MonStarr 14 #1 Публикувано 19 Август, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, От доста време се чудя и все се каня да напиша една тема за това. Да започвам: Колата е 6ген, хеч, '98 (пре-фейслифтова). Не знам колко значение има, но все пак - ел. огледала, ел. стъкла. Въпросът ми е следният - Шофьорският прозорец се сваля автоматично до долу при "втора степен" на натискане на бутона за прозореца, но няма такава "втора степен" при вдигане. Тоест трябва да държа докато не се качи до горе, което е доста дразнещо. За пасажерския прозорец знам, че няма нито една от двете опции, там винаги държиш. Но колеги са ми казвали, че трябва автоматично да може да се вдигне до горе шофьорското, при задържане на копчето за вдигане и пускане. До тук ми имам отзиви от 2ма колеги - един с фейслифт ('99) и един без фейслифт. И двамата с хеч. и на двамата се вдига до горе след задържане. Кажете как стоят нещата при вас, какъв може да е проблемът или е нещо, като ниво на оборудване? Благодаря! Редактирано 19 Август, 2015 от MonStarr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan yosifov 8 #2 Отговорено 19 Август, 2015 При мен също сваля автоматично до долу,но не го качва без задържане.Колата е 6-та хеч 96 набор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #3 Отговорено 19 Август, 2015 Фейслифт - качва автоматично до горе, но не сваля автоматично. Това скоро го открих, не знаех изобщо, че има такава опция. Иии май не ми сработва всеки път автоматичното прибиране. Ако измислите начин да се оправи, ще следя темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 20 Август, 2015 При мен всичко работи и фабричното свързване е направено така, че е автоматично само прибирането. Спускането е със задържане на бутона. Предполагам, че може да се разменят функциите със преправяне на свързването в бутона, или с добавянето на още едно реле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #5 Отговорено 20 Август, 2015 Здравейте! И при мен свалянето ми е автоматично, но за вдигане трябва да държа бутона. По-принцип би трябвало да вдига и автоматично. Иначе бях чел някъде и съм го пробвал, че това с автоматичното вдигане и сваляне се лекува, като се задържи бутона за 5 сек., т.е. като се вдига стъклото и след като се е вдигнало догоре се задържа бутона и същото важи като се сваля. Преди време сменях стъклоповдигачи и шофьорското стъкло не искаше да се сваля автоматично и пробвах това със задържането на бутона и магията стана, но за вдигане не иска. Колеги, пробвайте и вие това със задържането на бутона за 5 сек. като сваляте и вдигате стъклата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nekakvolice 4 #6 Отговорено 20 Август, 2015 Иначе бях чел някъде и съм го пробвал, че това с автоматичното вдигане и сваляне се лекува, като се задържи бутона за 5 сек., т.е. като се вдига стъклото и след като се е вдигнало догоре се задържа бутона и същото важи като се сваля. Преди време сменях стъклоповдигачи и шофьорското стъкло не искаше да се сваля автоматично и пробвах това със задържането на бутона и магията стана, но за вдигане не иска. Колеги, пробвайте и вие това със задържането на бутона за 5 сек. като сваляте и вдигате стъклата. Така и не разбрах какво става вследствие на това задържане след крайно положение? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #7 Отговорено 20 Август, 2015 Иначе бях чел някъде и съм го пробвал, че това с автоматичното вдигане и сваляне се лекува, като се задържи бутона за 5 сек., т.е. като се вдига стъклото и след като се е вдигнало догоре се задържа бутона и същото важи като се сваля. Преди време сменях стъклоповдигачи и шофьорското стъкло не искаше да се сваля автоматично и пробвах това със задържането на бутона и магията стана, но за вдигане не иска. Колеги, пробвайте и вие това със задържането на бутона за 5 сек. като сваляте и вдигате стъклата. Така и не разбрах какво става вследствие на това задържане след крайно положение? Благодаря Как не разбра...обучават се по тоя начин къде им е крайното положение...и се прави след смяна на акумулатор или прекъсване на захранването за ел стъклата...важи за всички автомобили с ел стъкла, шибидаси и тн.., По темата...97г само автоматично сваляне на шофьорското стъкло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 20 Август, 2015 Не знам за каква магия се говори, но при мен са 3 позиции 2 за нагоре- ръчно/автоматично и една за надолу - ръчно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 21 Август, 2015 Интересно. А в коя посока са двете степени и в коя едната? Струва ми се, че са обърнати клемите в самият бутон. При мен, като натисна надолу и прозореца се вдига, за другият джам са наопаки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 22 Август, 2015 Със сигурност са обърнати нечии клеми, или твоите или моите, или пък е било предпочитание на клиента,който си е купувал колата като нова. Това няма значение, по важното е, че се изясни, че няма как автоматичната функция да е в двете посоки.Лично на мен, по ми допада да си прибирам стъклото автоматично, а не да го спускам. Ако някой все пак иска да си добави такава функция, то преработката е елементарна и се състои от няколко чарка и едно реле, но пък ще изгуби ръчната функция(със задръжка). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #11 Отговорено 22 Август, 2015 Goldbyrk при мен е по същия начин.Не знам дали има обърнати клеми, но вече съм склонен да вярвам че си е така фабрично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове