Jump to content
undisputed

Тест драйв - Акорд 7ма vs. Сивик 8ма

Recommended Posts

Здравейте колеги, понеже много се двуоомя между Сивик 8-ген и Акорд 7-ген (без значение какъв двигател) , ако има добри хора от София да направя един тест драйв на някоя от двете ще съм много благодарен и разбирасе ще си заплатя изразходвания бензин.Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по това, което пише на профила ти (B16A2)... ако не си вземеш Type R - FN2, не си взимай друг Civic... ще останеш доста разочарован :) Accord-а е малко по-стара кола (7 ген Accord спрямо 8 ген Civic), но пък е изключително здрав, евтин за поддръжка и произведен в Япония :) 

 

1 приятел скоро си търсеше кола и се двоумеше между двете - в крайна сметка си взе Accord Type S :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мина тръпката от екстремното каране, минаваме на комфорт и удоволствие по време на път :) За това се чудя коя от двете да е 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом търсиш комфорт - Акорда е твоята кола ;) в сравнение със Сивик-а. Все пак има и някои особености. Поради някаква причина пространството за пътници отзад при Акорда е по-малко в сравнение със Сивика. Като по-голяма и тежка кола харчи повече гориво. В поддръжката Акорда бие Сивика с много. Сивика има много дефектни места при тази генерация, които ако не са сменени от предишния собственик ще ти се наложи да ги направиш ти - амортисьори, тракащи пластмаси, течове от кори, скърцащ съединител. Все пак и двата модела с дизелови двигатели биха предположили едно сериозно обслужване ако такова липсва преди това - верига, колектор(ако е Акорд преди фейслифт), шайба колянов вал. 

Аз като собственик на Акорд, бих направил компромис със Сивик единствено във вариант седан ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, аз моя дизелов акорд, откакто го дадох за 2-3км на един приятел, който преди това имаше D16-ка да го покара, вече не го давам и в автомивката да ми го местят други хора.

 

След един обратен завой вкара първа докрай и за първи път си видях колата в обороти до ограничител. И докато оборотомера се удря в ограничителя, ми вика "ама шумничка е, значи", а аз през това време аз се опитвам да направя дупка в пода, като натискам с двата крака в земята :wacko:  Още изтръпвам, като се сетя.

 

Иначе, карам редовно и двете коли и не, че акордът е еталон за комфорт с относително твърдата си возия за този клас, но все пак е голяма кола и това се усеща, особено на дълъг път. Докато сивик 8-ген може да се нарече "комфортен", само когато е спрял на едно място :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по това, което пише на профила ти (B16A2)... ако не си вземеш Type R - FN2, не си взимай друг Civic... ще останеш доста разочарован :) Accord-а е малко по-стара кола (7 ген Accord спрямо 8 ген Civic), но пък е изключително здрав, евтин за поддръжка и произведен в Япония :)

 

1 приятел скоро си търсеше кола и се двоумеше между двете - в крайна сметка си взе Accord Type S :)

Това за Тайп Р от къде пък го измисли ? Как сравняваш атмосферка с турбо дизел дори и без да е чипнат ??? 

 

 

И двете коли си има минуси и плюсове.Може би най-големия минус на сивика е твърдото окачване.

 

като цяло Акорда е по-добре направен ;) Има по-добра шумоизолация,по-добро окачване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В коя част на София си. Мога да ти предложа да покараш Хонда Акорд 7 ген. с двигател 2.4 комби. Аз съм от Обеля работя в Младост 4 БПС.

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета мерси за изчерпателните отговори покрай моята скучна тема :D п.с Колега живея до Арена Запад (метростанция Вардар) , ако не те притеснявам няма да откажа един тест драйв и разбира се да кажеш нещо около колата като особенности, слабости и т.н 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, ще се договорим. Като се видим ще ти кажа моите впечатления. Пиши на лично, да се разберем :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Съдейки по това, което пише на профила ти (B16A2)... ако не си вземеш Type R - FN2, не си взимай друг Civic... ще останеш доста разочарован :) Accord-а е малко по-стара кола (7 ген Accord спрямо 8 ген Civic), но пък е изключително здрав, евтин за поддръжка и произведен в Япония :)

 

1 приятел скоро си търсеше кола и се двоумеше между двете - в крайна сметка си взе Accord Type S :)

Това за Тайп Р от къде пък го измисли ? Как сравняваш атмосферка с турбо дизел дори и без да е чипнат ??? 

 

 

И двете коли си има минуси и плюсове.Може би най-големия минус на сивика е твърдото окачване.

 

като цяло Акорда е по-добре направен ;) Има по-добра шумоизолация,по-добро окачване. 

 

Тъй като предната ми кола беше ЕК4, която си е с Б16А2 (точно като на колегата) и съм се дърпал с дизелов сивик 8ма, който даже беше чипнат на 160 коня и си го наказах :) Да не говорим, че дизеловият двигател на тези генерации (2.2) дори не е Хондов... ако се взима Хонда, трябва да си е бенДзин, все пак Хонда са си известни с V-teca. Акордчето го визирам 2.4 190 коня, тъй като му се забожда една газова (задължително при адекватен газаджия) и ти дава по-малък разход от дизела и по-голям вървеж :) А и наща нафта е страхотно качество и ремонтите, като дойде време за тях, на дизеловите двигатели са доста неприятни и скъпи.

 

Това си е лично мое мнение и не ангажирам никого с него :) да не се чувстват обидени колегите с дизеловите двигатели.

Редактирано от Gugoj
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в грешка си, 2.2 дизеловия двигател си е изцяло разработка на Хонда и е първия такъв. В по-стари генерации на Акорд и Сивик се ползва 1.7 дизелов на Исузу и 2.0 дизелов от Ровър в две разновидности ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега в грешка си, 2.2 дизеловия двигател си е изцяло разработка на Хонда и е първия такъв. В по-стари генерации на Акорд и Сивик се ползва 1.7 дизелов на Исузу и 2.0 дизелов от Ровър в две разновидности ;)

Правилно :) 2.2 i-CDTi... малко пообърках двигателите вече :Д но за останалото си държа на мнението :) Пропуснах още да спомена, че ако искаш дизеловият двигател да е на 6, задължително с всяко наливане на резервоар си трябва и добавка и така става пак една идея по-скъпо :)

 

П.П Моят човек с К24 акорда засече извънградско "под 160 не съм падал и не я карах само на 6-та, ами си ръчках и ми даде 10/100 газ".

Редактирано от Gugoj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...