WAFFEN SS 31 #1 Публикувано 6 Юни, 2015 Кой белег трябва да се гледа на демпферната шайба когато се светва със стробоскоп, гледам че са 3 маркера????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 8 Юни, 2015 Днес погледнах демпферната шайба по обстойно, и забелязах че маркерите са 5 на брой, 3 и на около 2 см,в дясно от тях има още 2, кои са за ГМТ и кои са за градусите на запалване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #3 Отговорено 11 Юни, 2015 Убии ме не помня как беше точно но се сещам как да разбереш. По посоката на въртене на мотора, кои белези са първите и кои следват после. Май като гледам по написаното първо е тройния белег и после двойния. Значи трябва тройния да е запалването защото е еди колко си градуса ПРЕДИ ГМТ а след него следва ГМТ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #5 Отговорено 11 Юни, 2015 Значи като я наместя на белези, горе, и долу, стробоскопа трябва да се докара да светне на един от двата белега, , съответно като въртя делкото. така ли да го разбирам, щото в събота ще слагам вал от D16Y3-A6 с раздвижна ролка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #6 Отговорено 11 Юни, 2015 с търсачката попаднах на това. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=79075 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peterk 21 #7 Отговорено 11 Юни, 2015 (Редактирано) Изтрих предната картинка, защото се дублира с долната. Тук е описана цялата процедура по проверка и настройка за d13b2: Редактирано 11 Юни, 2015 от peterk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #8 Отговорено 12 Юни, 2015 Благодаря за отзивите!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #9 Отговорено 12 Юни, 2015 А някой да знае как да наглася раздвижната ролка, на колко деления се дава от маркировката по нея, и кое точно се върти, от коляновия вал, или от към разпределителния???? Ето тази е ролката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #10 Отговорено 20 Юни, 2015 Колега ти изби рибата с последния, имам в предвид как си се захванал да правиш нещо без да знаеш кое как и защо...Раздвижната ролка се върти само вала в нея... Белега на долната и горната шайба си отговарят на заводските , а местиш само вътрешността на раздв ролка.Също имай в предвид че като въртиш разпределителния вал, променяш и аванса...т.е трябва да корегираш и аванса...Не прекалявай с въртенето на ролката за да не направиш среща на буталата с клапаните...Дано съм бил полезен с нещо... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #11 Отговорено 22 Юни, 2015 Е, ако има някой да обясни по подробно, кое, как точно се прави, няма да е лошо. все пак трябва да се започне от някъде. Значи вала е от D16Y3, делкото са му резнати ушите, и после .....?????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #12 Отговорено 23 Юни, 2015 По принцип не съм го правил никога тоя филм, но ми е по интересно аз сам да си я правя, и за това питам, не малко ми подсказа ФЕНА БГ, но се усеща че нещо не е както трябва двигателя, понякога си работи супер, по някога при рязко натискане на газта се замисля в първия момент. А и нали е за това форума, да си помагаме кой както може, някой от опит, някой с насоки към други форуми, Наистина и трябват фини настройки, докарах я на белег със стробоскопа, но сякаш нещо трябва да се донастрои Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #13 Отговорено 23 Юни, 2015 Ясно, това че ще гори малко повече, не ме притеснява, това което най ме интересува, е да синхронизирам коляновия вал, с разпределителния, значи когато долу е на белег е на ГМТ , съответно след този момент трябва да започне да се отварят всмукателните клапани, или , поне така аз мисля да сложа стария вал, да я направя на белези, и да видя положението на гърбиците за всмукателните клапани , съответно като сложа вала от D16Y3 трябва да го докарам в същото положение, правилно ли е, или греша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #14 Отговорено 23 Юни, 2015 Ок, ами ще видя какво ще е положението на стария разпр. вал, тоест на гърбиците, и ще гледам да докарам и този от Д16 в същото положение след зацепването на ремъка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vladeto82 0 #15 Отговорено 5 Декември, 2019 На 6.06.2015 г. at 14:15, WAFFEN SS написа: Кой белег трябва да се гледа на демпферната шайба когато се светва със стробоскоп, гледам че са 3 маркера????????? Колега след трите белега които са един до друг. Има един голям белег. Този е за светкане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 5 Декември, 2019 (Редактирано) преди 59 минути, Vladeto82 написа: Колега след трите белега които са един до друг. Има един голям белег. Този е за светкане. Значи когато се пише нещо трябва да сте сигирно в себе си ! 3те белега повечето случай са 12-14-16 градуса и когато нямаш градуси на стробоскопа ползваш тях . Когато имаш ползваш "големия" или горна мъртва точка и си задаваш нужните градуси от стробоскопа . Редактирано 5 Декември, 2019 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове