Jump to content
Om1nouS

Honda 7 i-CTDI проблем с фара (ксенон)

Recommended Posts

На кратко - преден ляв фар светва с много зор. Иначе казано се налага, за да го накарам да светне, да пускам и гася светлините докато не стане чудото. Отидох в BOSCH понеже там имам приятел и могат да ми решат всеки проблем качествено и на добра цена, но явно тук ги вкарах в шах (все пак ясно е че японката не е тяхната специалност), та заключението беше че положението отива на нов фар, което откровено хич не ми се вярва. Прочетох и други теми с подобен проблем, но заради разминаванията в особеностите на проблема реших все пак да направя нова тема. Една от особеностите, е че някога като светне и се покара известно време без да се гаси, после продължава да светва нормално при пускане, но това е до момента в който примерно ида за цигари вечерта - запаля колата, светна светлините, измина 500-600 метра, угася ги и после при повторното палене агонията започва отново. Другата особеност, е че след двадесетия път пускане и гасене на светлините, когато най-сетне реши да светне започва едно леко жужене от него. Първо реших тук да видя какво ще кажете понеже тези дни графикът ми е много натоварен и скоро няма да имам времето да ида до ЮБИКО, пък и ако наистина нещата отиват на нов фар да почвам от сега да му мисля :D . Текущия фар си е оригиналния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов фар, направо е смешно. Или баласта или крушката, и двете имат възможност за "индивидуална" смяна, която не изисква смяната на целият фар. Вътре има торбичка с прах, която смуче влагата - възможно е да се е надула и спукала (тази торбичка е само в отсека на ксеноновата крушка, залепена за рефлектора откъм страната на решетката), ако ти е заводски ксенона и не е пипано във фара, тази торбичка ще я имаш. Но аз залага на баласт, после крушката. Можеш на първо време да ти разменят крушките от едини фар на другия, после баластите, може да има и уред, който да измерва волтажа в баласта, но не съм сигурен. Ако е крушка, добре, ако е баласт - стоковите са скъпи, дори 2-ра ръка, ако изобщо намериш втора ръка.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на фасунката, която стой на крушката!

Това е често срещан проблем, защото електрониката вътре във фасунката заминава!

По-добре си вземи едни котайчета със слим баласти за 80лв с 1 г гаранция и направо ги подмени, разлика няма да усетиш

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на фасунката, която стой на крушката!

Това е често срещан проблем, защото електрониката вътре във фасунката заминава!

По-добре си вземи едни котайчета със слим баласти за 80лв с 1 г гаранция и направо ги подмени, разлика няма да усетиш

Това, от последното изречение, аз поне не бих го препоръчал, като съвет към по-добро.  :|

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фасунката е 430лв...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега

 

На кратко - преден ляв фар светва с много зор. Иначе казано се налага, за да го накарам да светне, да пускам и гася светлините докато не стане чудото. Отидох в BOSCH понеже там имам приятел и могат да ми решат всеки проблем качествено и на добра цена, но явно тук ги вкарах в шах (все пак ясно е че японката не е тяхната специалност), та заключението беше че положението отива на нов фар, което откровено хич не ми се вярва. Прочетох и други теми с подобен проблем, но заради разминаванията в особеностите на проблема реших все пак да направя нова тема. Една от особеностите, е че някога като светне и се покара известно време без да се гаси, после продължава да светва нормално при пускане, но това е до момента в който примерно ида за цигари вечерта - запаля колата, светна светлините, измина 500-600 метра, угася ги и после при повторното палене агонията започва отново. Другата особеност, е че след двадесетия път пускане и гасене на светлините, когато най-сетне реши да светне започва едно леко жужене от него. Първо реших тук да видя какво ще кажете понеже тези дни графикът ми е много натоварен и скоро няма да имам времето да ида до ЮБИКО, пък и ако наистина нещата отиват на нов фар да почвам от сега да му мисля :D . Текущия фар си е оригиналния.

 

 Здравей, колега.

При мен се случи същото както си описал, само че при мен беше десният. В началото от няколко певключвания светваше след това стана мисията невъзможна. Дори започна и левият да не се включва, накрая и двата започнаха с триста зора да се включват. Купих си две крушки DS2, смених си ги  и всичко се оправи, даже по-силно светят от старите. Пробвай да свалиш тази проблемната и виж стъклото дали и е побеляло (поне при мен бяха побелели), докато на новите които закупих стълото беше прозрачно, а не побеляло. Надявам се да съм ти помогнал, поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен при същите симптоми се оказаха баласти. В Юби-ко ги смениха преди 4 години с оригинални, от фарове на ударен Цивик (казаха, че при него баласта е част от фара и като се счупи, понякога им остават здрави баласти) на доста добра цена.

 

Имах и мигаща крушка, която се оправи със сменяне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно колегата си е решил проблема с фаровете и сега няма повод да влиза и чете по-форумите. Ако действително си е решил проблема, можеше поне да сподели, така е редно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...