Jump to content
weapon R

Сoilover Kit-плюсове и минуси

Recommended Posts

Моля мародераторите да не се сърдят ако повтарям някоя тема,но аз друга не намерих :) И тъй колеги, наскоро сложих такива пружини и 4естно да си кажа съм на кантар.Много друса на дупки,но пък на хубав път направо захапва асфалта.Стои като залепена и е много трудно да я изкара6 от релсите ;) ,но за жалост пътищата ни са меко казано :) .Та моето желание е просто да споделите как се кара такова ока4ване,има ли тежки последици по купето,усукване,трябва ли задължително да сложа разпънки между кошовете.И вси4ко друго което можете да ме посъветвате. :):(:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурен ли си че си го настроил като хората това нещо ? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сам сас SKUNK2 racing на црх-са и си подрусва иако ама ниама такава стабилност,при високите скорости просто не марда,за сметка на това на дупките :dry: п.с. ама тои црх-са и така и така не вози мноо меко :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Е те тва са,оба4е ве4е сложих обтяжки между роговете,и ве4е май е по добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое ти е по добре ?????не вярвам да ти е по-мека возията :) а до колкото стрътовете винаги има полза дали с меко или твърдо окачване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

е така се увеличава стабилната дължина на амортисьора ... това няма ли да промени возията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е така се увеличава стабилната дължина на амортисьора ... това няма ли да промени возията ?

От спортни пружини има смисъл , ако самите пружини са с двойна степен на стеснеяване ( при ниски неравности и леки дупки имат по голямо разстояние между ребрата , а при по-големи удъри се стеснява , или обратното :P ) и към тях амортисьори ;) Не знам как сте вие колеги , ама аз си мислих , че амортиьорите са ми наред , но като се замислих трезво 15 годишни амортисьори да са 100% или поне 70% от стъбилността си :P Ако гоните стабилност и сравнителен конфорт , пружини с червено кони ( въпреки , че само конито пак върши добра работа ;) ) , а ако искате свръх стабилност - забравете да ви е удобно и си запушвайте ушите при минаване на спящи полицаи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво ти включва кит-а и марков ли е или от ония ибей-ски дивотии?нормално е да друса. Аз съм с спортен тип пружини и жълто кони и си друса... не ми се мисли ти ако си с ония къси и зверски твърди пружини...няма оправия, взел си нещо което е нужно за писта. Пък и главната идея на койл-овър кит-а е да можеш да настройваш височината, а оттам и разпределението на масите отпред/отзад. Ако си късметлия и имаш регулируеми амортесйори, до някъде можеш да омектиш возията, но като цяло, колко твърдо вози колата зависи от пружините, а те настройка няма как да имат :PКойл-овър китовете обикновено се правят за пистово каране... не са за градски комфорт, така че или ги махаш, или свикваш. Аз съм решил да си жертвам голяма част от комфорта с цел стабилност. Псувам си пътищата, но знам че аз така съм си решил и го преглъщам.

И аз да са обадя...понеже от скоро съм с жълто Кони отзад+коил овър кит на рактив,Разли4ни настройки пробвах...свалих колата на долу като по този на4ин отпуснах пружините до макс (тва при вдигнато колело)Конито от максимално "олабено" 1 пълен оборот на клю4а в посока втвърдяване и съм пу6ка.В тази комбинация коил овъра го одобрявам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое ти е по добре ?????не вярвам да ти е по-мека возията :P а до колкото стрътовете винаги има полза дали с меко или твърдо окачване

Не мога да го обясня,но това което усещам е 4е колата е много стегната.Преди стрътовете се усукваше цялата.А твърдостта е същата. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

е така се увеличава стабилната дължина на амортисьора ... това няма ли да промени возията ?

От спортни пружини има смисъл , ако самите пружини са с двойна степен на стеснеяване ( при ниски неравности и леки дупки имат по голямо разстояние между ребрата , а при по-големи удъри се стеснява , или обратното :P ) и към тях амортисьори ;) Не знам как сте вие колеги , ама аз си мислих , че амортиьорите са ми наред , но като се замислих трезво 15 годишни амортисьори да са 100% или поне 70% от стъбилността си ;) Ако гоните стабилност и сравнителен конфорт , пружини с червено кони ( въпреки , че само конито пак върши добра работа ;) ) , а ако искате свръх стабилност - забравете да ви е удобно и си запушвайте ушите при минаване на спящи полицаи ;)
това е ясно и даже по-добре да не са двойни а експоненциални , конични ;) ама тия са много пари ... настройваеми пружини има ама са малко по специални ;) - двата края на пружината се въртят един спрямо друг на степени в подложките и така се регулира твърдостта много + височината малко (тва за 1нет че сега му видях поста) и план б пружини от експоненциален тип пак конични , на който им се завързват по 1-2 намотки с няква джаджа в крайно свито положение и в зависимост от това дали искаш по-меко или по-твърдо намотките се завързват от съответния край така че да остане само по-меката или само по-твърдата част от пружината --- абе на тая тема има доста глупости да се четат и пишат ,ама нещо на мен не ми стига акъла да го правя :PП.П. някъде бях гледал и вариант с две пружини едната вътре в другата ,като двете са натегнати срещуположно - едната разпъната , другата сгъната и двете се уравновесяват ... идеята беше ,че силата при сгъване и разгъване е различна и така могат да го компенсират това ... Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрътовете и пружини/амортесьори/коиловъри са със съвсем различен ефект.

Макар че могат да изглеждат с близък ефект, не им бъркайте функциите.

 

Стрът-баровете ( най-вече предните) помагат на купето да преразпределя масите и усилията в окачването. Освен това помагат на окачването да рабти така както е проектирано.

 

пружини/амортесьори/коиловъри правят само едно - правят колата с малко по, или с много по-спортен дух в завой.

 

стрът-барове

при слагане САМО на стрът-барове, возията не става по-мека... става по-стегната ако мога така да се изразя. при минаване през малка дупка, без стрът-баровете колата леко пропада и се усеща как колелото пропада и се вдига обратно... .гадно чувство :P Със стрът-баровете, това чувство преминава към едно "тупване" Купето реагира по-малко на неравността, но човек има чувството че окачването е станало малко по-твърдо,

 

само амортесьори

чувството и ефекта според мен е същия като от стрът-баровете с добавения ефект, че като пробвате да вземете завой с много газ и повечко неравности, колата изпуска по-лесно.

 

пружини ей тука идва разликата спрямо амортесьорите.....

При дълъг завой, ако сте сменили само амортесьорите, колата ще се накланя и ако изпусне не е много гот.... Обаче ако пружините са по-твърди с адекватни амортесьори, колата седи по-хоризонтално и ако изпусне го прави сравнително плавно и контролируемо, но пък друса като се "возиш"

 

коиловъри като забравим за пружините, коиловъра има 3 свързани цели, промяна на:

1. местене на roll-center: височина може да намали или увеличи накланянето в завой

2. промяна на камбъра

3. промяна на (статично и динамично) разпределение на масите.

по-ниско = по-леко ;)

 

оттук натам сте вие с много проби и грешки ;)

 

а ако искате свръх стабилност - забравете да ви е удобно и си запушвайте ушите при минаване на спящи полицаи :P

анджек! животът е пълен с компромиси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е така се увеличава стабилната дължина на амортисьора ... това няма ли да промени возията ?

 

От спортни пружини има смисъл , ако самите пружини са с двойна степен на стеснеяване ( при ниски неравности и леки дупки имат по голямо разстояние между ребрата , а при по-големи удъри се стеснява , или обратното :P ) и към тях амортисьори ;) Не знам как сте вие колеги , ама аз си мислих , че амортиьорите са ми наред , но като се замислих трезво 15 годишни амортисьори да са 100% или поне 70% от стъбилността си :P Ако гоните стабилност и сравнителен конфорт , пружини с червено кони ( въпреки , че само конито пак върши добра работа ;) ) , а ако искате свръх стабилнос

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...