Jump to content
atoma

Проблем с климатика Акорд 7-ма

Recommended Posts

Здравейте,

 

след смяна на радиатора на климатика около 2-3 седмици нямах проблеми, да но това бе до вчера. Колата е Accord Tourer Type S, 2004-та година, 2.4.  Имам следния проблем, като пусна климатика на студено (ниски градуси) и духа само от най-крайната пасажерска духалка, от средните и шофьорската духа въздух с темп. колкото е отвън.

 

Някой имал ли същия проблем и ако да как е успял да се справи с него?

 

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак по чуждите форуми много често съм срещал проблем с климатика(теми) но не съм се зачитал...
Вземи разгледай:
http://www.tsxclub.com/forums/index.php

http://typeaccord.co.uk/forum/index.php?

http://www.accord-russia.ru/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, имах същия проблем и добре, че не разглобих клапите за разпределение на въздуха, защото логиката беше такава, че някоя е заседнала...

Въпреки, че няма логика, послушах 1-2 съвета да дозаредя фреон и се оправи. Не обичам когато правя нещо което няма обяснение..., но беше факт.

Напоследък не съм проверявал дали все още работи, защото за да е недостатъчен фреона, значи изпуска, макар и бавно...и все някога ще намалее пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JapCar Беше прав, от нивото на фреона беше, за съжаление при мен компресора изпуска и ще се наложи да го сваля и да се отвори за да се смени каквото е нужно. Второто за съжаление е че това ми е втория компресор който сменям, явно плюенето по компресорите от тези години се оправдава. Майстора който ще ми прави компресора каза че ако се отвори и обслужи ще изкара доста време :) Хубавото е че не е блокирал както предния. Също така ми обясни че като падне нивото на фреона почва да духа точно така както при мен. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JapCar Беше прав, от нивото на фреона беше, за съжаление при мен компресора изпуска и ще се наложи да го сваля и да се отвори за да се смени каквото е нужно. 

 

--------------------------------------

 

Също така ми обясни че като падне нивото на фреона почва да духа точно така както при мен

Как разбра, че изпуска от компресора, с някакво оцветяване на фреона ли?

 

--------------------------

И аз така бях чул, но никой не казва логиката...Обясни ли ти защо така става, след като изпарителя е един и през него се разпределя "студеното' за всички клапи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше омазнил на едно място и след като сложихме маалко повече фреон в системата, майстора пръска с някакъв спрей и се видяха малки мехурчета именно там. 

 

Ще го питам като ида да ремонтираме компресора и ще пиша тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...