Jappower 0 #1 Публикувано 22 Септември, 2015 (Редактирано) Добър ден колеги . Карам хонда сивик мотор D16Z2 . Проблемът е , че колата гори масло . За 1000-1500 км съм налял повече от 800 грама . Допитвам се до хора ''майстори'' едни казват това е нормално за хонда , други казват , че това е адски много . Също така колата неможе да върви . Като казвам не може да върви имам в предвид ( 160км и е макса ) , а доколкото знам хондите са високооборотни . Въпросът ми към вас е дали със смяна на гумички или сегменти проблемът ще се оправи . Или моторът е за основен ремонт . И ако е за такъв колко горе-долу ще излезе като сума . Или е по добре , да сложа друг двигател вместо да се занимавам .Какво бихте направили вие при тази ситуация. Ако може по запознатите да коментират . Благодаря предварително Редактирано 22 Септември, 2015 от Jeko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #2 Отговорено 22 Септември, 2015 Ми то основния ремонт не се ли състои общо взето в смяна на сегменти и гумички... е, и някои друг лагер... Сумата зависи от частите и "майстора" казвам едно число ей така във въздуха... около 700 лева. Друг мотор аз не бих сложил ако наистина положението не е трагично (крив, спукан блок или друго), защото не е сигурно, че мотора който ще вземеш не е на същия хал като твоя. Ако вложиш парите в ремонт поне ще си знаеш, че всичко ти е както трябва, а и колата няма да остане вечно твоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jappower 0 #3 Отговорено 22 Септември, 2015 Така е но ''майсторите'' ми казват , че може да е и за шлайф на цилиндрите и ми каза една сума от 1500+ за ремонта . Това нормално ли е .... ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #4 Отговорено 22 Септември, 2015 Тия майстори да не правят ремонт на Legend V6 Взимай си сегменти и едни гумички сегменти сменяй гарнитурата на главата и изкарваш 10 години ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #5 Отговорено 22 Септември, 2015 Щом си стигнал до тук,то отиваш на отваряне на мотора. Ние тук не сме шамани да ти кажем какво му е състоянието, всичко е въпрос на мерене и от тук нататък се търси решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 22 Септември, 2015 Истината е че никой не може да ти каже колко ще струва преди да се отвори мотора. Може само да се предположи. Реално ако цилиндрите и вала нямат износване се сменят само лагерите (ако са за смяна), сегментите, гарнитурите и гумичките на клапаните. Тия майстори дето искат да правят шлайф на цилиндри по-добре ги остави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове