигала, а имало някаква сонда в резервоара, която се запушвала от замърсеното гориво, трябвало да се почисти тая сонда както и да се смени горивния филтър и щяло да се оправи всичко, това бил познат проблем за него, но не можел той да го направи защото неговия майстор си е счупил ръката точно вчера и нямало кой да го направи. Обадих се на Омбре те ми казаха че няма такава сонда а някакво моторче което изпомпва горивото и евентуално трябва да отида на Бош диагностика. В сервиз на Бош ми казаха че срещу 40 лв имало 50% шанс да ми се върже колата към тяхната система и евентуално да намерят нещо нередно по двигателя.

 

Като цяло не съм много доволен от услугите на DG Turbo, жалко че има малък избор за рециклиране на турбина в София, поне по мое знание, бих препоръчал всеки който отиде там да има едно наум.

 

Но въпроса ми е, че сега съм малко в безизходица, някой имал ли е подобен проблем и може ли евентуално нещо да ми предложи какво да правя от тука нататък за да идентифицирам проблема? Благодаря предварително за всякаква информация.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ми изглежда все едно турбото да пренадува и да влиза заради прекаления бууст в Авариен режим, ама това е само предположение.
Най добре да се закачи на диагностика, и според мене няма как да ти вземат пари без да са свършили никаква работа(за диагностиката говоря).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е влезнала в авариен режим, то задължително го е записало като грешка. Нищо че после се е оправила. Стои си грешката в компютъра. Прочети я и ще се ориентираш. И наистина прилича на недостиг на гориво. Виж и горивния филтър. От него също прави така. Има доста изписано по това..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи диагностика и виж каква грешка ще изпише.Може да е спукан маркуч на турбото,неработещ клапан който управлява турбото както и мн.други неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно е когато такива проблеми се появят точно след някакъв ремонт, преди който ги е нямало и "ние не сме виновни".

 

Нещо, което ми хрумва е дали си с оригинален горивен филтър. Неоригиналният горивен филтър е причина за подобни проблеми, със забиване от недостиг на гориво. Ако преди не си я натискал толкова или не е можело да изтегли толкова гориво заради слабото турбо, че да забие от прекъсване, сега може проблема да е на лице.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите, ще направя една диагностика и ще видя от там вече какво правя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преживях това лято епопея с турбото. Рециклираха ми го ,три пъти  го сваляха ,счупиха ЕГР-а и изкараха колата не наред. В крайна сметка сложих втора употреба от кола която е на реални километри.Турбина беше отворена и всичко си беше като ново, След като ми я монтираха разбрах ,какво е да върви Хондта.

Държа да отбележа ,че я смених без да чакам да се строши.Започна да ми пипа маслото и като я свалиха без да я разглобяват решиха ,че си е наред ,защото нямала луфт.Но след разглобяването се оказа, че е захапала парче от колекторите.Аз я купих със сменени и в историята на колата беше отбелязано, на 115 000 км. са сменени с чугунни по гаранция.

Мойто мнение за рециклирането е отрицателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преживях това лято епопея с турбото. Рециклираха ми го ,три пъти  го сваляха ,счупиха ЕГР-а и изкараха колата не наред. В крайна сметка сложих втора употреба от кола която е на реални километри.Турбина беше отворена и всичко си беше като ново, След като ми я монтираха разбрах ,какво е да върви Хондта.

Държа да отбележа ,че я смених без да чакам да се строши.Започна да ми пипа маслото и като я свалиха без да я разглобяват решиха ,че си е наред ,защото нямала луфт.Но след разглобяването се оказа, че е захапала парче от колекторите.Аз я купих със сменени и в историята на колата беше отбелязано, на 115 000 км. са сменени с чугунни по гаранция.

Мойто мнение за рециклирането е отрицателно.

За мене вече е късно, рециклирах я турбината и ми взеха парите вече :) И твоя вариант го мислих но ми се стори прекалено рискован понеже всеки момент може нещо да стане на авточаст втора употреба, като цяло са малко на късмет там нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко пари е нова турбина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова е около 2000лв по спомен. Доста по-разумно е да се вземе от кола на части на доказано малко км - продават в немския и английския ebay, излизат около 500-600лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...