Слави CR-V 488 #1 Публикувано 18 Юни, 2015 Колеги, преди месец избрахме на кумеца един сивик 7, стартера като палиш не се връщаше веднага и издаваше оня характерен звук. Аз мислех че иска само профилактика но той се оказа че не е е редукторен като на ЦРВ а обикновен и проблема беше в предния иглен лагер на оста, които беше излезнал по не знайни за мен причини толкова на пред че още 2мм и щеше да падне при маховика. Та реално оста на стартера от пред е "висяла" във въздуха, лагера съответно с разпилени иглички, извадихме го наредих му игличките смазах го и го монтирах докато му поръчаме друг от Бултрако и той онзи ден дойде. Обаче тогава ме дострашя да извадя задната капачка на стартера щото не бях сигурен като я извадя тя да не излезне заедно с четките и четкодържача и после да се чудя как да го вкарам. Та някои ако е свалял задната капачка да каже само тя с лагера ли излиза или сичката карантия По мануала нещо не се ориентирам кое след кое излиза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 20 Юни, 2015 Колега, дърпай смело, задната капачка нищо не изпада от нея, там има бронзова втулка а не иглен лагер Като смениш предното лагерче щом ти е излизало на пред значи леглото в корпуса е малко хлабаво, сложи новия лагер и чукни с един център по корпуса няколко засечки за да не излиза повече, това е, успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 20 Юни, 2015 Благодаря колега но малко закъснял ти е отговора Вече го направих, интересно че е точно така като го каза, сякаш ми четеш мислите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #4 Отговорено 28 Юни, 2015 И сам войнът е войн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BobbyK 0 #5 Отговорено 7 Май, 2018 Здравейте, колеги, След няколко дни интензивно каране, точно бях паркирал и реших да я донаместя, колата отказа да запали. Въртя ключа и не се чу никакъв звук от стартера, а всичко по таблото свети. Акумулаторът е нов, на около месец. Колата запали с бутане, след като се прибрах опитах пак да я стартирам, този път се чуха леки опити стартерът да запали, но пак безуспешно и заглъхна. Колата е Сивик 1.7 cdti 2003, лифтинг. Останах доста учуден, че се случи след 5 дена каране, но се радвам, че не ме остави в дивия северозапад. Идеи как да процедирам сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Batkiro79 11 #6 Отговорено 8 Май, 2018 Може да е от стартера или включвателя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BobbyK 0 #7 Отговорено 13 Май, 2018 Роторът на стартера беше заминал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове