dindin 1256 #1 Публикувано 22 Юли, 2015 (Редактирано) Колеги, скъсах шпилка на капака на клапаните като си регулирах клапаните и сменях свещите. Така се получава без динамометричен ключ и напъване на око с дълга 1/2 тресчотка На фигурата е номер 6 - откъм изпускателните клапани. Да бях скъсал номер 1 деба Сложил съм силикон на обозначените места в 4-те ъгъла но се притеснявам, че може да църка масло откъм лабавата страна, че друго не държи там. Засега съм оставил гуменото уплътнение и шайбата отгоре, има и 1-2 резби видими като ги махна. Въпросът ми е може ли да се навие нова шпилка аджеба ако тва изобщо е шпилка, а не няква вградена/заварена история. ПП. Много тегаво се регулира на всмукателните, нямаш 2 санта да мръднеш, зорлен си огънал пластините на луфтомера... А и газовите инжектори допълнително калабалък правят. И свещите в тея тръбички, само дълбока магнитна вложка ги вади ай сиктир деба и новите, модерни коли Сега видях, че май е специален болт и ще ми трябва това: 90011-PNA-003 Bolt A, Head Cover http://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~bolt~head~cover~90011-PNA-003.html Да поръчвам ли? Води се болт А и са 5 броя, щото има и болт B, който е единствен и мисля, че не е той: 90012-PNA-003 Bolt B, Head Cover Редактирано 22 Юли, 2015 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #2 Отговорено 22 Юли, 2015 Как го скъса бре, голямо затягане ще да е било? Те не са ли като при първа генерация с глухи гайки отгоре за да не може да ги пренатегнеш? Беше обещал и снимки на валовете, да не забравиш! Иначе така като гледам май е №7 от схемата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #3 Отговорено 22 Юли, 2015 (Редактирано) Аааа, забавям ама не забравям. Само дето не съм фотографин и с телефона набързо ги щракнах привечер. Виж така вършат ли работа или като отварям капака наново да ги щракна професионално? Като цяло гърбиците ми се струват нормално захабени, няма големи чизгии да кажеш, ама и не разбирам толкова. На първата снимка смятам се вижда как там е живяло някво космато същество, ровело в пръстта Ей мамицата му, няма чистене тва... Май и вътре падна някой друг косъм и прахоляк... Пуснах на пепи болт номер 7 от схемата да ме включи спешно в последната поръчка Сигурно е тоя, мерси за потвърждението. Иначе има едно гумено уплътнение и шайба, не пречат на пренатягането, тествано е ! Редактирано 22 Юли, 2015 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #4 Отговорено 22 Юли, 2015 (Редактирано) Хм и аз много не разбирам, но сякаш температурно гърбиците са видяли зор съдейки по цвета на контактуващата част. Или материалът е такъв че му личи. Виж моите на B серия на последния реглаж като го правих ги щракнах, но по цялата повърхност цвета е един и същ. Редактирано 22 Юли, 2015 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #5 Отговорено 22 Юли, 2015 Егати, ся като показа тая снимка, те като нови Аз така си мислех, че са горе-долу ок щото съм виждал и надрани. Знам ли, Слави трябва да каже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #6 Отговорено 22 Юли, 2015 Ако от шпилката стърчи малко....5-6мм. Постави една гайка и я завари с телоподаващо. Просто една капка от горе. Тук така правим. Дори е хубаво гайката да е по голяма.....8мм например. Но ако е вътре......кофти. Само дупчене и ремонтен комплект за резба. Мисля че вече и в БГ ги продават. Но дупченето почва с 2мм свредло, после 3мм.....и така. Ако дупчиш директно с 6-8мм отвора измята към по мекия метал. В случая алуминиевия блок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #7 Отговорено 22 Юли, 2015 Е не всъщност болта представлява това което съм маркирал в жълто и би следвало да се развие от гайката която си е част от него без никакви заварянки. Скъсването е при горната резба доколкото разбрах. Всичко и по двата въпроса ще стане ясно като се изкажат и профитата, дано не закъснеят. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #8 Отговорено 22 Юли, 2015 (Редактирано) Да, точно за това става въпрос, извинявам се на колегата ValMihov, ако е помислил, че е останала част от шпилката в главата, затова показах капака в първия пост. Гайката, с която се захваща капака за нея си хапна от върха й Бащата вика ти си луд с тая тресчотка да завиваш такива гайки, а се оказа че имал динамометричен, на 12Nm се завиват тея. Редактирано 22 Юли, 2015 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове