Om1nouS 0 #1 Публикувано 30 Ноември, 2015 На кратко - преден ляв фар светва с много зор. Иначе казано се налага, за да го накарам да светне, да пускам и гася светлините докато не стане чудото. Отидох в BOSCH понеже там имам приятел и могат да ми решат всеки проблем качествено и на добра цена, но явно тук ги вкарах в шах (все пак ясно е че японката не е тяхната специалност), та заключението беше че положението отива на нов фар, което откровено хич не ми се вярва. Прочетох и други теми с подобен проблем, но заради разминаванията в особеностите на проблема реших все пак да направя нова тема. Една от особеностите, е че някога като светне и се покара известно време без да се гаси, после продължава да светва нормално при пускане, но това е до момента в който примерно ида за цигари вечерта - запаля колата, светна светлините, измина 500-600 метра, угася ги и после при повторното палене агонията започва отново. Другата особеност, е че след двадесетия път пускане и гасене на светлините, когато най-сетне реши да светне започва едно леко жужене от него. Първо реших тук да видя какво ще кажете понеже тези дни графикът ми е много натоварен и скоро няма да имам времето да ида до ЮБИКО, пък и ако наистина нещата отиват на нов фар да почвам от сега да му мисля . Текущия фар си е оригиналния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 30 Ноември, 2015 (Редактирано) Нов фар, направо е смешно. Или баласта или крушката, и двете имат възможност за "индивидуална" смяна, която не изисква смяната на целият фар. Вътре има торбичка с прах, която смуче влагата - възможно е да се е надула и спукала (тази торбичка е само в отсека на ксеноновата крушка, залепена за рефлектора откъм страната на решетката), ако ти е заводски ксенона и не е пипано във фара, тази торбичка ще я имаш. Но аз залага на баласт, после крушката. Можеш на първо време да ти разменят крушките от едини фар на другия, после баластите, може да има и уред, който да измерва волтажа в баласта, но не съм сигурен. Ако е крушка, добре, ако е баласт - стоковите са скъпи, дори 2-ра ръка, ако изобщо намериш втора ръка. Редактирано 30 Ноември, 2015 от crown_bg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #3 Отговорено 30 Ноември, 2015 Аз залагам на фасунката, която стой на крушката! Това е често срещан проблем, защото електрониката вътре във фасунката заминава! По-добре си вземи едни котайчета със слим баласти за 80лв с 1 г гаранция и направо ги подмени, разлика няма да усетиш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #4 Отговорено 30 Ноември, 2015 (Редактирано) Аз залагам на фасунката, която стой на крушката! Това е често срещан проблем, защото електрониката вътре във фасунката заминава! По-добре си вземи едни котайчета със слим баласти за 80лв с 1 г гаранция и направо ги подмени, разлика няма да усетиш Това, от последното изречение, аз поне не бих го препоръчал, като съвет към по-добро. Редактирано 30 Ноември, 2015 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #5 Отговорено 1 Декември, 2015 Фасунката е 430лв... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #6 Отговорено 1 Декември, 2015 Колега На кратко - преден ляв фар светва с много зор. Иначе казано се налага, за да го накарам да светне, да пускам и гася светлините докато не стане чудото. Отидох в BOSCH понеже там имам приятел и могат да ми решат всеки проблем качествено и на добра цена, но явно тук ги вкарах в шах (все пак ясно е че японката не е тяхната специалност), та заключението беше че положението отива на нов фар, което откровено хич не ми се вярва. Прочетох и други теми с подобен проблем, но заради разминаванията в особеностите на проблема реших все пак да направя нова тема. Една от особеностите, е че някога като светне и се покара известно време без да се гаси, после продължава да светва нормално при пускане, но това е до момента в който примерно ида за цигари вечерта - запаля колата, светна светлините, измина 500-600 метра, угася ги и после при повторното палене агонията започва отново. Другата особеност, е че след двадесетия път пускане и гасене на светлините, когато най-сетне реши да светне започва едно леко жужене от него. Първо реших тук да видя какво ще кажете понеже тези дни графикът ми е много натоварен и скоро няма да имам времето да ида до ЮБИКО, пък и ако наистина нещата отиват на нов фар да почвам от сега да му мисля . Текущия фар си е оригиналния. Здравей, колега. При мен се случи същото както си описал, само че при мен беше десният. В началото от няколко певключвания светваше след това стана мисията невъзможна. Дори започна и левият да не се включва, накрая и двата започнаха с триста зора да се включват. Купих си две крушки DS2, смених си ги и всичко се оправи, даже по-силно светят от старите. Пробвай да свалиш тази проблемната и виж стъклото дали и е побеляло (поне при мен бяха побелели), докато на новите които закупих стълото беше прозрачно, а не побеляло. Надявам се да съм ти помогнал, поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #7 Отговорено 6 Декември, 2015 А при мен при същите симптоми се оказаха баласти. В Юби-ко ги смениха преди 4 години с оригинални, от фарове на ударен Цивик (казаха, че при него баласта е част от фара и като се счупи, понякога им остават здрави баласти) на доста добра цена. Имах и мигаща крушка, която се оправи със сменяне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #8 Отговорено 8 Декември, 2015 Явно колегата си е решил проблема с фаровете и сега няма повод да влиза и чете по-форумите. Ако действително си е решил проблема, можеше поне да сподели, така е редно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове