Jump to content
DMZ

Проблем с парното при ЦР-В III

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

Купих ЦР-Вто лятото и сега установявам, че май имам проблем с парното. Ситуацията е следната- като подържам колата в обороти си духа топло и няма проблеми, а като колата остане на място започва да духа хладен въздух, подавам газ и започва да духа топло и т.н. Като стой колата на място, със слаба струя на вентилатора се усеща топло, но като усиля струята и започва да духа студено. При бърз поглед от майстор ми каза, че по принцип перките се включвали преди да отвори термостата, но не знае дали това е проблем. Не знам дали вдига до 90 градуса, тъй като на таблото показва 8 чертички / не знам дали това е нормалната стойност/, но достигнели ги веднъж не се променят без значение какво правя. Хондата е с ГИ романо, ако това има някакво значение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

 

индикацията за температурата на таблото при теб е такава каквато трябва да бъде. И не би трябвало да играе наникъде, нито надолу, нито нагоре.  Не знам какви очаквания имаш за топлината на въздуха от въздуховодите (при изключен климатик), но поне при мен не е кой знае какво. И съм сигурен, че всичко по охладителната система на автомобила при мен (разбирай и отоплението) е оригиналното и не му се е налагала смяна. Имам предвид, че колата е с заводския антифриз, който се сменя на 200к км, а те при мен са още 120к. Но  при мен няма ГИ, може би си заслужава да се погледне работата на газификатора

Други по в час колеги ще споделят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или са ти хванали водата за изпарителя от грешното място (Слави ги знае тея мурафети) или ти е задръстен радиатора примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш и други варианти като водна помпа (слаб дебит заради изядени лопатки) или необезвъздушена система.

Поглеждал ли си скоро антифриза? 8 чертички от колко са това? Ако държи една (нормална) температура не би трябвало да имаш проблеми с въздух в системата.

 

Можеш ли да пипнеш маркучите на парното, които влизат/излизат от купето след като е напълно загряла колата дали са топли?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При включен климатик ситуацията е същата- поддържаш ли обороти, духа някакво топло, ако не поддържаш обороти, веднага обръща хладна струя. А ако включа климатика и колата работи на място духа направо студено. Антифриза ми се струва, че се губи, защото два пъти доливах по малко. Днес валеше силен дъжд и за това не проверих маркучите, утре ще ги видя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...