Jump to content
dikahc

д14а4 ej9 хеч. след смяна на гарнитура .... гори много масло

Recommended Posts

Здравейте колеги , първо искам да благодаря на модераторите за бързата намеса и поправката на профила ми :yes:  да ! Към проблема и въпросите - в Холандия съм и от тук си взех колата  Сивик хеч. 98 1.4 S д14а4 мотор ( абсолютен почитател съм на марката и модела - други коли не съм имал ) не съм съвсвм неграмотен технически и когато я оглеждах не видях проблеми големи - нормални неща - но после , когато отидох да я обслужа и да сменя това , което бе за смяна майстора ( българин ) ми каза , че маркучите са твърди ( нова капачка за радиатора и нов термостат) не стана гас теста каза гарнитура  , ок ( взех гарнитура Виктор Р. , маслообирачи, испускателна и всмукателна гарн. от от същата марка ) . Отворихме , главата я дадохме да я шлайфнат и я почистиха , после сменихме маслообирачите  , като шлайфнахме и клапаните ( майстора леко почисти с финна шкурка блока и хонна цилиндрите но с буталата в тях ) затворихме и когато наливахме антифриза излезе теч беше не добре затегнат всмукател но се объркахме и отворихме главата отново , как да е - та майстора обдуха гарнитурата поставихме и стегнахме ...... когато запали - много дим - много и я разходихме уж да се поисчисти ама не - масло гореше! След ден два сложихме течност за почистване на двигатели уж евентуално да поосвободи сегментите - масло 10в40 ново и сменихме маслообирачите с ОЕМ Хонда  , все тая -ОК сегменти .! Та вече чакам сегментите от Хонда дилара в БГ. но и забелязах , че и с антифриза нещо не е както трябва май се губи , маркучите на са меки ( не колкото преди твърди )а и когато я запаля стрелката на температурата не се вдига плавно ами първо започва да се вдига и след това рязко пада и после пак се вдига и когато си застане по средата се стабилизира ???????????( термостата е сменен - нов нипартс) лампата за маслото изгасва когато запаля (това нормално ли е ?)сложихем и някаква добавка за да спре да пуши докато дойде време за ремонта - няма голям ефект ! Ето въпросите  : ще сменям отново гарнитура то е ясно на коя марка да се спра Елринг , ВикторР. , Аджуса или Блу Принт ? Купих си меден спрей за гарнитури - какво предимство има с него и да го ползвам ли .....  , Да сменя ли болтовите  -има само на БлуПринт ? Когато махнем цилиндрите да го карам ли отново да хонингова с дрелката и тоя трикракия уред и ако да как да стане ? Какво масло да и налея след смяната на сегментите и ако вс. е ок . колко време да разработвам ?  мисля , че и трябва реглаж на клапаните - какви са стойностите при тоя мотор ? и накрая колко на пипане е нормално да са твърди маркучите и как се обевъздушава тоя двигател ??? Много ще бъда благодарен за съветите ви !!! Бая пари вече хвръкнаха а и още ще летят с новото отваряне ( тук дерът кожи ) исках да вложа по- нея за други неща има хубави магазини за тунинг          http://www.all4honda.com/webshop/957-actie-producten.html       ,      http://fullcartuning.com/    ( може да са полезни за някого от вас колеги) но уви кахъри , не мога да и се нарадвам ....................................................................... ок , как да е ! Благодаря ви предварително .

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ми кажи правихте хоннинг без да вадите буталата и как аджеба я почистихте после от стружки и абразив.

Само не ми казваи то маистора каза че може.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...да и мен ме гложди това , обдухва го . А за жалост на мен ми е първото отваряне на мотор и не съм запознат с процедурите ... голяма ли е белата и сегментите ще поправят ли палачорщината - не я карам , чакам да пристигнат частите .... - според теб ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма беля може да е станала,ако наистина не са почистени абразивните частици от цилиндрите.

Стойностите при реглажа на клапаните би трявбало да са: всмукателни: 0.18-0.22 мм,изпускателни: 0.23-0.27 мм.

Обезвъздушаването: Наливаш в радиатора и казанчето(на макс), палиш,доливаш, в радиатора, каквото поеме,чакаш да се вкл.перката,пак доливаш и щом спре затваряш капачката,качваш се и си караш. Като изстине колата(на следващата сутин, например) доливаш колкото може в радиатора и казанчето на макс, затваряш капачката и край.

П.П. Единствено условие е, парното да е пуснато на топло /плъзгача или врътката/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за майстора схемата е сложна за обяснения но с две думи - няма средства ! За тая поразия с цилиндрите вече осъзнах ( дано не е станала голяма беля) - но няма ли отговори по-въпросите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече чета  и определено ще присъствам на сманата - за вариянт България (отпуската свърши с паркирана пред входа кола ...) и отпада но технически съвети и отговри на въпросите ми ще са ми огромен плюс ( да , майстора май му е първата Хонда ) има опит човека но не с тази марка - та давайте  колеги - препоръки и насоки щото сам съм в тая битка и на вас честно доста разчитам  пък с майстора и неговите познания и вашите съвети белким стане тоя ремонт най-сетне .....             п.с. Благодаря на колегата kvd74 за конкретния отговор !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитури или ОЕМ или Елринг.Масло може и по евтино, и след 1000км да го смениш с хубаво.Болтове не е дадено да се сменят,така че няма смисъл.Хубаво е около 1000км да я разработваш и да невдигаш повече от 3500об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок , елринг ще е  и за маслото ще те послушам има логика .А тоя меден спрей ??? Благодаря ти !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф-а ама искам да питам колегата - като я купи не я ли покара малко та да кажеш "ето, масло гори, антифриз губи, загрява, бял пушек излиза, седалката не ще да се накланя", та тогава съвети, тва онова?

 

Ако не е тайна за колко я купи първоначално и колко си налял в "ремонти"? :)

 

Не че нещо, но тая процедура с хонинга според мене е много според зависи. Имам Сивик на 300к+ и съм с ризи, основен ремонт на двигател съм правил, ама чак пък хонинг...

Чист късмет ще е ако сегментите оправят нещата, а за обезвъздушаването колегата kvd74 обясни стъпките. Внимавай, че ако я прегреете - грешни пари на вятъра за всичката играчка с шлайфане, гарнитура на глава и т.н.

И да смените семерингите, така и така ше отваряте пак. Ако не го изгаря всичкото масло де, че да не остане за течове :D

 

За ОЕМ части ще му отрежат главата в Холандия, а тея добавки са бошлаф работа повечето. Не са толкова сложни тея двигатели, жалко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Диндин - покарах я (е не много 15-20 км.) нищо не усетих да има аспуха беше чист а и от там газовете просрачни , не имало не нормално загряване и в общи линии никакви признаци , просто не стиснах маркучите ( колата е доста запазена , няма ръжди интериора е супер запазен ......) а и не всеки ден копувам кола за да имам идеална преценка и набито профи око  - за парите не питай , дерът кожи и ги простират , а тоя хонинг бе минута - две на цилиндър ...............как да е , може би заслужавам насмешката ти но тя не ми помага ....да ще внимавам с прегряването ( няма да я карам докато не дойде време да я отаряме )  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се плашиш, двигател се прави, само дето сигурно си похарчил вече като за 4-2-1 колектор :-(

Не съм искал да звучи като с насмешка, кофти е в чужбина без доверен човек, ясно ми е какъв е филма, ама след дъжд качулка е по-зле :-)

 

Нормално е тва с лампата, остане ли да свети имаш проблем - ниско налягане на маслото, не го мисли сега тва.

Кажи след антифриза и обезвъздушаването губи ли се и колко. Вентилаторът на радиатора включва ли се?

Клапани се регулират лесно и след като затворите двигателя, недей ги мисли толкова сега, въпреки че е добре да се проверят поне.

 

Изкарайте свещите, снимай ги и ги пусни тука също.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok ще снимам когато я почнем пак, вентилатора се включва а за антифриза пак ще е след отварянето . Благодаря ти . п.с. повече от едик колектор до тук....мани мани :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги , някой има ли опит и мнение за тоя меден спрей за гарнитури ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....сегментите пристигнаха , и след няколко дена я почваме но имам въпрос - на сигментите има буквата  R  , това ли е горната повърхност , още кой сегмент е първи и кой втори - има бял и черен , и на черния има от страни бяла маткировка - тя за какво е  ??? И като цяло има ли някаква особенност , която трябва да знам и да внимавам за нея при цялата процедура ...............................  още бихте ли ме насочили с какво най-добре се почистват буталата и леглата на сегментите от нагара ???  И все още чакам някой да сподели опит с медния спрей ......( как се публикуват снимки )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, предлагам да ти пуснат едно сервизно ръководство тук в темата (или да го намериш из във форума) и да четете буква по буква с "майстора" за всяка процедурка, че да не си правите експерименти :-)

А прикачването на снимки с "Още опции" бутона.

Поздрави!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имат. R значи са рик буквичката нагоре сочи главата. Ключа на всеки сегмент си има ред и внимавайте кое как стягате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...