Jump to content
draid

Неприятен мирис в купето 8-ма генерация

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги. Миналата седмица взех един сивик 8-ма генерация 2.2 дизел. Днес забелязах наличието на миризма в купето, миризмата не е постоянна, а по скоро периодично появяваща се. Уж колата я гледаха в сервиз, но явно нещо е пропуснато. Разбрах, че тези хонди имат слабост освен в съединителите и в изпускателният колектор. Мисля тази седмица да я закарам в Сервиза на Бултрако за да я прегледат и да кажат какъв е проблема. Бихте ли ми казали от какво може да се получава тази миризма и ако е колектор колко струва подмяната му ? Сменя се само колектора или е заедно с катализатор (четох и такива твърдения). Колата е 2006г. има ли филтър за твърди частици ? Също така ме интересува обслужването на автомобила, смятам да сменя маслото в скоростите и двигателя, както и горивен и маслени филтри. Друго нещо което забелязах е изпотяване на задният централен стъклен панел, оправя ли се или трябва цялостна подмяна ?

Редактирано от draid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на какво ти мирише, възможно е да е колектор, но също така е възможно да е от климатика.

 

Смяна на колектор зависи от мястото от 150 до 250лв, самият колектор с гарнитура започва от 250лв и може да стигне до майка си баща си.

 

Филтрите са си напълно нармално, масло, въздух, купе е 70лв + 40лв за горивен. Горивния е много шибан за смяна, ако тези са правили и друг път 2.2 и ти поискат 30-40лв за смяната няма да се изненадам. Ако поискат съвсем малко най-вероятно до сега не са сменяли на такава кола...

 

Ако наистина е 2006-та производствена няма филтър 100%. Ако все пак се съмняваш като я дигнеш на крик ще видиш на черупката надписа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Колата я карах в Омбре преди да я купя, от там казаха че всичко по нея е оригинално. За смяна има само една гума предпазваща амортисьора от прах и маслата разбира се. Миризмата днес обърнах внимание, че се появява като карам зад някоя кола, така че вероятно по-скоро е от това. Тази седмица ще я закарам в Омбре да и сменят маслата в скоростите и двг и филтрите, като ще държа да сложат 0W30 масло. Ще ги накарам да погледнат и колектора пак дали няма проблем. Задната централна конзола на стоповете (тази на багажника) се изпотява неприятно. Има ли начин да се "ремонтира" или директно се сменя ? От къде нормално поръчвате консумативи за вашите коли ? Иначе много се радвам че няма ффилтър за твърди частици, доколкото разбрах дава само ядове. За сега освен леко твърдото возене съм с много добри впечатления от колата. Малко още свиквам с дизела, тъй като съм карал до сега само бензин, но ми допада като двигател. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

консумативи от където имаш вяра че са истински. Отзад централната конзола за да се изпотява трябва да влиза въздух от някъде - т.е. пукната е отвън или не е стегната от вътре (има 12 болта 8-чки),

 

Ако е колектор ще мирише като го настъпваш, не е невъзможно, но като цяло това е проблем при първата ревизия на мотора слагана в акорд 2003-2005.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Благодаря отново. Изпотява се самият централен стоп от вътре там където седи емблемата. Т.е по скоро някое уплътнение е изпуснало, предполагам че е на същият принцип като фаровете (херметизирана) на външен вид няма никакви пукнатини или дори драскотини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако мирише само когато караш зад друга кола има възможност да мирише от нея,а не от твоята.-ако парното или климатика ти е пуснат и дърпа въздух външен,а не от вътрешния,провери и това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всички случаи бяха при пуснат климатик дърпащ от вън. Вчера покарах и доста и не надуших нищо когато няма кола пред мен, за това и смятам че няма проблем. Тази седмица ще обслужа колата  и ще сменя всички филтри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е спукан колектора се усеща мирис най-вече когато колата е студена и се движи бавно, или на място, но само ако парното духа топло. Ако си с пуснат климатроник и той не духа топло няма да усетиш мирис дори и да ти е спукан колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От скоро има Хонда Сивик VIII 2.2   и при покупката не забелязах да мирише на нещо, може би защото беше още топло и не се налагаше да ползвам парно или климатроник, сега като пусна парното( на климатроник също ) първите 2 минутки си мирише на дизел, после не се усеща. Някой от по опитните в форума има ли представа какъв може да е проблема. Колата като я взимах уж я гледаха и казаха че всичко е наред...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имаш спукан изпускател. Възможно е и да нямаш :) При мен не е спукан и пак си мирише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време, така миришеше и при мен. Смениха колектор, ако не се лъжа. Сега, отново започна да мирише. От смяната са минали около 2 г. Ако изключим колектора, от къде би могло да е? Миризмата спира, след затваряне на клапата. Ако е отворена, само в движение и на дълъг път не мирише.

 

Изпратено от моят Samsung Galaxy S8 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...