Jump to content
WAFFEN SS

Центровка на запалването

Recommended Posts

Кой белег трябва да се гледа на демпферната шайба когато се светва със стробоскоп, гледам че са 3 маркера?????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес погледнах демпферната шайба по обстойно, и забелязах че маркерите са 5 на брой, 3 и на около 2 см,в дясно от тях има още 2, кои са за ГМТ и кои са за градусите на запалване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убии ме не помня как беше точно но се сещам как да разбереш. По посоката на въртене на мотора, кои белези са първите и кои следват после. Май като гледам по написаното първо е тройния белег и после двойния. Значи трябва тройния да е запалването защото е еди колко си градуса ПРЕДИ ГМТ а след него следва ГМТ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като я наместя на белези, горе, и долу, стробоскопа трябва да се докара да светне на един от двата белега, , съответно като въртя делкото. така ли да го разбирам, щото в събота ще слагам вал от D16Y3-A6 с раздвижна ролка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изтрих предната картинка, защото се дублира с долната. Тук е описана цялата процедура по проверка

и настройка за d13b2:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от peterk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да знае как да наглася раздвижната ролка, на колко деления се дава от маркировката по нея, и кое точно се върти, от коляновия вал, или от към разпределителния????

Ето тази е ролката.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти изби рибата с последния, имам в предвид как си се захванал да правиш нещо без да знаеш кое как и защо...Раздвижната ролка се върти само вала в нея... Белега на долната и горната шайба си отговарят на заводските , а местиш само вътрешността на раздв ролка.Също имай в предвид че като въртиш разпределителния вал, променяш и аванса...т.е трябва да корегираш и аванса...Не прекалявай с въртенето на ролката за да не направиш среща на буталата с клапаните...Дано съм бил полезен с нещо...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако има някой да обясни по подробно, кое, как точно се прави, няма да е лошо. все пак трябва да се започне от някъде. Значи вала е от D16Y3, делкото са му резнати ушите, и после .....??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не съм го правил никога тоя филм, но ми е по интересно аз сам да си я правя, и за това питам, не малко ми подсказа ФЕНА БГ, но се усеща че нещо не е както трябва двигателя, понякога си работи супер, по някога при рязко натискане на газта се замисля в първия момент. А и нали е за това форума, да си помагаме кой както може, някой от опит, някой с насоки към други форуми,

Наистина и трябват фини настройки, докарах я на белег със стробоскопа, но сякаш нещо трябва да се донастрои

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,  това че ще гори малко повече, не ме притеснява, това което най ме интересува, е да синхронизирам коляновия вал, с разпределителния,  значи когато долу е на белег е на ГМТ , съответно след този момент трябва да започне да се отварят всмукателните клапани,  или , поне така аз мисля да сложа стария вал, да я направя на белези, и да видя положението на гърбиците за всмукателните клапани , съответно като сложа вала от D16Y3 трябва да го докарам в същото положение, правилно ли е, или греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, ами ще видя какво ще е положението на стария разпр. вал, тоест на гърбиците, и ще гледам да докарам и този от Д16 в същото положение след зацепването на ремъка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.06.2015 г. at 14:15, WAFFEN SS написа:

Кой белег трябва да се гледа на демпферната шайба когато се светва със стробоскоп, гледам че са 3 маркера?????????

Колега след трите белега които са един до друг. Има един голям белег. Този е за светкане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 59 минути, Vladeto82 написа:

Колега след трите белега които са един до друг. Има един голям белег. Този е за светкане.

Значи когато се пише нещо трябва да сте сигирно в себе си ! 
3те белега повечето случай са 12-14-16 градуса  и когато нямаш градуси на стробоскопа ползваш тях .  Когато имаш ползваш "големия" или горна мъртва точка и си задаваш нужните градуси от стробоскопа .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...