Jump to content
Mitkoto_tt

Смяна на гарнитура на главата

Recommended Posts

Здравейте колеги може ли да ми съдействате за смяна на гарнитура на главата съм.Някой знае ли колко излиза ремонта къде в София може да се извърши тази процедура както и към каква гарнитура да се ориентирам.Накратко колата изхвърля водата от разширителния съд при 150 км в час или при високи обороти сменени капачка и пак си остана проблема .........

 

 

Благодаря Ви ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във София само сервиза на Омбре. Преди да отвориш, провери за евентуално теч от връзки, а най - невидимото място е водната помпа. Свалят се предпазителя на ангренажния ремък и се вижда дали е текла или не. Тогава остава вариант за гарнитура. Казвам го защото точно в този филм съм сега и днес ще си взимам ревизираната глава от сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила е там и очаквам да бъде поправен ... ще изкажа мнения след това споменаха само че ще бъде поставена клингернитова гарнитура  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех автомобила Благодарности на Влади ...... за сега върви отлично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клинегеритова да не ти шлаифат главата и блока сигурно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е значително по ефтина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли да е метална гарнитурата?Пък при сваляне на глава знам че шлайф на главата е задължителен ,иначе рискуваш да пусне от някъде .Болтовете и те е добре да сменят ,якоста им намаляла с годините като седят натегнати -не че няма успешни ремонти и със същите болтове .Ма то с тези части по нашите магазини ,да се чудиш дали старото не е по-добро от това дето го продават тука.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи честно че на кола 2000 сглобена от завода с метална гарнитура забихте глингерит?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и за сега няма никави проблеми   :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, при мен миналото лято се появиха същите симптоми.

При продължително магистрално каране - 130- 150км/ч  в жегите, след като вляза в София, на 2 пъти ми се случи да качи температурата когато спра на светофар. Първия път бая се стреснах, никога не съм я виждал да качва стрелката над обичайното място. Веднага пуснах парното и температурата се нормализира. Когато вдигнахме капака, разширителния съд беше препълнен и избиваше антифриз през казанчето, радиатора и капачката са сухи. Смяна на капачката не помогна, термостата също е нов. Не гори масло и не пуши колата. Проблема го имам само в жегите след дълго магистрално каране. 

Забелязах я, че зимата даже да я натискам по магистралата всичко е наред.. Само в жегите се предава, а не искам изненади като тръгна към морето и се забия в Бургас с прегряла кола... 

Като гледам как вървят нещата, и аз ще ходя скоро при Влади, Всяко допълнително мнение е от полза :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...