georgievhrv 0 #1 Публикувано 23 Ноември, 2015 Отскоро си имам HR-V 2000 година 4wd. От известно време започна да издава едни звуци като на спиращ влак. Появяват се при движение и ускорение, а в мига в който натисна спирачките "пищенето" спира. Пусна ли спирачките пак започва. Идва от предно дясно колело. Когато тръгна да шофирам в началото няма проблеми, но след 2-3 километра започва да стърже. Четох подобни теми тук и видях, че е имало колеги със същия проблем, например ето тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98398&hl=%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BA%D0%B8 Свързах се с колегата и той каза, че при него проблема е бил в износените накладки и акустичния датчик "стържел мъжката". Затова смених накладките с нови. Стана ПО-ЗЛЕ. Сега стърженето започва след първите 300 метра и е още по-оглушително! Някой има ли представа какво може да е? Присъствах на смяната на накладките, майстора каза, че супортите се движели на ръка, видях, че връща цилиндърчетата с една дърводелска стяга когато монтираше апаратите, но все пак не отбирам много... Та така, звукът не се трае Някакви предположения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 23 Ноември, 2015 Виж предпазната ламарина на супорта да не е чукната и да опира в диска.Много е мека и редовно я кривя на оффроуд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgievhrv 0 #3 Отговорено 25 Ноември, 2015 Чисто визуално предпазната ламарина не опира в диска, смених накладките, дисковете бяха проверени за кривини на струг, смених кормилен накрайник - същата работа. Днес обаче забелязах, че и на двата апарата по един от двата супорта се движат малко по-трудно, но все пак се движат на ръка. Вече не знам къде и какво да търся. По-лошото е, че и местните майстори не знаят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
YPetkov 1 #4 Отговорено 25 Ноември, 2015 (Редактирано) Имах същия случай със субару, скърца, стърже... Свалях дискове, апарати бях се побъркал, колкото и нелогично да ви звучи се оказа лагер. Сега ще кажете "ми то вие, когато е лагер" да ама не По разично време сменях и двата предни, и двата не се чуваха но имаха луфт. Съветвам те да провериш и този вариант. успех Редактирано 25 Ноември, 2015 от YPetkov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonit242.tt 0 #5 Отговорено 25 Ноември, 2015 от каде си.може ли да снимаш диска и накладките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #6 Отговорено 25 Ноември, 2015 Първо раздвижи хубаво водачите на спирачните апарати. После обезателно обезвъздуши хубаво / даже подмени спирачната течност/ и пиши дали нещо се е променило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 26 Ноември, 2015 Щом не е ламарината е проблем в спирачното бутало.Най-вероятно пропуска малко масълце и събира пепел,която пречи на буталото да си направи хода назад.Хонда няма проблеми никакви...това са дреболийки.Влезте в форума на Алфа или Субару...Форд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
YPetkov 1 #8 Отговорено 26 Ноември, 2015 Markony, не съм съгласен. Субару са доста по натоварени от към екстри и системи. И като се има предвид, че караме 15 годишни коли нормално по натоварените да създават повече проблеми.Говоря от личен опит, имах Outback сега HR-V нямаш идея за какви разлики става въпрос. За сега Харвито ме е спечелило само с по ниския си разход, нищо друго! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 26 Ноември, 2015 Оу,коментара ми беше Хумор....Карах Легаси с пневматика 6 месеца.За моя си лек офроуд не бих се върнал на Субару с добра проходимост и 2 пъти по-голям разход.Форестъра е доста по-близко,но няма кой-знае колко по-голяма проходимост.За тая цел си имам диско дето може да се качи и мине през Харвито Идеята ми беше че тия проблеми са детски,а в заглавието на темата звучат страшно.Добро навременно обслужване и качествени консумативи..това е разковничето.Спирачките са много важни за мен-до маниящина и през месец правя оглед на водачи и супорт.На технически преглед минах 3 пъти докато си изравня ръчната на двете колела.Това не значи ,че всеки трябва да е като мен,но общо взето човешкия живот-моя или на някой друг е по-ценен от 20-30-50 лв. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове