Jump to content
ilko97

17-ки или 18-ки?

Recommended Posts

Дайте вашето мнение, кое е по-добре 17 или 18. Не като визия, а като представяне, возия и тн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, както и доста от колегите сме със 17-ки лятото. Возията е една идея по-стегната, не бих казал по-некомфортна, но колата просто залепва на пътя. Това обаче е в сравнение с 16-ките.

 

На по-широки от 225 ще бъде трудно да я качиш т.е. разликата при вариантите от дилемата ти ще бъде само във височината на гумата, и тази на 18-ките ще бъде с по около 1,2см по-малка от и без това ниските 225/45. Дори и да има подобрение на поведението в завои, то със сигурност ще е далеч по-малко от влошаването на возията.

 

Накратко 17-ките са оптималния вариант и неслучайно от завода излиза с максимум такъв размер джанти.

 

Виж, при 8-ген диаметъра на гумата е малко по-голям и там предполагам може да се пуска и с 18-ки, но при нашите случаят не е такъв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав, макар че аз ако живея в София, Бургас, Варна или такива градове със що годе направени пътища ще сложа 19"
Сега съм с 18-ки и визията на колата е доста по добра, разхода също не се повишава(току що заредих догоре и 12.3/100 градско ГАЗ)
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма градове с по-направени улици, вярвай ми. Т.е. дори да има читави булеварди, по които съдиш, в малките улички положението си е зле. Още повече, че в страните с направени пътища пак не виждам да масово да се качват не на 18-ки, ами и на 17-ки дори.

 

А иначе разходът се вдига от по-висока гума (като диаметър, не говоря за профил на гумата) и по-широка. Ако си с 225/40 R18 трудно ще има отклонение в разхода спрямо 225/45 R17.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 225/40/18 съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набелязъл съм си няколко варианта

http://olx.bg/ad/17-ki-5h114-3-za-honda-originalni-gumi-ID5eJsm.html#2ec686ab77 от Сивик

http://bosshogg.cars.bg/c8270

http://olx.bg/ad/dotz-8x18-5x114-3-toyota-lexus-infinity-subaru-nissan-mazda-honda-ID5avUk.html#6e0bcce608 Тези идват малко широчки, а и много няма да паснат на Акорд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея от ударената най ми допадат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се спрял точно от тази кола, просто тях намерих най-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, зависи от начина ти на шофиране, попринцип най-добре лека 18-ка на ниска гума, но освен плюсове има и минуси пред 17-ката, като основният е дали ще ги опазиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля , че и 16 ските са най-добри аз съм с 225/45/16 и неможе да се оплача :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре от каква гледна точка?
Аз от 18-ки като мина на 16-ки визията на колата става ужасна... все едно жигула.
С 18-ките в пъти по стабилна на пътя.
Разликата във возията на 16 и 18 е супер незначителна.
Вече идва фактора "пазене" ... 
Само цената на 16-ките иначе е предимство, даже разхода ми с 16 и 18 е еднакъв абсолютно !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата във возията между 16 и 17 е осезаема, а някой тук бе споделял, че с 18 цола паважи и дупки се усещат все едно караш каруца. Между 16 и 18 бих предположил, че ще е още по-голяма. Аз поне последните 3 години си карах миналия акорд със 16ки зимата и 17ки лятото - все нови и висок клас гуми и за возията споделям собствен опит. Разлика в разхода също има, но наистина е по-скоро малко (може би не бих казал никаква). По-определяща е самата гума - не случайно ЕС изисква на етикета да се слага колко "икономична" е една гума.

 

Трябва да кажа, че съм напълно съгласен с мнението на Zlatozator. Според мен 18 цола на тази кола й идват много. Пък и говорим за 2.0 двигател - айде ако си с 2.4 или ремапнат дизел, да гониш по-спортна визия и по-голяма стабилност. Но на 2.0 няма какви спортни постижения да гониш, че да усетиш разликата в стабилността между 16 и 18.

 

Но в крайна сметка си е твое решение дали ти се дават значително повече пари за по-големи гуми и джанти и да ти е по-твърдо на гъза за едната визия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...