Honda_123 2 #1 Публикувано 1 Ноември, 2015 Здравейте колеги. Понеже обмислям покупката на хонда сивик и се чудя между англичанка и японка. Четох из форума за англичанките, че след фейслифта са с пластмасови колектори и дали може да се сложи газ, и след коя година е фейслифта. Говоря за 1.4 двигател. И според вас кое е по-добре японката 2/3 врати или англичанката 4/5 врати. Проблем ли е, ако преди това е карана на газ или не? Може въпросите ми да са малко тъпи, но не съм толкова запознат. Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
antonnn 4 #2 Отговорено 3 Ноември, 2015 Здравей колега. Аз имам англичанка 1,4 is 90коня '98 г. Да ти кажа доволен съм от нея. Ако попаднеш на читав и с правилна поддръжка няма да имаш никакви проблеми. Единственият минус е, че е малко тромава с малко хора и багаж, да не говориме и с климатик. Ако не бързаш те съветвам да си намериш някой с 1.5 в-теков двигател 114коня. Относно газовата - много хора карат с газови. Много е важно кой и как я слага. Ако газаджията е смотан ще береш много ядове. За японките нищо не мога да кажа. Нямам наблюдения. Но съвета ми е да си вземеш някоя с 5 врати. Имаш повече място за багаж, по-висока е вътре. Возил съм се в тривата отзад и да ти кажа главата ми беше постоянно в тавана. Всеки си преценява за какво му трябва . Успех с покупката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1550 #3 Отговорено 3 Ноември, 2015 Rover са с пластмасов колектор, Сивик англичанка не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #4 Отговорено 3 Ноември, 2015 съветвам да си намериш някой с 1.5 vtec-e двигател 114коня. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #5 Отговорено 3 Ноември, 2015 И според вас кое е по-добре японката 2/3 врати или англичанката 4/5 врати. Японка с 4/5 врати, 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smarty 3 #6 Отговорено 4 Ноември, 2015 Да, след фейслифта англичанките са с пластмасов колектор, но това да не те притеснява. Там проблема е, че ако си с АГУ може да се сцепи колектора, затова слагат ГИ. Но ти едва ли ще слагаш газ с плочка (то кой ли вече слага). Моята е с АГУ, така я купих. Карам я вече над 30 000 км така, а колко е минала на газ сигурно и тя не знае, но проблеми не съм имал с абсолютно нищо. Обслужваш винаги навреме и само караш. Не знам за японките, но англичанките гният доволно, затова не прави компромис с ръждата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Кръчмонавта 17 #7 Отговорено 4 Ноември, 2015 Японките гният още повече :D .Само ръжда да няма, а ако е англичнка, да е 1.6 защото с 1.4 си е мъка(и 1.5 може). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #8 Отговорено 4 Ноември, 2015 Благодаря на всички за отговорите. Накрая се сдобих със сивик 5та ген. без ръжда 2/3врати. Колата е за жената 90 коня малка и малко гори. Ще споделям мнения относно колата и отново ви благодаря! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове