atoma 995 #1 Публикувано 16 Септември, 2015 Здравейте, след смяна на радиатора на климатика около 2-3 седмици нямах проблеми, да но това бе до вчера. Колата е Accord Tourer Type S, 2004-та година, 2.4. Имам следния проблем, като пусна климатика на студено (ниски градуси) и духа само от най-крайната пасажерска духалка, от средните и шофьорската духа въздух с темп. колкото е отвън. Някой имал ли същия проблем и ако да как е успял да се справи с него? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 16 Септември, 2015 Митак по чуждите форуми много често съм срещал проблем с климатика(теми) но не съм се зачитал...Вземи разгледай:http://www.tsxclub.com/forums/index.php http://typeaccord.co.uk/forum/index.php? http://www.accord-russia.ru/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 21 Септември, 2015 Да, имах същия проблем и добре, че не разглобих клапите за разпределение на въздуха, защото логиката беше такава, че някоя е заседнала... Въпреки, че няма логика, послушах 1-2 съвета да дозаредя фреон и се оправи. Не обичам когато правя нещо което няма обяснение..., но беше факт. Напоследък не съм проверявал дали все още работи, защото за да е недостатъчен фреона, значи изпуска, макар и бавно...и все някога ще намалее пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 4 Ноември, 2015 @JapCar Беше прав, от нивото на фреона беше, за съжаление при мен компресора изпуска и ще се наложи да го сваля и да се отвори за да се смени каквото е нужно. Второто за съжаление е че това ми е втория компресор който сменям, явно плюенето по компресорите от тези години се оправдава. Майстора който ще ми прави компресора каза че ако се отвори и обслужи ще изкара доста време Хубавото е че не е блокирал както предния. Също така ми обясни че като падне нивото на фреона почва да духа точно така както при мен. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 4 Ноември, 2015 @JapCar Беше прав, от нивото на фреона беше, за съжаление при мен компресора изпуска и ще се наложи да го сваля и да се отвори за да се смени каквото е нужно. -------------------------------------- Също така ми обясни че като падне нивото на фреона почва да духа точно така както при мен. Как разбра, че изпуска от компресора, с някакво оцветяване на фреона ли? -------------------------- И аз така бях чул, но никой не казва логиката...Обясни ли ти защо така става, след като изпарителя е един и през него се разпределя "студеното' за всички клапи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #6 Отговорено 5 Ноември, 2015 Беше омазнил на едно място и след като сложихме маалко повече фреон в системата, майстора пръска с някакъв спрей и се видяха малки мехурчета именно там. Ще го питам като ида да ремонтираме компресора и ще пиша тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове