rendz 2 #1 Публикувано 25 Ноември, 2015 Здравейте колеги, имам следният проблем от край време и не знам какво да правя. Колата е Сивик ЕП2 2004-та 1.6 бензин. Сутрин като изключа от скорост и колата веднага тръгва дори и на почти равно. Като покарам малко и на видими наклони колата стои на място. След като се прибирам проверявам и двата диска колко са загряли, те дори джантите са постоплени, а карам доста икономично и говорим за градски преходи с разход 8л/100км по компютър. До сега в сервизите раздвижваха апарати, тук таме им се стори, че проблема е в едното колело само, човъркат и казват че е добре. Други ми казват, че то така си е нормално. Единият цилиндър го видях, изглеждаше добре, с леко покафеняло петно което изшкуриха и смениха гумичките. Освен това смених маркучите и спирачната течност.Тъй като реших, че първият сервиз ще направят нещо, смених дисковете и накладите. По дисковете идентично доста бързо (3000км, 2000 от които варна - софия) се образува лек ръб. Задържането не е сериозно, но води до загряване и скърцане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chumata 25 #2 Отговорено 28 Ноември, 2015 (Редактирано) Мисля че е възможно от спирчната помпа т.е педала ти да държи под напрежение винаги помпата или тя да не отпуска достатъчно за да отпуснат апаратите, вдигни е на крик и пробвай да завъртиш гумата на ръка ако трудно се върти или като е завъртиш силно и спре веднага значи затягат,ако ли не значи си внушаваш. Редактирано 28 Ноември, 2015 от Madness Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #3 Отговорено 28 Ноември, 2015 (Редактирано) Задържаща спирачка загрява сериозно джантата. За 10км нормално каране джантата не се пипа около централния отвор. Говорим за почти недоловимо при каране задържане. Затова като караш спирай от време на време и опипвай джантите - лява дясна, че и задните. Ако има голяма разлика значи нещо не е наред. Имай предвид, че задните може и изобщо да не са топли, тъй като тяхното процентно усилие при спиране, особено на ненатоварена кола, е по-малко от това на предните. Нормално е джантата да е по-топла от темп. на околните детайли, но не трябва да пари при нормално каране. На мен ми грееше джанта от клеясали към водачите накладки - накладките трябва да се движат свободно при хода на апаратите. Може и да си въобразяваш. Като гледам всичко по спирачките ти е сервизирано. Имаш нови маркучи, накладки, дискове и сервизирани апарати. Накладките не се отделят напълно от диска при движение и е нормално не само дисковете, а дори джантите да са затоплени. Направи си отново тоя тест с опипването след каране. Притеснително е когато джантата е толкова топла, че не може да се пипне около централния отвор. Тогава трябва да се търси проблем. Освен отделянето на повече топлина, задържащата спирачка ще се отрази и на разхода. Не разбрах твоя нисък или висок трябва да е? 8/100 градско не ми се вижда висок разход. Твърдиш, че затяга като се покара малко...ми карай я, пък спри, вдигни на крика последователно двете предни гуми и ги врътни на ръка. Редактирано 28 Ноември, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #4 Отговорено 3 Декември, 2015 Мерси, колеги. Днес пак джантите ми бяха топли и нямах инерция по видим наклон(то понякога е измамно на къде е наклона де), а вчера бяха студени като се прибрах. Разхода е добър, то такъв ми е маршрута, самото задържане не е толкова сериозно, но е дразнещо и прави колата неприятна за каране особенно при задръстване. Вдигал съм я на крик, паля, натискам малко спирачката и прави 1/3 оборот, но трява да пробвам на вече загрели. Задните дискове са като нови, а са на минимум 4 години. Някой друг мисли ли, че може да става въпрос за проблем с помпа или серво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #5 Отговорено 3 Декември, 2015 Да сте сменяли лагер главина преди проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #6 Отговорено 4 Декември, 2015 vesiivanova, не съм. Проблема е идентичен и на двете колела до колкото съм забелязал, а и износването е идентично. Утре ще се опитам да репродуцирам проблема и ще кача видеа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K_ski 5 #7 Отговорено 4 Декември, 2015 При мен същия проблем се реши със смяна на маркучи. Убеден ли си, че майсторите са ти сменили маркучите или само са ти казали, че са го направили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #8 Отговорено 5 Декември, 2015 K_ski, да, маркучите ги купих аз и са те. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #9 Отговорено 5 Декември, 2015 Първи опит след 7-8км каране,лявата гумата се въртеше доста лесно https://www.youtube.com/watch?v=KkPfaZbOgc8 дясната, не се сещам преди или след малко припомпване на спирачката https://www.youtube.com/watch?v=KkPfaZbOgc8 пак дясната след още малко каране, тук с дота повече усилие https://www.youtube.com/watch?v=sztjr8cGn5o И двете джанти бяха леко топли около 40 градуса, не успях да го докарамдо свирене на спирачките обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове