mdterziev 0 #1 Публикувано 18 Август, 2015 (Редактирано) Здравейте, колеги,С моята ХР-В, 2002 г. 1.6.105 коня, 2WD сме заедно вече над три години и 45 000 км. Имам следния проблем от около 2 години като с времето се позасили. Появи се много дразнещ шум под кормилото, в началото беше слаб, но напоследък се засили. Чува се при преминаване на неравности и то незначителни по гладък асфалт. Получава се дори от самите вибрации в купето. Най - отчетлив е като ударя с длан по волана. Няма луфтове, няма припукване при завиване. Наврях се отдолу, махнах предпазниата пластмаса на кормилния прът и проблемът излезе от това заграденото на снимката. Като го ударя звукът се чува от там. Не знам как да го опиша, като тракане на тик-так в кутийка, на песъчинки в тенджера. До тук ми стига въображението. Никъде няма болтчета за стягане. Достатъчно добре смазано е. Моля, дайте съвет какво да правя. Има в нета някакви такива прътове втора ръка, но за тривратки от 99 год и с 4х4, дали ще станат за моята.Благодаря предварително. Редактирано 18 Август, 2015 от mdterziev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 18 Август, 2015 Ти сигурен ли си че е от него?Това е карето за положението на волана .Хвани го с едната ръка изцяло и с другата мърдай волана наляво-надясно за да разбереш дали в него е луфта .На изгасен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mdterziev 0 #3 Отговорено 19 Август, 2015 Благодаря за отговора. Като го хвана с ръка здраво или пък като му дал лек напън на целия прът дрънчането изчезва. При мърдане наляво-надясно на волана не се чува никога, само при удари и вибрации върху него от неравности по пътя или нарочно от ръка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #4 Отговорено 19 Август, 2015 Що не набуташ парче фибран или нещо такова да видиш дали ще помогне. Според мен се получава някакъв резонанс в следствие на износване или разхлабване. Там няма кой знае какво движение, така че не мисля, че ако подложиш нещо да уплътни ще е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mdterziev 0 #5 Отговорено 19 Август, 2015 Имаш предвид да сложа парче уплътнител между пръта и предпазната пластмаса ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 19 Август, 2015 Ей ей,не си правете експерименти,Карето се износва и се сменя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mdterziev 0 #7 Отговорено 20 Август, 2015 А взаимозаменяеми ли са за Харвитата, че не мога да намеря точно за моята петврата, а намирам само за триврата и то 4 х 4. Според мен би трябвало да са еднакви. Вие какво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #8 Отговорено 20 Август, 2015 (Редактирано) Здравей, няма причина да са различни, но пък всяка "уважаваща" себе си автоморга би трябвало да си вземат частта при уговорка! Да не казвам,че и някои предлагат безплатен монтаж, на закупени от тях части. Редактирано 20 Август, 2015 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове