Jump to content
ghristov

Акорд 7-2,2 дизел 2004 реле халогени

Recommended Posts

Здравейте.

Халогените ми отказаха да светят. И двете крушки са здрави, когато ги включа лампата на таблото за тях светва. До халогените не стига плюса. Бушона е ОК. Остава да е релето или някъде да е прекъснат кабела. Обаче никъде не намерих ме релето за да го проверим, за това питам дали някой знае къде се намира.

Благодаря предварително.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва да споменеш коя година ти е Акорда, защото преди фейслифта релето за халогените е на едно място, след фейслифта е на друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето за халогените е под бронята до десният фар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда е преди фейслифта 2004 г. Благодаря ви за отговорите. Колега "Krlv" как се стига точно до релето, че нещо не ми е точно ясно. Трябва ли да се сваля фара и бронята или директно може да се стигне до него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем.Смених реле, смених и лостчено за светлините но уви.Не можах да открия проблема.Ако го оправиш сподели от какво е било при тебе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай моята сага с халогените ми имам за продан оригинална чисто нова окомплектовка за халогени с всичко освен самите осветителни тела и маските им. Ако и с нея не тръгне, значи нещо по заготовката в колата не е наред (част от окабеляването си идва със самата кола).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! На халогените бушоните са 2 броя, единя е в купето другия е при двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а къде е точно този бушон при двигателя? Защото май не при всички коли е еднакво (модификации, година, бензин-дизел има разлики май). Благодаря на всички за помоща. Като остане време ще я закарам в сервиз за да го свалят и да го видят това реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много години карам само японски коли (Made in Japan) и до сега не съм нито чул, нито видял за дефектно реле, или какъвто и да е електрически проблем. Търси някакъв по-елементарен дефект, като изгорял предпазител, извадена букса, излязло реле от мястото си, или изгоряла крушка/крушки..

Редактирано от Tokio
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ към релето се подава от бушон който е в двигателния отсек ,бушона който е в купето е управляващ и е по -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а къде е точно този бушон при двигателя? Защото май не при всички коли е еднакво (модификации, година, бензин-дизел има разлики май). Благодаря на всички за помоща. Като остане време ще я закарам в сервиз за да го свалят и да го видят това реле.

В кутията с бушоните до въздушния филтъра под номер 12 това е силовия + към релето за халогените 30 амперов е и не е означен.Много често прегаря тефлоновата изолация на клемата свързваща инсталацията на халогена със самата лампа вътре и от това гори бушон номер 12

Редактирано от Андрей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ghristov,смело си открий релето под бронята. При теб цялоста на инсталацията е проверена. Познавам доста добре хората ангажирани с проблема ти,както и работата им. Не можаха да открит релето НЕ заради липса на умения,а поради други причини.Недомислицата в цялата работа е мястото на релето под бронята-място достатъчно податливо на влага,прах и съответно корозии.

Редактирано от KrIv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се провери цялоста на инсталацията няма как да стане без да се стигне до релето . релето в интерес на истината е добре защитено с гумен предпазител и обилна бяла смазка в клемите . до него ходи управляващ -от ключа на лостчето за светлини през предпазителя в купето и силов + от предпазител 12 в двигателния отсек . белята може да е и скъсана маса към халогените но и това се вижда при свалена броня защото масите са на общ болт под десния фар.

Редактирано от Андрей

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за помоща. При първа възможност ще закарам колата за да го видим това реле и проверим, и пак ще пиша какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТЕМАТА Е МАЛКО СТАРА И НЕ ЗНАМ ДАЛИ НЯКОЙ ЩЕ МИ ОТГОВОРИ НО ИМАМ СЪЩИЯТ ПРОБЛЕМ И НЕ МОГА ДА НАМЕРЯ ТОВА РЕЛЕ КЪДЕТО И ДА ОТИДА НЕ МОГАТ ДА ГО ИЗВАДЯТ НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ С ПАРТ НОМЕР ИЛИ ДА КАЖЕ ОТ КЪД МОГА ДА СИ НАМЕРЯ ТАКОВА РЕЛЕ

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какъв ти е Акорда - бензин/дизел и преди или след фейса? В кой град си също има значение, ако си близо до Ямбол, мога да помогна.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...