5 GTT 178 #1 Публикувано 29 Септември, 2015 Доста време врътката за топло/студено се въртеше трудно, но при поредното завъртане изведнъж охлаби и започна да се върти с лекота. Обаче изчезна топлото. Като завъртя от студено на топло се усеща, как клапата работи, но топлото е много слабо и не е това което беше преди това. Въпроса ми е, ако жилото е скъсано клапата нямаше да работи. `Къде може да е проблема?! Колко клапи има изобщо Харвито и има ли още нещо от което зависи подаването на топъл въздух в купето, което се регулира чрез врътката на парното?! Трябва ли да се сваля цялото табло за да се стигне до тази клапа или клапи?! В техническата книга, която съм изтеглил за Харвито не дават нищо за парното... Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1576 #2 Отговорено 29 Септември, 2015 Я започни от начало с обяснението за "врътките"! Коя точно е врътката топло/студено, която въртиш?! Защото аз на първо четене се сещам само за една врътка топло/студено - тази, която в единия край има син сектор, а в другия червен. Да, обаче това е "врътката" за отваряне/затваряне на кранчето за парното. Другите 2 врътки са за посоката на струята въздух, и за силата на духане. Ако съм прав, то проблема ти е в жилото за кранчето, а не в жилото за клапите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 29 Септември, 2015 Предполагам се е строшило захващането на кожуха на жилото зад врътката топло/студено.Свали конзолата и виж отзад врътката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #4 Отговорено 29 Септември, 2015 Я започни от начало с обяснението за "врътките"! Коя точно е врътката топло/студено, която въртиш?! Защото аз на първо четене се сещам само за една врътка топло/студено - тази, която в единия край има син сектор, а в другия червен. Да, обаче това е "врътката" за отваряне/затваряне на кранчето за парното. Другите 2 врътки са за посоката на струята въздух, и за силата на духане. Ако съм прав, то проблема ти е в жилото за кранчето, а не в жилото за клапите. Къде е това кранче за парното?! Врътката за топло/студено е само една...точно която описа естествено! Благодаря! Не знаех, че има кранче за парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1576 #5 Отговорено 29 Септември, 2015 Кранчето се намира отзад на двигателя, по-точно между двг и купето. Позиция #1 на тази схема: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__1730&block_03=19331 От двг излиза тънък маркуч - поз.#2, който влиза в кранчето, и от там друг тънък маркуч влиза в купето и отива в радиаторчето на парното. Като погледнеш отгоре, зад двг, ще видиш жилото, което излиза от купето и командва кранчето. В момента това жило се е откачило, или скъсало. Може да е при кранчето, при врътката на таблото, или някъде по средата. Това е блока за управление на парното: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__1700&block_03=19331 Имаш 2 жила - поз.12 е жилото за кранчето, а поз.13 за клапите за посоката на духане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1576 #6 Отговорено 29 Септември, 2015 (Редактирано) Имаш 2 клапи. Едната е тук: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__1720&block_03=19331 Това е кутията зад централната конзола. Клапата е вътре в кутията, и се командва от жилото за посоката на духане. Тук не можеш да видиш къде е хванато жилото за клапата, защото се пада в лявата, невидима на тази схема, част на кутията. Пада се, като погледнеш зад централната конзола, някъде от страната на педалите. Другата клапа е за пускане/спиране притока на студен въздух в купето. Намира се в кутията под жабката: http://www.lingshondaparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S2H01&block_02=B__1715&block_03=19331 Клапата се командва с бутончето на таблото и ел.моторче - поз.1 на схемата. В момента не се сещам, как точно изглежда мястото около тези кутии, но мисля, че не е необходимо да се разглобява цялото табло, за да се ремонтират жилата. Трябва само да се извади блока с "врътките" на таблото. Редактирано 29 Септември, 2015 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1576 #7 Отговорено 29 Септември, 2015 Съжалявам за поредните постове, ама нещо не ми се получава редактирането от таблета. edit: п.п. Не знам дали имаш газова, но ако имаш, мисля, че точно от тънкия маркуч между двг и кранчето за парното газаджиите хващат горещата вода за изпарителя. Това просто за да се ориентираш, къде е кранчето, ако не го видиш от пръв поглед Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #8 Отговорено 30 Септември, 2015 Огромно благодарско за своевременния и изчерпателен отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове