ghristov 0 #1 Публикувано 16 Септември, 2015 Здравейте. Халогените ми отказаха да светят. И двете крушки са здрави, когато ги включа лампата на таблото за тях светва. До халогените не стига плюса. Бушона е ОК. Остава да е релето или някъде да е прекъснат кабела. Обаче никъде не намерих ме релето за да го проверим, за това питам дали някой знае къде се намира. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2 Отговорено 16 Септември, 2015 Колега, трябва да споменеш коя година ти е Акорда, защото преди фейслифта релето за халогените е на едно място, след фейслифта е на друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #3 Отговорено 17 Септември, 2015 (Редактирано) ... Редактирано 17 Септември, 2015 от dido dobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #4 Отговорено 17 Септември, 2015 Релето за халогените е под бронята до десният фар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov 0 #5 Отговорено 17 Септември, 2015 Акорда е преди фейслифта 2004 г. Благодаря ви за отговорите. Колега "Krlv" как се стига точно до релето, че нещо не ми е точно ясно. Трябва ли да се сваля фара и бронята или директно може да се стигне до него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #6 Отговорено 17 Септември, 2015 Сваляш бронята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
veselinov2003 0 #7 Отговорено 18 Септември, 2015 И аз имам същия проблем.Смених реле, смених и лостчено за светлините но уви.Не можах да открия проблема.Ако го оправиш сподели от какво е било при тебе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #8 Отговорено 18 Септември, 2015 Покрай моята сага с халогените ми имам за продан оригинална чисто нова окомплектовка за халогени с всичко освен самите осветителни тела и маските им. Ако и с нея не тръгне, значи нещо по заготовката в колата не е наред (част от окабеляването си идва със самата кола). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Андрей 0 #9 Отговорено 19 Септември, 2015 Здравейте колеги ! На халогените бушоните са 2 броя, единя е в купето другия е при двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov 0 #10 Отговорено 22 Септември, 2015 Колега а къде е точно този бушон при двигателя? Защото май не при всички коли е еднакво (модификации, година, бензин-дизел има разлики май). Благодаря на всички за помоща. Като остане време ще я закарам в сервиз за да го свалят и да го видят това реле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #11 Отговорено 22 Септември, 2015 (Редактирано) От много години карам само японски коли (Made in Japan) и до сега не съм нито чул, нито видял за дефектно реле, или какъвто и да е електрически проблем. Търси някакъв по-елементарен дефект, като изгорял предпазител, извадена букса, излязло реле от мястото си, или изгоряла крушка/крушки.. Редактирано 22 Септември, 2015 от Tokio 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Андрей 0 #12 Отговорено 23 Септември, 2015 + към релето се подава от бушон който е в двигателния отсек ,бушона който е в купето е управляващ и е по - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Андрей 0 #13 Отговорено 24 Септември, 2015 (Редактирано) Колега а къде е точно този бушон при двигателя? Защото май не при всички коли е еднакво (модификации, година, бензин-дизел има разлики май). Благодаря на всички за помоща. Като остане време ще я закарам в сервиз за да го свалят и да го видят това реле. В кутията с бушоните до въздушния филтъра под номер 12 това е силовия + към релето за халогените 30 амперов е и не е означен.Много често прегаря тефлоновата изолация на клемата свързваща инсталацията на халогена със самата лампа вътре и от това гори бушон номер 12 Редактирано 24 Септември, 2015 от Андрей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #14 Отговорено 24 Септември, 2015 (Редактирано) ghristov,смело си открий релето под бронята. При теб цялоста на инсталацията е проверена. Познавам доста добре хората ангажирани с проблема ти,както и работата им. Не можаха да открит релето НЕ заради липса на умения,а поради други причини.Недомислицата в цялата работа е мястото на релето под бронята-място достатъчно податливо на влага,прах и съответно корозии. Редактирано 24 Септември, 2015 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Андрей 0 #15 Отговорено 25 Септември, 2015 (Редактирано) За да се провери цялоста на инсталацията няма как да стане без да се стигне до релето . релето в интерес на истината е добре защитено с гумен предпазител и обилна бяла смазка в клемите . до него ходи управляващ -от ключа на лостчето за светлини през предпазителя в купето и силов + от предпазител 12 в двигателния отсек . белята може да е и скъсана маса към халогените но и това се вижда при свалена броня защото масите са на общ болт под десния фар. Редактирано 25 Септември, 2015 от Андрей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ghristov 0 #16 Отговорено 25 Септември, 2015 Благодаря на всички за помоща. При първа възможност ще закарам колата за да го видим това реле и проверим, и пак ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristiqn Nedelchev 0 #17 Отговорено 16 Юни, 2018 ТЕМАТА Е МАЛКО СТАРА И НЕ ЗНАМ ДАЛИ НЯКОЙ ЩЕ МИ ОТГОВОРИ НО ИМАМ СЪЩИЯТ ПРОБЛЕМ И НЕ МОГА ДА НАМЕРЯ ТОВА РЕЛЕ КЪДЕТО И ДА ОТИДА НЕ МОГАТ ДА ГО ИЗВАДЯТ НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ С ПАРТ НОМЕР ИЛИ ДА КАЖЕ ОТ КЪД МОГА ДА СИ НАМЕРЯ ТАКОВА РЕЛЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #18 Отговорено 16 Юни, 2018 (Редактирано) Какъв ти е Акорда - бензин/дизел и преди или след фейса? В кой град си също има значение, ако си близо до Ямбол, мога да помогна. Редактирано 16 Юни, 2018 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hristiqn Nedelchev 0 #19 Отговорено 16 Юни, 2018 от Попово съм акорда е дизел 2004 преди фейса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове