Mitkoto_tt 6 #1 Публикувано 2 Август, 2015 Здравейте колеги може ли да ми съдействате за смяна на гарнитура на главата съм.Някой знае ли колко излиза ремонта къде в София може да се извърши тази процедура както и към каква гарнитура да се ориентирам.Накратко колата изхвърля водата от разширителния съд при 150 км в час или при високи обороти сменени капачка и пак си остана проблема ......... Благодаря Ви .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksan_vn 21 #2 Отговорено 7 Август, 2015 Във София само сервиза на Омбре. Преди да отвориш, провери за евентуално теч от връзки, а най - невидимото място е водната помпа. Свалят се предпазителя на ангренажния ремък и се вижда дали е текла или не. Тогава остава вариант за гарнитура. Казвам го защото точно в този филм съм сега и днес ще си взимам ревизираната глава от сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #3 Отговорено 13 Август, 2015 Автомобила е там и очаквам да бъде поправен ... ще изкажа мнения след това споменаха само че ще бъде поставена клингернитова гарнитура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #4 Отговорено 13 Август, 2015 Днес взех автомобила Благодарности на Влади ...... за сега върви отлично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 13 Август, 2015 Клинегеритова да не ти шлаифат главата и блока сигурно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 13 Август, 2015 И е значително по ефтина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 13 Август, 2015 Не трябва ли да е метална гарнитурата?Пък при сваляне на глава знам че шлайф на главата е задължителен ,иначе рискуваш да пусне от някъде .Болтовете и те е добре да сменят ,якоста им намаляла с годините като седят натегнати -не че няма успешни ремонти и със същите болтове .Ма то с тези части по нашите магазини ,да се чудиш дали старото не е по-добро от това дето го продават тука. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 13 Август, 2015 Кажи честно че на кола 2000 сглобена от завода с метална гарнитура забихте глингерит? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #9 Отговорено 13 Август, 2015 да и за сега няма никави проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 13 Август, 2015 Радвам се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #11 Отговорено 24 Юни, 2016 колеги, при мен миналото лято се появиха същите симптоми.При продължително магистрално каране - 130- 150км/ч в жегите, след като вляза в София, на 2 пъти ми се случи да качи температурата когато спра на светофар. Първия път бая се стреснах, никога не съм я виждал да качва стрелката над обичайното място. Веднага пуснах парното и температурата се нормализира. Когато вдигнахме капака, разширителния съд беше препълнен и избиваше антифриз през казанчето, радиатора и капачката са сухи. Смяна на капачката не помогна, термостата също е нов. Не гори масло и не пуши колата. Проблема го имам само в жегите след дълго магистрално каране. Забелязах я, че зимата даже да я натискам по магистралата всичко е наред.. Само в жегите се предава, а не искам изненади като тръгна към морето и се забия в Бургас с прегряла кола... Като гледам как вървят нещата, и аз ще ходя скоро при Влади, Всяко допълнително мнение е от полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове