Gamanov 0 #41 Отговорено 17 Юни, 2018 Благодаря за отговора ! Като за начало ще пробвам с 10w40. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #42 Отговорено 17 Юни, 2018 Грешка! С 10w40 само ще донацапаш двигателя! Може би двигателят е за ремонт. Но има случаи, в които се оказва само запекли сегменти от не навременна смяна на масло и/или използване на наподходящо масло и не навременната му смяна, от предишния собственик. Най-често колите, идващи от Италия. Проблемът се решава с 2 - 3 смени в интервал от по 5 - 6 хил. км., с качествено масло, с висок TBN. За да разтвори и разпече нагарите по сегментите и да позволи те да уплътнят цилиндъра. Например за теб от общите поръчки тук (по избор на цена и твое предпочитание): 1. https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html 2. https://www.ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html 3. https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html 4. https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html 5. https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-20-synthetic-motor-oil.html 6. https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-0w-20-synthetic-motor-oil.html Не винаги това се оказва прчината, но има не малка вероятност. Има регистрирани случаи на значително намаляване, на разхода, на масло до норма, след няколко такива смени. Важно условие е, при всяка смяна да източваш (изсмукваш) и несливаемия остатък от картера! Около 300 - 400 милилитра, който разваля веднага новото налято масло! Става с шприц или спринцовка и маркуче. Ако това не помогне - значи нови сегменти. Ти решаваш дали да пробваш тази методика, или да направиш направо ремонт. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gamanov 0 #43 Отговорено 17 Юни, 2018 Благодаря ! Ще поразпитам все пак тук кой може да направи такъв ремонт и най-вече качествено ! Като цяло да отварям мотора е със сигурност последното нещо което ще направя ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #44 Отговорено 18 Юни, 2018 Преди време купих една кола за части гореше масло доволно . Свалих главата на мотора и имаше надран цилиндър, перфектна за тестове . Та напълних цилиндрите с обезмаслител малко по силен от меглиото . за два дена висене и пълнене маслосъбирателните сегменти си бяха все така спечени . Та в тая връзка каквото и масло да слагате , ако ще и на 2500 да се сменя когато е за сегменти си е за ремонт . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #45 Отговорено 7 Септември, 2018 Фен,може ли да има такава работа или аз си внушавам .От месец насам карам на минимума маслото на мотора и чека не ми е светвал за неефективен катализатор -не е било досега за толкова време да не светне .Може ли при ниско ниво да не гори масло толкова и затова да не трови катализатора .То и маслото по- бавно намаля сега ,пак си я карам във високите само -както обикновенно . Що ги пишат тези коне -само голям данък да плащаме ,след като за да се разбяга истински все до червеното трябва да отива 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове